Gå til innhold

spaghetti rimini


MAcy

Anbefalte innlegg

Da jeg vokste opp hadde vi barna dette ofte til middag, ikke det sunneste kansje men søsteren min er utrolig kresen og dette var noe hun hadde når hun ikke likte det vi andre hadde, men det var noe vi alle likte så vi fikk ofte litt vi også.

Men de siste 2-4 årene har boksen vært sporløst borte fra butikkene. Noen som vet hvorfor eller hvem som produserte denne vidunder spaghettien på boks??? Dagens bokser med andre merker holder ikke mål for min del!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du sett i hyllen med hundemat?

:ler:

Ja, det der var virkelig noe søl. Spiste det bare på speidertur, for da fikk alle beskjed om å ha med en boks som ble tømt i felles gryte.

Hermetisk spaghetti - hva er vitsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_nina_*

Er ikke det spaghetti med kjøttboller og pølsebiter.....? For jeg har en sånn i skapet (krisemat, men blir aldri spist), det står Spaghetti a la Capri på :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det spaghetti med kjøttboller og pølsebiter.....? For jeg har en sånn i skapet (krisemat, men blir aldri spist), det står Spaghetti a la Capri på  :klø:

Spaghetti a la Capri er et annet merke fra en annen produsent. Kunne ikke måle seg med Spaghetti Rimini, den gang jeg syns boksespagetti smakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti a la Capri er et annet merke fra en annen produsent. Kunne ikke måle seg med Spaghetti Rimini, den gang jeg syns boksespagetti smakte.

:klappe: Kan ikke sammenlignes i smaken!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synst jeg husker denne boksen jeg ògså! Kan være de sluttet å lage den fordi Spagetti à la Capri var mye mer kjøpt. Jeg synst jeg husker Rimini var mer orginal i smaken for å si det på den måten, la Caprien er mer kunstig. Åh..., nå ville jeg plutselig smake Rimini igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst jeg husker denne boksen jeg ògså! Kan være de sluttet å lage den fordi Spagetti à la Capri var mye mer kjøpt. Jeg synst jeg husker Rimini var mer orginal i smaken for å si det på den måten, la Caprien er mer kunstig. Åh..., nå ville jeg plutselig smake Rimini igjen! ;)

Helt enig, ikke sikkert det virkelig var så godt bare at den gangen var det virkelig godt. Noen som husker hvem som produserte det så mulig å finne ut hvor det ble av spaghettien???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Mimrer om hybeltilværelsen for 10 år siden med spaghetti på boks til middag*

:ler::ler:

Bruker de ikke ofte å ha 10-kroners tilbud på disse på f.eks Ica maxi??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg vokste opp hadde vi barna dette ofte til middag, ikke det sunneste kansje men søsteren min er utrolig kresen og dette var noe hun hadde når hun ikke likte det vi andre hadde, men det var noe vi alle likte så vi fikk ofte litt vi også.

Men de siste 2-4 årene har boksen vært sporløst borte fra butikkene. Noen som vet hvorfor eller hvem som produserte denne vidunder spaghettien på boks??? Dagens bokser med andre merker holder ikke mål for min del!!!

Ja, det var på tide at de ble borte da. Rimini kom i den tid da slik mat var eksotisk. Folk reiste ikke så mye, så det ble gjerne servert på lørdagskvelden. Også til gjester. grøss og gru!!!!!!!!!!!!!!

det var fordervetkokt spaghetti.

I dag vet vi bedre og gudsskjelov for det.

tror neppe hunden min har villet spist slik mat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi viser til din henvendelse og beklager å måtte meddele deg at Stabburet

har valgt å sanere SPAGHETTI RIMINI STABBURET, dette for noen år siden.

Denne avgjørelsen ble tatt på bakgrunn av at det ble solgt for lite volumer

til at det var hensiktsmessig forsvarlig å opprettholde produktet.

Vi setter stor pris på at du tar kontakt med oss i Stabburet og etterspør

produkter. Alle forslag og tilbakemeldinger blir videreformidlet til våre

produktansvarlige og tas til etterretning når vi vurderer forbedringer av

eksisterende og ved lansering av nye produkter.

Med vennlig hilsen

Stabburet AS

Dette var svaret jeg fikk fra staburet så bare send inn å etterlys dere som savner produktet. Så får vi kanskje produktet på markedet igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte både a la capri og rimini og spiste mye av det før. A la capri var veldig variabel, en del produksjoner hadde for lite saus og da var den ikke så god.

Om det er noe næring i denne maten kan jo betviles:

Se hva Ernæringsfysiologen Elianne Myrvoll sa om Spaghetti a la capri

-Jeg tviler på at det er noe som helst bra her, ...

Ernæringsfysiologe Elianne Myrvoll om Spaghetti á lá capri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var svaret jeg fikk fra staburet så bare send inn å etterlys dere som savner produktet. Så får vi kanskje produktet på markedet igjen!!!!

Har absolutt ingen planer om det nei :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...