Gå til innhold

Hvor selger de nanbrød?


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Tenkte helst på en dagligvarekjede, og ikke en jeg må inn til sentrum for å finne. Har kjøpt ferdige, tykke nanbrød tidligere, men kan ikke finne dem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det vanskelig å finne nan-brød? Jeg tenker ofte slik at hvis de har det på Prix'en min, har de det de fleste andre steder også. Og de har det altså på Prix'en min. Kanskje Prix har større sortiment, enn jeg trodde... :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja meny var det første jeg tenkte også, kan ikke komme på å ha sett det et annet stred. Men det er et kjennt merke som har dem(husker ikke hvilket, bare at de har gult på etiketten) , så de skal vel være å finne på de fleste butikker med litt mer utvalg en den lille dumme Remaen like ved her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt det flere ganger på Kiwi hos meg, så tror ikke det er så vanskelig å få tak i.. Husker ikke helt merket på den typen jeg pleier å kjøpe- kan det være Santa Maria?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nanbrød kan brukes til alle retter det passer med brød til egentlig. Veldig godt, og mye bedre enn vanlige rundstykker og denslags!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Santa Maria har Nan-brød. Bruker det som tilbehør til indiske retter.

De kjedene som fører Santa Maria Nan brød er i alle fall (som jeg kommer på): Meny, Coop, ICA... Hmm... Kommer ikke på flere. Men det er i alle fall mange som har det, så du må vel bare gå til butikken og se.

TORO Nan Brød har jeg aldri sett før. Kanskje jeg skal ta en tur til Kiwi da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fortrekker å lage dem selv. Her er en grei oppskrift (punkt 3 og 4 er byttet om). Jeg lar ikke væsken stå i 15 min og jeg har ikke sukker i gjærvæsken.

http://www.tine.no/page?id=28&key=8594&cat=649

Denne må prøves! Jeg liker ikke korianderen i Nan, så denne skal testes - uten den siste ingrediensen (som jeg ikke vet hva er).

De beste nanbrød jeg har spist, var det moren til ei kurdisk jente jeg kjente da jeg var liten som laget - uten koriander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne må prøves! Jeg liker ikke korianderen i Nan, så denne skal testes - uten den siste ingrediensen (som jeg ikke vet hva er).

De beste nanbrød jeg har spist, var det moren til ei kurdisk jente jeg kjente da jeg var liten som laget - uten koriander.

Garam masala er en indisk krydderblanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...