Ikita Skrevet 16. september 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 16. september 2006 Nå skal jeg igang med oppkjøring Monja Det blir morro det , og da kan jeg kjøre på besøk til deg :kgblunk: Ja når skal vi på fylla da *tenke* Må få til det også snart I dag har jeg bare slappet av forran pc skjermen , skal inn å betale noen regninger nå. Så blir det bok lesing :lese: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 24. september 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 24. september 2006 Hmmm... Var vist lenge siden jeg har vært her nå!! Merkelig!! En kort oppdatering av helga: Har ikke orket noen ting jeg, mest bare slappet av.. Kom meg bort på besøk hos ei venninne i går , men ikke noe mer!! Høres ut som ei kjedelig helg ?? Ja det gjør det !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ups! er ikke så flink i denne dagboka !! Blir liten sliten etter jobben på dagene , men skal skjerpe meg med det da !! hehe.. I helga har det i grunn skjedd veldig lite, fra Lørdags morgen til i går kveld har jeg hatt Migrene! Og da er det vel ikke så mye man får gjordt en å slappe av.. Var digg å begynne på jobben igjen i dag etter helga, man blir på en måte veldig lat av å gå hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 15. februar 2007 Oi oi oi oi.. Hadde glemt at jeg hadde noe her. Fy fy!!! Sykmeldt for tida, og det er såååååå kjedelig i traske her hjemme.. Så jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb Skal til legen igjen på Tirsdag så da håper jeg alt er greit .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #45 Del Skrevet 16. februar 2007 I dag sov jeg leeeeeeeenge og det var rett og slett glimrende Tror det skal bli vanskelig og komme seg opp om morgenen fra Onsdag, opp kl halv fem om natta er ikke helt greit ... Har ikke bestemt meg for hva jeg skal finne på i helga enda , men noe er det alltis å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #46 Del Skrevet 17. februar 2007 Ble lenge i senga i dag å gitt I dag skal jeg rydde litt , betale noen regninger og kose meg resten av lørdagen Har plutselig blitt varmegrader ute nå , Et tegn på at våren er ikke alt for langt unna !! Gleder med til varmere tider altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 17. februar 2007 Forfatter #47 Del Skrevet 17. februar 2007 Flaten ble ikke noe Lotto millionærer i kveld heller Ikke noe liv i dagboka mi heller !!! ... hehe I dag har det vært deilig å bare slappe av Spist hjemmelaga pizza i kveld, og kost meg med Farmen.. Egentlig var det trist at Marianne dro , men må vel bare godta det. hehe.. Nå skal jeg lete igjennom programmet og se om det er noe film på tv i kveld Ha en fortsatt fin Lørdags kveld her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2007 #48 Del Skrevet 17. februar 2007 Ser man det, ser man det. Endelig har du våkna til liv igjen og. Koselig Gleder meg til du er tilbake på jobb, savner deg masse Du får se Dirty Dancing 2 i kveld. Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #49 Del Skrevet 18. februar 2007 Det hender at jeg våkner til liv Monja Gleder meg selv til jeg er tilbake i jobben , gå sykmeldt i 3 uker har vært dødens kjedelig!! Skal bli godt å få rutine tilbake igjen Fikk heller ikke med meg noe film i går kveld , siden jeg sovnet som et slakt der jeg satt... hehe.. I dag skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig for en gang skyld !! Hvis jeg orker !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 18. februar 2007 Forfatter #50 Del Skrevet 18. februar 2007 Nå har jeg vært ute og spist middag sammen med ei venninne Det var digg!! Lenge siden nå... Prøver å få litt varme på det lille rommet mitt , så skal jeg sette meg ned forran tv'en en liten stund... Siden jeg har et super kjedelig liv er det heller ikke mye ¨å skrive om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #51 Del Skrevet 19. februar 2007 Merkelig dag i dag ... Har vært helt utslått noen timer også var formen på topp, Og nå er jeg utslått igjen!! .. Var på byen for å kjøpe refleksvester til jobben i dag.. På Lidl skulle dem ha vester til 20 kr stykk , men det var utsolgt når jeg kom par timer etter åpningstid! Må si folk er ivrige til å stå opp tilig når det er noe dem skal ha Men fikk da tak i til slutt , ble en del dyrere da! Ellers har jeg bare sløvet , nyter de siste dagene før jobbstart Onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 19. februar 2007 #52 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg har fått en refleksvest til å ha i arbeidsbilen ja. Men de kosta jo bare 20 kr på Rema da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #53 Del Skrevet 20. februar 2007 LoooooooooL ... Åssen kunne jeg vite det da heheehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #54 Del Skrevet 9. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. mars 2007 #55 Del Skrevet 9. mars 2007 Grattis med bestått teoriprøve Og lykke til med kommende oppkjøring. Tenker du kommer brummende inn i gården her om ikke lenge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå