Gå til innhold

I Påvente Av Bøllefrøets Komme


Hildegard

Anbefalte innlegg

Hei!

Siden jeg spiser gravitaminer og har fordypet meg i eggløsningens mysterium, føler jeg meg nå berettiget til å opprette Prøvedagbok.

Brudemagasiner, silkebånd og invitasjonsforslag er ryddet bort til fordel for bøker om svangerskap og informasjonshefter fra apoteket.

Begynner å bli litt mentalt klar til dette. Jeg har aldri vært en av den som går i knestående ved synet av en tannløs munn i et rundt fjes oppi en barnevogn. Og kommer ikke til å bli det heller, med unntak av hvis det er "min" tannløse munn i et rundt fjes oppi barnevognen.

Så nå skal jeg fylle kroppen med folsyre til ca oktober/november, da er første ordentlige forsøk.

Er spent!!

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det, Lubbelille :) .

Nå er pakken med eggløsningstester på vei i posten. Blir kjekt å se om kroppen virker som den skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Skjønner veldig godt hva du mener. Har hele tiden vært sånn passe begeistret for unger, og ikke hatt noen stor trang til å få de selv. Men så møter man drømmemannen og skjønner at han kommer til å bli en fantastisk far. Og plutselig er man klar som et egg :ler:

Lykke til med prøvingen og håper du kommer til å trives her i nabolaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Halla. :sjarmor:

Så det er her du driver og :humpe: rundt? Her tenker jeg det skal bli liv etter hvert (selvsagt i dobbel betydning). Gleder meg allerede til sneipen din ligger i vogga-jeg skal skjemme den bort som besatt,og fòre den opp på sjokolade. :hoppe:

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, bøllefrøet kommer til å bli en sjokkisbroiler!

Pakken med eggløsningstester og gravidtester er sendt og på vei til hit! Er fortsatt verpesyk, men har hatt noen korte anfall av "nei, dette vil jeg ikke" og "neineineineineinei". En ting er jo å bli gravid, men bøllefrøet skal jo også vokse opp. I denne verdenen her! Kan vi klare å gjøre barnet til et harmonisk menneske. Med sunne og gode matvaner? Sunne interesser? Som er ryddig og ordentlig? Men men, blir jo noen måneder til fortsatt da.

Nuh skal jeg snuse i andres dagbøker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:vinke: hullu

Med så gode og ordentlige mennesker som deg og mannen som foreldre,tror jeg ikke det er noen grunn til bekymring,jeg.Dessuten tror jeg en del er modningssak også,og en annen del kommer naturlig. Men at det er jobb å ha unger er jeg ikke i tvil om. Hadde en lengre samtale med hun jeg jobber sammen med om saken,og hun har overbevist meg om at det er knall. I tillegg til en annen berte som er innom av og til med sin 2 mnd gamle sønn.Han er supersøt,selv om han promper som en mann. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi! Ja, de kan visst være fæle til å prompe..

Nå er pakken med tester kommet, så pinnetissing starter fredag. Var på biblioteket i går og lånte en del bøker, men de er nok mest interessante når det nærmer seg termin.

Ellers må jeg finne ut hvor mye jeg går ned i lønn og hvor fort jeg må bytte turnus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her er ingenting Overlatt Til Tilfeldighetene. Og jeg har også en klokketro på egen forplantningevne, at jeg kommer til å bli skikkelig furten dersom det ikke blir treff på første forsøk. Men jeg har sikkert godt av å komme ned litt på jorden. Jeg er ikke purung lenger, gått på p-pillen periodevis i mange år, litt for tung i sessen og i det hele tatt.

Skal levere tilbake bøkene jeg lånte i går, de er ikke helt akutelle ennå. Såre brystvorter og sånt.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg er sikker på at du er fruktbar som bare fy, men jeg har lest og hørt såpass mye om befruktning og andre uffne greier i det siste at jeg vet at selv da kan det ta sin tid-det stakkars egget har jo bare noen små få timer på seg. Men det går nok så bra! Snart er tjukkebolla babyklumpen der og gulper og driter på dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har lest litt rundt jeg også. Uff, det er så lite som skal til, begge veier liksom.

Ingen egg i går, skal prøve igjen i kveld.

Etter å ha lest Gro Nylanders bøker, er jeg nå blitt hellig overbevist om at langtidsamming er det eneste saliggjørende. Og tøybleier. Og til en viss grad samsoving.

huff, jeg er lett å påvirke! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Komm ånn,egg! :hoppe::heiajente:

Jeg må ta meg en reality check en av dagene. Ønsker jeg meg virkelig noe smått som bæsjer (på meg), hyler hele natta og gulper uhemmet? Noen jeg nesten aldri får fri fra...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: denne var så morsom at her må jeg lese mer.

Jeg har to stk. bøllefrø og er ennå ikke alltid overbevist om at det var et lurt valg :forvirret:

(Men jeg eeeheheeeelsker dem, selvfølgelig ;) )

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hihi!

Reality chek ja.....

Noen ganger napper det skikkelig i eggstokkene og jeg tenker JA JA JA! Men så plutselig innser jeg at det vil bety slutten på å ligge og sove til langt på dag, gå ut og spise i stedet for å lage noe hjemme. Slutt på spontankjøp på ebay, for alle pengene må gå til Nestle barnemat og bleieavtalen på Kiwi etter å ha innsett at tøybleier ikke er human possible. Og sikkert slutt på sex også, da jeg er avhengig av eggløsningen for i det hele tatt orke å tenke i de baner. To blå streker betyr null sex på minst 18 år, og da er jeg i overgangsalderen og da blir det ikke noe hankypanky uansett... Det blir slutten på livet og begynnelsen på en tidsalder med mørke ringer under øynene og sur gulpeklut på skulderen. Og særlig når Husbond er teit og vanskelig, da orker jeg ikke tanken på TO unger...

Men så var det den nappingen da..... Og lysten til å oppleve at magen vokser og at det bor noen inni der. Som senere kommer ut og har bittesmå tær og kanskje enda senere kler seg ut i de gamle docmartenskoene mine.

Ingen egg i kveld heller.

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så var det den nappingen da..... Og lysten til å oppleve at magen vokser og at det bor noen inni der. Som senere kommer ut og har bittesmå tær og kanskje enda senere kler seg ut i de gamle docmartenskoene mine.

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...