Gå til innhold

Ikitas lille verden


Ikita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for det Monja ;)

Lurer på hva jeg skal finne på nå jeg.. Egentlig hadde det passet seg med ei bok før man skal sove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet meg et brak i dag!!! Ble så redd og lurte på hva det var ... møtte vist veggen jeg... Det vil altså si at jeg hadde stått opp på feil side i søvne og dermed :murvegg::ler:

Mye rart man gjør i søvne å ja

I dag stikker jeg til byen for litt shopping

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg gjør vist det , men gikk ikke så bra med rivinga :ler:

Nå er byturen ferdig... Trodde jeg skulle dø før jeg fant noe bukser!! Over alt jeg så hadde dem ikke mi størrelse.. ble nesten deppa :grine:

Måtte kjøpe meg herrebukser til slutt , men de var da ikke så ille :)

Tempraturen her på rommet mitt er 30,5 g. *settepåvifta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er byturen ferdig... Trodde jeg skulle dø før jeg fant noe bukser!! Over alt jeg så hadde dem ikke mi størrelse.. ble nesten deppa  :grine:

Måtte kjøpe meg herrebukser til slutt , men de var da ikke så ille  :)

Er enkelt å bli deppa på shopping,ja. De buksestørrelsene(og de størrelsene de mangler også,for å ikke snakke om det) er helt tåplig i mange butikker.

Kikket på BikBok i dag- eneste de hadde var XS til M :overrasket: Og i tillegg er de små i størrelsen.... :sur:

Prøv og hold deg i senga i natt da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Shatika :)

Uff XS og M i bukser det er å bli gal av Malina, får ikke på slike bukser over låra engang jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en smule nervøs i dag! Har ikke jobbet på noen år nå og skal begynne i en jobb i morgen..

Må opp klokka 04.15 og det er leeeeenge siden denne jenta sto opp så tilig :rodme:

Men håper på at folka er grei og at man trives da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sto jeg opp 04.15 og det var ingen problem å komme seg opp.. (fryktet det værste)

Skulle møte på den nye jobben 05.45. Nervene var i spenn og magen uggen, gikk over når jeg møtte hun jeg skulle jobbe med :)

Dagen gikk som smurt den.. var digg å komme seg ut:) Tror det blir noen harde dager fremover med tanke på at kroppen min er stiv som en stokk etter første dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at buksekjøpet faktisk endte med bukse da. Jeg har forlengst gitt opp å finne bukser her i byen :tristbla:

Og så bra at alt gikk bra på jobben. Første dagene er alltid verst, men gå går det seg til. Koselig hun du jobber med, så det går sikkert bra i fortsettelsen og det. Kanskje vi får jobbe sammen etterhvert og? Hadde vært fint.

Hvordan ialledager har du regna ut hvor lenge du har levd? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

:)

Har vært ganske så kreativ i kveld. Skrevet en del på boken min og fått frem et par nye dikt :klappe:

Jett om det er høst ute nå da , og bare 8 grader nå.. Brrr...

Nå er det på tide og hoppe i seng, jobben kaller tilig i morgen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sur: Glemmer at jeg har dagbok her inne jeg, prøve å huske heretter da  :sjenert:

Ja, det synes jeg jammen du skal huske.

Hvordan går det på jobben da? Sikkert ikke lenge til jeg kommer tilbake heller, men jeg vurderer å gå ut sykmeldingsperioden min og så kanskje vurdere å jobbe en mindre prosent en stund etterpå. Jeg er utslitt enda kjenner jeg.

Må stikke innom en dag.

Nå er jo sjarmisen sykmeldt i 40% og :sur:

Kjedelig kjdelig kjedelig, men han er på jobb på fredag skrev han idag, så jeg får hilse på han da :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det synes jeg jammen du skal huske.

Hvordan går det på jobben da? Sikkert ikke lenge til jeg kommer tilbake heller, men jeg vurderer å gå ut sykmeldingsperioden min og så kanskje vurdere å jobbe en mindre prosent en stund etterpå. Jeg er utslitt enda kjenner jeg.

Må stikke innom en dag.

Nå er jo sjarmisen sykmeldt i 40% og :sur:

Kjedelig kjdelig kjedelig, men han er på jobb på fredag skrev han idag, så jeg får hilse på han da :sjarmor:

:klem:

Jobben går bra den , men blir ganske sliten etter en dag ... Men er litt digg å da ..hehe..

Ja du må ta helsen din først forran jobb.. Føler du at du ikke greier full dag som før så bare ta en prat med legen :) Er Sjarmisen også sykmeldt nå .. !!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...