Gå til innhold

Illeluktende uftlod... :(

Fremhevede innlegg

Gjest Labell0
Skrevet

Noen andre som er plaget med illeluktende utflod?

Har vært en del i det siste, litt klumpete brun/rød utflod, eller ingen utflod men et uholdelig fiskelukt....

Var hos legen å fikk flagyl vagitorie, men fikser ikke på ta disse stikkpillene.Får de liksom ikke inn, sikkert fordi jeg spenner alle muskler i kroppen og fullstendig stritter i mot min egen hånd.Fått ny legetime på mandag, i håp om at det finnes noen jeg heller kan svelge...

Andre som har vært borti det samme? Noen råd utenom slike piller?

Har en venninne som også har vært med på sånt, og hun fikser stikkpillene helt på en annen måte enn meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Kansje du kan tadette spørsmålet under kropp og helse...

Skrevet

Tror du har lagt dette innlegget på feil plass....

Gjest Labell0
Skrevet

Okey, sorry..

Hvordan legges det over??

Skrevet

Hvis du ikke får inn stikkpillene du har fått av legen må du spørre om og få de som piller du kan svelge. Det finnes, og det er ingenting i veien for at du kan ta de. Du må gjøre det, tenk på andre rundt deg.. Jeg har en veldig lukt sensitiv nese, og det er fryktelig ekkelt med folk som ikke er renslige.. Jeg sier ikke at du ikke er renslig, men du er det om du ikke gjør noe med det. Bruk Asan intimsåpe hver dag, helst to ganger til dagen, bruk Asan intimservietter når du har mensen, slik at det blir rent hver gang du går på toalettet.. Jeg vil også råde deg til og ta en kur med Canesten krem i ny og ne og og bytte til rent undertøy hver dag. Lykke til !

Skrevet
Hvis du ikke får inn stikkpillene du har fått av legen må du spørre om og få de som piller du kan svelge. Det finnes, og det er ingenting i veien for at du kan ta de. Du må gjøre det, tenk på andre rundt deg.. Jeg har en veldig lukt sensitiv nese, og det er fryktelig ekkelt med folk som ikke er renslige.. Jeg sier ikke at du ikke er renslig, men du er det om du ikke gjør noe med det. Bruk Asan intimsåpe hver dag, helst to ganger til dagen, bruk Asan intimservietter når du har mensen, slik at det blir rent hver gang du går på toalettet.. Jeg vil også råde deg til og ta en kur med Canesten krem i ny og ne og og bytte til rent undertøy hver dag. Lykke til !

Ikke bra å vaske for mye heller da.. Da blir det heller værre.

Vil anbefale deg å bruke dr. greve eller noen andre framfor asan, da jeg har hørt at den ikke skal være noe bra for underlivet (feil ph-verdi eller noe sånt).

Skrevet
Noen andre som er plaget med illeluktende utflod?

Har vært en del i det siste, litt klumpete brun/rød utflod, eller ingen utflod men et uholdelig fiskelukt....

Var hos legen å fikk flagyl vagitorie, men fikser ikke på ta disse stikkpillene.Får de liksom ikke inn, sikkert fordi jeg spenner alle muskler i kroppen og fullstendig stritter i mot min egen hånd.Fått ny legetime på mandag, i håp om at det finnes noen jeg heller kan svelge...

Andre som har vært borti det samme? Noen råd utenom slike piller?

Har en venninne som også har vært med på sånt, og hun fikser stikkpillene helt på en annen måte enn meg....

Du kan ha gardenella (usikker på om det skrives slik)

Typiske symptomer er fiskelukt.

Det er IKKE en kjønnssykdom, men forstyrrelse i den naturlige bakteriefloraen i skjeden.

Canesten hjelper ikke mot dette.

Jeg fikk penicillin-tabeletter

Håper det ordner seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...