Gå til innhold

Uspesifisert til Tyrkia;noen erfaringer?

Fremhevede innlegg

Gjest Fly-til-varme
Skrevet

Har litt lyst til å hive meg på en uspesifisert reise til sydligere strøk - reiser alene og er i overkant av 23 år gutt.

Tenkte å slenge meg med på slik et uspesifisert uten dusj/wc - noen som har erfaringer med det?

Høyst sannsynlig får en jo med dusj/wc ettersom jeg kan tenke meg at alle de forskjellige reisebyråene hovedsaklig har grei nok standard på de hotell de bruker...

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har reist uspesifisert til Tyrkia flere ganger og har alltid vært fornøyd.

Syns i det hele tatt det er god standard på hotellene uansett hvor man kommer, jeg. (Har reist uspes til Hellas flere ganger også)

Den ene gangen jeg dro til Tyrkia havnet vi på et flott resort-hotell som i katalogen kostet over 6.000,- pr pers. for en uke. Vi hadde betalt 995,- :)

En bekjent som jobber som reiseleder i Hellas sier at det ofte er de dyreste hotellene som er igjen til slutt og som derfor deles ut til de som reiser uspes. Poenget med uspes-reiser er jo rett og slett at reiseselskapene ike vil "brenne inne" med hotellrom.

Men, jeg ville nok ikke reist uspes dersom jeg reiste på ferie med barn......da er det greit å vite om hotellet har basseng, om det er langt til stranden osv.

Gjest Fly-til-varme
Skrevet

Takk for svar, Angelheart...

Når du har reist til Tyrkia bla. - har du da valgt uspesifisert uten toalett/dusj? Det kan en gjøre på Ving og det står da at en vil muligens måtte dele dette med andre...

En kan vel også bli plassert hvor som helst i eks. Tyrkia med uspesifisert? Hvis en da velger buss transport t/r hotell vil en da møte en reiseleder som gir en plass på et hotell i det en kommer ned eller kan en bli stående i ingenmannsland midt på natten hvis en kommer ned litt sent?

Takk for svar :klem:

Skrevet

Jeg har også reist til Tyrkia mange ganger, også uspesifisert. Elsker Tyrkia og har bare positivt å si om hotellene og servicen der.

Reiser du uspesifisert får du vite hotell når du ankommer flyplassen av en reiseleder. Så får du vite hvilken buss som tar deg dit. Du blir mao ikke stående i ingenmannsland midt på natten (så sant du ikke bare har bestilt flybillett!) Når vi har reist uspesifisert har vi alltid kommet til fine hoteller og alltid fått med dusj og toalett på rommet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...