Gå til innhold

I Påvente Av Bøllefrøets Komme


Hildegard

Anbefalte innlegg

Nuja, neppe gravid denne gangen. Mensenkvisen har poppet opp :tristbla: ... Fikk heller ikke noe følelse av at det hadde klaffet da jeg snakket med Den Klarsynte i dag. Men fikk vite at jeg må prøve å ikke stresse, så vil det jo skje. Og det må jeg bare tro på. Skal kvitte meg med eggsløsningstestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sluttet å bruke EL-tester, blant annet på grunn av stress, og fordi det begynte å bli veldig dyrt (syklusser på opp til 88 dager) å teste fra dag 10 i sykluss...

Jeg ble faktisk anbefalt av min gynekolog å ikke bruke de, heller ha jevnlig sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, el-tester ble bare stress! Gøy første måneden, å se at de faktisk slår ut. Men ikke gøy senere, ble bare kav med at "nå må vi jammen hekke innen et døgn, enten vi vil eller ikke!" :tristbla:

Har ikm lørdag/søndag, og neste eggløsning vil være omtrent i julehelgen. Typisk at vi da skal på familiebesøk med tynne vegger, huset fullt av folk og superknirkende gjesteseng....

Men har tilgang til den lokale skolen, og der finnes det en gymsal med en tykk, tykk matte..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er jeg lei av å klemme på puppene mine i løyndom, sånn bare for å sjekke om kaaanskje de er biiiitelitt ømme....

Min Husbond og jeg snakket om navn i går, og fant faktisk et par vi kan enes om. Ikke verst! Men han vil ikke ha det jeg liker aller best da, og jeg vil ikke han favoritt heller. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille venn, nå må du ikke la deg babystresse for mye :klem: Det er ikke bra,vet du :troest: Men det er ikke lett å la det være heller...

Hva med dobbeltnavn?

Gubben har hatt noen sinnsyke forslag jeg bare ikke kan leve med, og som ultimatum har jeg foreslått at han får noen katter som han kan kalle hva han vil :ler:

Etternavnet blir med bindestrek. Den er avgjort.

Klem i vei på de puppene, du! Når spiren sitter der den skal kan det hende de blir så ømme at du ikke orker å ta på dem i det hele tatt. jeg kan jaggumeg ikke sove på magen lenger :ler:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen/overimorgen, kjempespennende! Har hatt noen skikkelige mensenknip, så noe er i gjære. Men så lenge mensen ikke kommer finnes det jo håp. Har lov til å være litt spent synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kardemomme

Vet du, jeg har det på akkurat samme måte når det gjelder el-testene. Det blir liksom stress, men jeg har likevel såååå lyst å teste, bare sånn for sikkerhetsyld.

Denne mnd har jeg bare 3 tester igjen, skal prøve å ikke kjøpe flere selv om det frister.

Ønsker deg lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe Tante Rød i til nå ihvertfall. Men det er jo i morgen som egentlig er Dagen, selv om jeg noen ganger går 27 dager mellom.

Har aldri i mitt liv vært så skrevorientret som jeg er i dag, og i morgen :) . Og jeg har kastet alle testene også, så her er det bare å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mensen foreløbig. Tror jeg har tullet med tellingene, leste nettopp at syklusen regnes fra forrige mens sin første dag, til dagen før neste mens. Så det beyr at ikm er ikke før i morgen. Liten vits i å sjokke rundt i stuen her hjemme med hånden i undikken da :sur: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Lykke til uansett da :) Tvi tvi!

Man blir helt ør i hodet av å gå rundt på den måten. Er litt enig i det med el testene.Grunnen til at jeg har brukt de er for å sjekke ca hvordan syklusen min er, men tror jeg skal kutte de ut når jeg har sånn noenlunde oversikt. Blir ekstra stress egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en svak, svak pike som graver i bosset.... :sjenert:

Hvor kraftig må streken være før det kvalifiserer til en strek?

Endret av Hildegard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en ny strimmel i morges, da var streken lysere enn i går. men bestemte meg for å kjøpe en digital test også. Greit i forhold til jobben å vite helt sikkert, er ting jeg ikke kan gjøre dersom jeg er gravid.

Jeg gikk til det lokale kjøpesenteret og kjøpte digital CB og stimet inn på toalettet der. Klarte å skvise ut verdens minste tisseskvett og stte meg til å vente. Testen jobbet og jobbet og etter en liten stund sto det i displayet: Gravid :hoppe: !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjære... måtte inn her igjen, jeg! Nå må jeg nok gå hjem. Ble helt spinnvill av lykke :ler: Med åpen kontorløsning er det ganske underholdende.

Dette har`u jaggu fortjent, jente!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Masse lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...