Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #1 Skrevet 26. august 2006 (hentet fra min dagbok) ....og som de romantiske sjelene vi er, ville jeg og mamma stå igjen og se på neste brud når hun kom. Og makan til brudepar.... Ett over to kom en cab råkjørende inn på plassen, med brudgom og hans forlover. Der stod de på trappa og festet corsager mens bruden kom. Så jeg og mamma fikk veviet med armene nok til at brudebilen tok hintet og stoppet, og bråkjørte rundt på siden av kirken. Brud og gom var ti meter fra hverandre, og jeg kunne tydelig se gommen le da han hørte sin tilkommendes stemme. Brudgommen gikk omsider inn og vi fikk vinket frem bruden. Som sprang frem og tilbake mellom bil og kirken. Omsider kom hun seg på plass, ved siden av sin far. I det kirketjeneren åpner dørene og marsen begynner, slår hun seg for munnen, og oppdager at hun har glemt buketten i bilen... så hun går inn uten bukett....... jaja, tenkte jeg, noen er mer forvirret enn andre ←
Gjest Gjesta Skrevet 26. august 2006 #4 Skrevet 26. august 2006 Fulle...? Nei det tror jeg da ikke...?
tuji Skrevet 26. august 2006 #6 Skrevet 26. august 2006 Jeg holdt også på å glemme buketten min. Hadde garantert gjort det hvis ikke sjåføren hadde kommet løpende: "Trenger du denne?"
Lassie Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Jeg glemte buketten min, jeg... Ikke var jeg full, og ikke var jeg forvirret.... Bare stressa fordi mannen min holdt på å besvime for meg...
Susan Sto Helit Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Jeg holdt også på å glemme buketten min. Hadde garantert gjort det hvis ikke sjåføren hadde kommet løpende: "Trenger du denne?" ← Takk og pris for at jeg var rolig, og at bukett, slep og alt jeg ellers skulle få på/med meg inn i kirken lå klart i kirken, og ikke jeg måtte passe på det. (Kom unektelig litt sent også vi da... Men det var vel heller lurt, siden gommen gikk på do i siste liten.)
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Herlighet, som du blander deg inn da! ← Ja det hadde vært bare snilt å ikke si noen ting...............
Saeria Skrevet 27. august 2006 #11 Skrevet 27. august 2006 Herlighet, som du blander deg inn da! ← Syntes det var ordentlig gemt gjort jeg. De fleste bruder vil ikke at mannen skal se dem før kirkedørene åpnes.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Får håpe denne bruden ikke er bruker her inne. Kan ikke være noe morsomt å lese den omtalen av seg selv på bryllupsdagen. Hun var sikkert nervøs. Synes det er dårlig gjort å legge ut om ukjente mennesker bare for moro skyldd. Det er veldig lett for denne bruden å kjenne seg igjen. Skjønner ikke hvorfor du har skrevet dette innlegget i det hele tatt.
Mistyen Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Tråden er ryddet. Diskusjon mellom brukere kan tas på Personlige Meldinger. Misty (mod)
Trampe Skrevet 27. august 2006 #16 Skrevet 27. august 2006 Jeg var i et bryllup i fjor sommer der bruden glemte buketten. Ei venninne kom springende med den etter alle hadde satt seg... så det kan skje alle, det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå