angelou Skrevet 11. desember 2006 #141 Del Skrevet 11. desember 2006 Var i dagboka til Lubelillen og ble litt ivrig, så da måtte jeg jo inn her - GRATULERER så mye Da melder du deg vel inn i augustklubben sammen med meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 12. desember 2006 #142 Del Skrevet 12. desember 2006 Neimen! Her er det jammen nyheter! Gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 12. desember 2006 #143 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har ikke skrevet så mye til deg i dagboken din, men jeg har da sniklest en del. Jeg ville bare si Gratulerer så mye med spiren , dette var kjempe gode nyheter sånn like før jul. Lykke til med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. desember 2006 Forfatter #144 Del Skrevet 12. desember 2006 Takk, det var kjempekoselig! Nå avslutter jeg her og åpner ny dagbok. Håper dere alle følger fort etter !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 12. desember 2006 #145 Del Skrevet 12. desember 2006 Vil bare gratulere deg med graviditeten. Det hjelper å synge litt på The Smiths. Der ligger forklaringa! Håper du får et problemfritt og fint svangerskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå