Gå til innhold

Hva får du?


Burpen

Anbefalte innlegg

Siden vi som ikke vet hva vi får, ikke får lov til å være med i den "vitende" lista, tenkte jeg vi kunne syns litt... Skriv hva du tror du får, og gjerne også hvorfor du tror det!

Jeg er ei av tre søsken, mamma er enebarn og pappa har ei søster. Tante har ei datter. Ei av mine søstre har ei datter.

Sambo har ei søster, og hun har to døtre. Jeg har visstnok en veldig utstråling for tida, noe som skal bety at man venter jente (noen sier også at man da venter gutt, kjærringråd har en tendens til å helgardere seg, syns jeg), og kinesisk fødselskart sier jente. All "sunn fornuft" tilsier med andre ord at vi venter ei jente, men jeg troooooooor det blir gutt!

:babyjente::

Holly Hobbie (?)

Scorpina (intuisjon...)

Xania

¤Ronja¤

:babygutt::

Burpen

Mirage

marthepia

:babysmokk:

Arwen

Tika

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et lite innspill...

De sier at jenter stjeler mors skjønnhet. Dersom du har en sinnsyk utstråling, vil det si gutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett kinesisk foedselskart sier gutt, et annet sier jente...Synes det er helt haaploest aa gjette. Men jeg tenker hele tiden paa barnet som en jente, mens mannen min sier "han". Mamma tror det blir jente. Innerst inne har jeg alltid hatt lyst paa en jente foerst, kanskje fordi jeg er vokst opp med to broedre og savnet en soester som liten. Men jeg skal nok bli kjempeglad uansett kjoenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite innspill...

De sier at jenter stjeler mors skjønnhet.  Dersom du har en sinnsyk utstråling, vil det si gutt ;)

Hehe, var ikke meningen å få det til å virke som at jeg er så utrolig vakker, altså... :ler::sjenert:

Og som jeg skrev: "Jeg har visstnok en veldig utstråling for tida, noe som skal bety at man venter jente (noen sier også at man da venter gutt, kjærringråd har en tendens til å helgardere seg, syns jeg)".

Jeg har hørt begge deler... Det var en nabo av meg som fortalte at man får jente ved bra utstråling. Hun har selv to gutter og ei jente, og da hun gikk gravid med guttene, var ansiktet "deformert" (hennes egne ord). Jeg har flere venninner/bekjente som sier det samme!

..derfor tror jeg at utstråling=jente! (selvom man sikkert er vakker og glødende når man venter gutt også. Der kommer helgarderinga inn i bildet... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglan må vite hva jeg har som leieboer her hehe....men, hvis man skulle gå ut fra hvordan mitt forrige svangerskap var (mht ondter, kvalme etc) så er det nøyaaaaaaaaaaktig som sist!!

Og vi fikk jo :babyjente: da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo ren gjetning, men tror jeg får ei :babyjente:. Kanskje fordi mange førstefødte i min familie er jenter? Uansett er jeg ikke sikker, bare en svak følelse. Moro å se når knøttene kommer da, hvor mange som har "synset" riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi synser og gjetter på gutt, vi. Men hvorfor? Ingen grunn, bare magefølelsen. Skal være moro å se hva alle gjetter og i fremtiden virkelig får ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner virkelig ikke... Det er mange som tipper at jeg får jente fordi jeg var så kvalm de første 3 månedene. Men jeg vet om ei som kastet opp hver eneste dag i hele svangerskapet og hun fikk gutt!

Det varierer litt hva jeg tror det er... noen ganger tenker jeg jente og andre ganger tenker jeg gutt...

Jeg har også sett på to kinesiske fødselskart der det ene sier jente og det andre sier gutt = bare tull?

Så nei, jeg venter til UL 7. september og håper vi får vite det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det bare gjetting til poden er ute. Vi faar ikke noen ultralyd videre, saa da er det ikke saa lett aa finne ut.  ;)

Men da får dere en flott overraskelse da!! Kanskje du under fødselen henter fram ekstra krefter, og får ekstra motivasjon, siden du "snart skal få vite", liksom...! ;)

Hadde det ikke vært så praktisk å få vite på forhånd, ville ikke jeg ønsket å vite kjønnet før etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Tror jeg får en gutt til, til tross for uren hud og særdeles uskjønt utseende for tiden. ;) Kinesiske fødekart sier gutt og de stemte på storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt aa faa jente-foelelse, men aner ikke om det stemmer! :ler: Ett kinesisk foedselskart sier gutt, et annet sier jente. Men om babyen kommer paa termindato, saa haaper jeg for dens skyld at det er en jente, i og med at det er selveste Kvinnedagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle såkalte tegn og spådommer + en kinesisk kalender antyder jente...

Hvor mye jeg ksla tro på det er en annen sak, men magefølelsen sa det samme før jeg leste alt dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...