Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jobber som lærer og i den forbindelse skal jeg på leirskole (bemannet)

Noen som vet hvordan dette kompenseres (stoler ikke helt på rektoren min - han sier forøvrig ca 4500,- eller avspasering)

Reisetiden (inkl et måltid) er ca 7 timer hver vei utenom vanlig arbeidsplan (utenom tid bundet til arbeidsplassen).

Ang konferanser

Har fått spørsmål om å være med på en konferanse i Haugesund. Hvordan er det vanlig at slike reiser kompenseres? Av reisetid vil nok mesteparten falle utenom arbeidstid samt at det avsluttes etter vanlig arbeidstid. Men lurer på om dette kompenseres i det hele tatt......

Noen som har peiling/erfaring her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

På vår skole fikk vi ikke lov til å avspasere pga. nye retningslinjer (fra Utdanningsforbundet?), det skal utbetales kompensasjon. Husker dessverre ikke satsene. Det har medført at det er så dyrt å sende lærere på overnattingsturer at det helst blir unngått.

Spør den lokale klubben din, de kan hjelpe deg.

Skrevet

Spør den lokale klubben din, de kan hjelpe deg.

Har prøvd å ringe dem, men de var ikke helt sikre og skulle prøve finne det ut. Ringte på mandag, men har ennå ikke fått noe svar :sjenert:

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg veit om lærarar som ikkje har fått kompensert noko av leirskulen, andre som har fått 1000 kroner, andre igjen har fått ei veke avspasering. Utdanningsforbundet er ein dårleg organisasjon, og de lærarar burde snart sei frå! Eg meldte meg ut så fort eg slutta som lærar, dei har aldri gjort noko for meg.

Seminar fekk vi aldri kompensasjon for, vi reiste til lunch fredag og var til lørdag. Dette erstatta ein planleggingsdag, sjølv om vi ikkje kom heim før 16 på lørdag. Men du har som regel rett til å sei nei til slikt altså, sjølv om rektor ikkje er så glad i sånt...

Skrevet

Vi fikk aldri noen kompensasjon for leirskole eller andre typer overnattingsturer.

Skrevet