Gå til innhold

Vegetarmat i Oslo


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Snart skal vi til Oslo, og da kommer vi til å gå ut for å spise noen ganger.

Hvor kan man spise god vegetarmat i Oslo? Det behøver ikke å være en ren vegetarrastaurant, men steder hvor det er god vegetarmat og hvor alle, både på kjøkkenet og i serveringen, vet hva vegetar betyr.

På forhånd takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Krishna Cuisine på Majorstua er en ren vegetarrestaurant. Den drives av Krishna-folk, og det er bare dagens meny som er tilgjengelig. Til gjengjeld er maten veldig god (indiske vegetarretter) og man kan spise så mye man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne vil jeg også anbefale. God mat og til en billig penge - og garantert veggis siden den drives av krishna-folk. Lokalet ser mer ut som en sliten kafé enn en restaurant, og du henter maten selv og slikt, men til gjengjeld får du et godt vegetarmåltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thairestauranten yaya's har godt utvalg av vegetarretter på menyen. Jeg er ikke vegetarianer selv, men hele familien til sambo er det, og vi ender stort sett opp der når vi skal ut å spise. De har noen rene grønnsaksretter, men også endel med tofu i.

(Er du glad i kruttsterk mat kan jeg anbefale papayasalaten som forrett, den er så sterk at jeg får tårer i øynene, men den er KNALLgod!)

De har akkurat åpnet en restaurant til på Majorstua, men jeg har bare vært på den i vika. Det kan forøvrig lønne seg å bestille bord, spesielt på fredag/lørdag, siden det er et yndet spisested for de som skal på byen, siden de har gode drinker og kul bar der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...