Gå til innhold

Om iform.nu og tilbudet...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Duchess

I dag dumpa det ned et tilbud fra iform.nu......men der stod det ingenting om jeg binder meg til ytterligere kjøp etter å ha motatt velkomstpakken.

Jeg er ikke intr i å melde meg inn hvis jeg binder meg for en viss periode.

Ikke fikk jeg sendt dem mail heller, så før jeg ringer kundeservice og får standardbeskjeden "vi har for tiden stor trafikk-vennligst vent" kanskje noen her vet det ?

Kan jeg melde meg ut når jeg vil ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er snakk om en "gratis velkomstgave" har du faktisk rett ifg. markedføringsloven til å kjøpe denne uten å melde deg inn. Dette står som regel med veldig liten skrift.

Med mindre det står at du forplikter deg, eller at du skal betale hele abonnementet på en gang er du ikke forpliktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Nei jeg må betale litt for den.....men det står at etter at jeg har motatt velkomstpakken så får jeg bladet I Form i løpende abbonnement......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg fikk også det tilbudet i posten, og har egentlig lyst påden jakka (som vi får tre uker etter at de har mottat vår betaling, det er greit det)

Bladet har jeg egentlig liten interesse av, så for min del er det totalt uaktuelt derosm jeg binder meg for mer enn de to nummerene vi får. Vel, man akn vel avslutte abbonementet ved å sende dem et brev strask det andre er mottatt, det er vel ikke lov å kreve at vi binder oss, og ia lle fall ikke uten å opplyse klart om det...

(lagt merke til at før var kravet fra bokklubber at man kjøpte minst 3 elelr 5 bøker til meldlemspris, nå er kravet bare at du står som medlem i et år? Kommet en regel en plass?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

hehe,. det var den jakka jeg og ville ha, bryr meg lite om bladene jeg og.....syns det var rart det ikke stod noe om jeg binder meg videre eller ikke...det pleier da å gjøre det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...