Ikita Skrevet 7. september 2006 Forfatter #21 Del Skrevet 7. september 2006 Jeg har forøvrig levd i 10619 dager, så de gamle er fortsatt eldst ← Prøver alt jeg for å få tatt igjen dere før meg , men det går ikke ...!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 7. september 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 7. september 2006 (endret) Nå skal jeg prøve å være flink for en gang skyld.. - Sette på oppvaskmaskina - Sette på klær - støvsuge - skifte på senga - tørke støv og vaske gulv Endret 7. september 2006 av Ikita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 7. september 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 7. september 2006 Nå er husarbeid gjordt Deilig å være ferdig.. Skal se en halvtimes tid på Tv nå så er det sengetid. Jobb i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. september 2006 #24 Del Skrevet 7. september 2006 Så flink du er Jeg skal se innom på jobben i morgen. Sjarmisen er sykmeldt. Han brakk foten tidligere i år og det er enda ikke blitt bra. Men i morgen er han på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 8. september 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 8. september 2006 Prøver ialfall og være flink Monja Nå er det helg og gjett om jeg er glad for det!! Skal bare slappe av og kose meg med bok å Tv. Er ikke vant med å jobbe så mye som det har blitt de 14 siste dagene , men to dager med avslapping gjør nok susen tror jeg Når jeg har hatt jobben en stund vurderer jeg og ta litt utdanning etterhvert, men det er så vanskelig å bestemme seg for noe.. Finner det vel ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 8. september 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 8. september 2006 Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 10511 dager Fysisk: 0 Følelser: 62 Intellekt: - 9 Generelt: 17 Du har fysisk kryssdag. Pass deg i trafikken - reaksjonsevnen din er nedsatt. Oi oi oi Glad jeg ikke kjører bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 9. september 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 9. september 2006 Endelig!! I kveld fikk jeg meditert for første gang på 8 mnd:) Har ikke fått det til etter at Sambo døde i Januar, har på en måte blitt trekt unna. Men nå har jeg endelig blitt kvitt mye dårlig energier i kroppen!! Var deilig å kunne sveve over bakken igjen og bli dratt ut i en annen dimensjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 10. september 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 10. september 2006 Er vist opp tilig på en søndag jeg I dag må jeg ordne litt i huset , mor og far kommer hjem så da er det greit at det er i orden her .. Har ikke bestemt meg for hva jeg skal finne på i dag, Men er da alltids noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #29 Del Skrevet 10. september 2006 Gjett hvem jeg ikke rakk å treffe på fredag da Ja ja, ny mulighet i mårra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 10. september 2006 Forfatter #30 Del Skrevet 10. september 2006 Uff så kjipt da!! Kom du deg ikke til byen til rett tid el ? Får håpe på det beste i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #31 Del Skrevet 10. september 2006 Jeg orka ikke å dra dit rett og slett Når var dere ferdige på fredag? Satt på jobben da jeg sendte deg meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 10. september 2006 Forfatter #32 Del Skrevet 10. september 2006 Lurer på om klokka ble rundt 14 jeg .. Satt du på jobben lenge da el ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #33 Del Skrevet 10. september 2006 Nja, den ble vel halv 2 tror jeg. Er ikke der lenger enn jeg må. Og jeg kommer neppe tilbake før den 25. september heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #34 Del Skrevet 10. september 2006 Altså, jeg kommer innom på besøk, men ikke tilbake i jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 10. september 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 10. september 2006 Viktigere at du blir frisk Man sliter seg ut på den jobben jo.. er helt utslått i helgene jeg. Gidder ingenting da.. hehe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. september 2006 #36 Del Skrevet 10. september 2006 Du blir vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. september 2006 #37 Del Skrevet 14. september 2006 Det har kommet lønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. september 2006 #38 Del Skrevet 14. september 2006 Idag ble jeg bedt med på fjelltur..... synes jeg hadde sett det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ikita Skrevet 14. september 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 14. september 2006 Monja mente det var på tide med oppdatering her !! Når jeg tenker etter er det virkelig på tide Ting begynner virkelig å ordne seg for meg nå, Mandag skal jeg starte på Grunnkurs på førerkort senteret:) Gleder meg som en unge ...hihi... Ellers er det bare jobb, spising og soving som gjelder for meg fortida:) Men i morgen er det helg og da skal jeg slappe av.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 14. september 2006 #40 Del Skrevet 14. september 2006 Skal du igang med oppkjøring nå? Så kult. Da kan du jo snart kruuuuse ut til meg da Når skal vi på fylla da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå