Gjest gjesta Skrevet 25. august 2006 #2 Skrevet 25. august 2006 Nå skal ikke jeg påstå noe helt sikkert her, for jeg har egentlig ikke greie på det Men cultura er vel ikke tilsatt de sunne bakteriene, som jeg ikke husker hva heter, de er i biola. Så nei, jeg tror ikke cultura er like bra for magen. Sunt på andre måter kan det jo sikkert være da
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Lgg bakterien:) Nå får man også kjøpt biola jus med denne bakterien:)
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 Synes Biola jordbær er mye bedre enn cultura jordbær
lillesky Skrevet 25. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2006 De hadde ikke Biola jordbær, derfor ble det Cultura jordbær...
Gjest Virvel Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Nå skal ikke jeg påstå noe helt sikkert her, for jeg har egentlig ikke greie på det Men cultura er vel ikke tilsatt de sunne bakteriene, som jeg ikke husker hva heter, de er i biola. Så nei, jeg tror ikke cultura er like bra for magen. Sunt på andre måter kan det jo sikkert være da ← Cultura er da også tilsatt to ulike bakteriekulturer, bare ikke nøyaktig den samme som Biola. Hvem av dem som er best for fordøyelsen kan jeg ikke uttale meg om, men jeg synes nå at Cultura smaker best, og det er vel sunt å være lykkelig også...?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå