Gå til innhold

Ikitas lille verden

Ikita

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg igang med oppkjøring Monja :) Det blir morro det , og da kan jeg kjøre på besøk til deg :kgblunk:

Ja når skal vi på fylla da *tenke*

Må få til det også snart :ler:

I dag har jeg bare slappet av forran pc skjermen , skal inn å betale noen regninger nå. Så blir det bok lesing :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... Var vist lenge siden jeg har vært her nå!! Merkelig!!

En kort oppdatering av helga:

Har ikke orket noen ting jeg, mest bare slappet av.. Kom meg bort på besøk hos ei venninne i går , men ikke noe mer!!

Høres ut som ei kjedelig helg ?? Ja det gjør det !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ups! er ikke så flink i denne dagboka !! :fy_fy:

Blir liten sliten etter jobben på dagene , men skal skjerpe meg med det da !! hehe..

I helga har det i grunn skjedd veldig lite, fra Lørdags morgen til i går kveld har jeg hatt Migrene! Og da er det vel ikke så mye man får gjordt en å slappe av..

Var digg å begynne på jobben igjen i dag etter helga, man blir på en måte veldig lat av å gå hjemme...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Oi oi oi oi.. Hadde glemt at jeg hadde noe her. Fy fy!!!

Sykmeldt for tida, og det er såååååå kjedelig i traske her hjemme.. Så jeg gleder meg til å komme tilbake på jobb :)

Skal til legen igjen på Tirsdag så da håper jeg alt er greit ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

I dag sov jeg leeeeeeeenge og det var rett og slett glimrende :)

Tror det skal bli vanskelig og komme seg opp om morgenen fra Onsdag, opp kl halv fem om natta er ikke helt greit ... :ler:

Har ikke bestemt meg for hva jeg skal finne på i helga enda , men noe er det alltis å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble lenge i senga i dag å gitt :)

I dag skal jeg rydde litt , betale noen regninger og kose meg resten av lørdagen :)

Har plutselig blitt varmegrader ute nå , Et tegn på at våren er ikke alt for langt unna !! Gleder med til varmere tider altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:grine: Flaten ble ikke noe Lotto millionærer i kveld heller :grine:

Ikke noe liv i dagboka mi heller !!! ... hehe

I dag har det vært deilig å bare slappe av :) Spist hjemmelaga pizza i kveld, og kost meg med Farmen..

Egentlig var det trist at Marianne dro , men må vel bare godta det. hehe..

Nå skal jeg lete igjennom programmet og se om det er noe film på tv i kveld :)

Ha en fortsatt fin Lørdags kveld her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det, ser man det. Endelig har du våkna til liv igjen og. Koselig :hjerte: Gleder meg til du er tilbake på jobb, savner deg masse :klem:

Du får se Dirty Dancing 2 i kveld. Det skal jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg våkner til liv Monja :)

Gleder meg selv til jeg er tilbake i jobben , gå sykmeldt i 3 uker har vært dødens kjedelig!! Skal bli godt å få rutine tilbake igjen :)

Fikk heller ikke med meg noe film i går kveld , siden jeg sovnet som et slakt der jeg satt... hehe..

I dag skal jeg prøve å gjøre noe fornuftig for en gang skyld !!

Hvis jeg orker !!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært ute og spist middag sammen med ei venninne :) Det var digg!! Lenge siden nå...

Prøver å få litt varme på det lille rommet mitt , så skal jeg sette meg ned forran tv'en en liten stund...

Siden jeg har et super kjedelig liv er det heller ikke mye ¨å skrive om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig dag i dag ... Har vært helt utslått noen timer også var formen på topp, Og nå er jeg utslått igjen!! ..

Var på byen for å kjøpe refleksvester til jobben i dag.. På Lidl skulle dem ha vester til 20 kr stykk , men det var utsolgt når jeg kom par timer etter åpningstid! Må si folk er ivrige til å stå opp tilig når det er noe dem skal ha :ler:

Men fikk da tak i til slutt , ble en del dyrere da!

Ellers har jeg bare sløvet , nyter de siste dagene før jobbstart Onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med bestått teoriprøve :hoppe::klem:

Og lykke til med kommende oppkjøring. Tenker du kommer brummende inn i gården her om ikke lenge jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...