Gå til innhold

Ikitas lille verden

Anbefalte innlegg

Skrevet
;) Nå prøver jeg meg her igjen, og denne gangen skal jeg holde meg her :)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia snuppelura!

Velkommen som dagbokskriver (igjen ;) )!

Og grattis med ny jobb og greier da.

:klem:

Skrevet

Takk for det Monja ;)

Lurer på hva jeg skal finne på nå jeg.. Egentlig hadde det passet seg med ei bok før man skal sove

Skrevet

Våknet meg et brak i dag!!! Ble så redd og lurte på hva det var ... møtte vist veggen jeg... Det vil altså si at jeg hadde stått opp på feil side i søvne og dermed :murvegg::ler:

Mye rart man gjør i søvne å ja

I dag stikker jeg til byen for litt shopping

Skrevet

:ler:

Så du prøver å rive hus i søvne?

Håper du finner en bukse idag.

God shopping.

Skrevet

Ja jeg gjør vist det , men gikk ikke så bra med rivinga :ler:

Nå er byturen ferdig... Trodde jeg skulle dø før jeg fant noe bukser!! Over alt jeg så hadde dem ikke mi størrelse.. ble nesten deppa :grine:

Måtte kjøpe meg herrebukser til slutt , men de var da ikke så ille :)

Tempraturen her på rommet mitt er 30,5 g. *settepåvifta*

Skrevet
Nå er byturen ferdig... Trodde jeg skulle dø før jeg fant noe bukser!! Over alt jeg så hadde dem ikke mi størrelse.. ble nesten deppa  :grine:

Måtte kjøpe meg herrebukser til slutt , men de var da ikke så ille  :)

Er enkelt å bli deppa på shopping,ja. De buksestørrelsene(og de størrelsene de mangler også,for å ikke snakke om det) er helt tåplig i mange butikker.

Kikket på BikBok i dag- eneste de hadde var XS til M :overrasket: Og i tillegg er de små i størrelsen.... :sur:

Prøv og hold deg i senga i natt da :ler:

Skrevet

Gratulerer med dagbok :)

Skrevet

Takk for det Shatika :)

Uff XS og M i bukser det er å bli gal av Malina, får ikke på slike bukser over låra engang jeg...

Skrevet

Er en smule nervøs i dag! Har ikke jobbet på noen år nå og skal begynne i en jobb i morgen..

Må opp klokka 04.15 og det er leeeeenge siden denne jenta sto opp så tilig :rodme:

Men håper på at folka er grei og at man trives da :)

Skrevet

I dag sto jeg opp 04.15 og det var ingen problem å komme seg opp.. (fryktet det værste)

Skulle møte på den nye jobben 05.45. Nervene var i spenn og magen uggen, gikk over når jeg møtte hun jeg skulle jobbe med :)

Dagen gikk som smurt den.. var digg å komme seg ut:) Tror det blir noen harde dager fremover med tanke på at kroppen min er stiv som en stokk etter første dagen :ler:

Skrevet

På denne dagen har jeg levd akkurat i 10500 dager :hoppe:

Det høres faktisk ikke så mye ut som 28 år ... :sjenert:

Skrevet

Så bra at buksekjøpet faktisk endte med bukse da. Jeg har forlengst gitt opp å finne bukser her i byen :tristbla:

Og så bra at alt gikk bra på jobben. Første dagene er alltid verst, men gå går det seg til. Koselig hun du jobber med, så det går sikkert bra i fortsettelsen og det. Kanskje vi får jobbe sammen etterhvert og? Hadde vært fint.

Hvordan ialledager har du regna ut hvor lenge du har levd? :overrasket:

• 2 uker senere...
Skrevet
:sur: Glemmer at jeg har dagbok her inne jeg, prøve å huske heretter da :sjenert:
Skrevet

:)

Har vært ganske så kreativ i kveld. Skrevet en del på boken min og fått frem et par nye dikt :klappe:

Jett om det er høst ute nå da , og bare 8 grader nå.. Brrr...

Nå er det på tide og hoppe i seng, jobben kaller tilig i morgen ..

Skrevet
:sur: Glemmer at jeg har dagbok her inne jeg, prøve å huske heretter da  :sjenert:

Ja, det synes jeg jammen du skal huske.

Hvordan går det på jobben da? Sikkert ikke lenge til jeg kommer tilbake heller, men jeg vurderer å gå ut sykmeldingsperioden min og så kanskje vurdere å jobbe en mindre prosent en stund etterpå. Jeg er utslitt enda kjenner jeg.

Må stikke innom en dag.

Nå er jo sjarmisen sykmeldt i 40% og :sur:

Kjedelig kjdelig kjedelig, men han er på jobb på fredag skrev han idag, så jeg får hilse på han da :sjarmor:

Skrevet

Jeg har forøvrig levd i 10619 dager, så de gamle er fortsatt eldst ;)

Skrevet
Ja, det synes jeg jammen du skal huske.

Hvordan går det på jobben da? Sikkert ikke lenge til jeg kommer tilbake heller, men jeg vurderer å gå ut sykmeldingsperioden min og så kanskje vurdere å jobbe en mindre prosent en stund etterpå. Jeg er utslitt enda kjenner jeg.

Må stikke innom en dag.

Nå er jo sjarmisen sykmeldt i 40% og :sur:

Kjedelig kjdelig kjedelig, men han er på jobb på fredag skrev han idag, så jeg får hilse på han da :sjarmor:

Jobben går bra den , men blir ganske sliten etter en dag ... Men er litt digg å da ..hehe..

Ja du må ta helsen din først forran jobb.. Føler du at du ikke greier full dag som før så bare ta en prat med legen :) Er Sjarmisen også sykmeldt nå .. !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...