Vingedama Skrevet 17. november 2006 #101 Del Skrevet 17. november 2006 Godt å se at du er positiv og klar for en ny runde Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. november 2006 #102 Del Skrevet 17. november 2006 oi... gubben kom akkurat inn med cola og smågodt til meg ikke det beste for spiren, men jeg setter veldig pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. november 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 19. november 2006 Jadda, fullt av gravide alle steder. Bare min livmor som er som et tørt skrell der inne. Helt på tuppa, og har bare prøvd ordentlig en gang. Er det mulig.... Jeg tåler ganske enkelt ikke sånt som dette her. Håper å ta det med fatning og utsette mer prøving til senere utpå våren hvis denne gangen ikke funker. Men jeg blir så sint og liksom nekter å gi meg hvis noe ikke funker. Selv om jeg samtidig gir opp på flekken. Siden jeg blir så stresset av å gå å vente på mensen, er det nok det beste å roe det ned litt. Sov jo nesten ikke på to uker . Sånt går ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 20. november 2006 #104 Del Skrevet 20. november 2006 Hadde det sånn selv, så skjønner hvordan du har det Det er desverre veldig hardt for et stakkars kvinnfolk dette her. Jeg sletta jo til og med dagboka mi her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. november 2006 Forfatter #105 Del Skrevet 22. november 2006 I kveld begynner Prosjekt Gyy Gyy (internt mellom meg og Lillelou) .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. november 2006 #106 Del Skrevet 22. november 2006 Hallois... Gyy Gyy? Jaha? Artig navn. Interessant tankespinn man får her ... Hva kan det være, tro? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. november 2006 #107 Del Skrevet 23. november 2006 Prosjektet er i gang! ...og jeg er alene hjemme,inntullet i en dyne....foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. november 2006 Forfatter #108 Del Skrevet 23. november 2006 Jadda, her er vi igang!! Loveboxen skal være fylt med Lovejuicen hele den fruktbare perioden, og om det ikke blir en Mirakuløs Spire av dette Fantastiske Under, så vet jammen ikke jeg... Jobber med å ikke miste bakkekontakten, tror det går bedre denne gang. Har ikke begynt å kjenne etter symptomer foreløbig ihvertfall . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 24. november 2006 #109 Del Skrevet 24. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. november 2006 Forfatter #110 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Den siste James Bond-duden er den eneste James Bonden som har fått eggstokkene til å riste .... Og Steve McQueen... OG Marilyn Manson *voff* Endret 25. november 2006 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 26. november 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, ja...vi styrer jo på. Men tror ikke det gir resultater. Er pisselei og demotivert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. november 2006 #112 Del Skrevet 29. november 2006 James Blond er kjempesexy, ja Har ikke sett filmen, for gubben har ikke eggstokker Det er så mørkt og trist ute at det meste føles litt demotiverende, men fortvil ikke, om et halvt år er det vår igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. november 2006 #113 Del Skrevet 29. november 2006 Er lillegutt syk? Stakkars lille tassen Han må få livretten sin i dag, da. Er det ikke de syke barn får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. november 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 29. november 2006 Ja, uff ! Han har blitt tynn i det siste og sover mye. Og hatt en lei hoste. Tok han med til vetten i dag, og det ble konstatert hjertesvikt med påfølgende vann på lungene. Ikke rart gutten var pjusk! Men han skal få medisiner, så håper det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. november 2006 #115 Del Skrevet 30. november 2006 Hvordan er det med lillegutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 1. desember 2006 #116 Del Skrevet 1. desember 2006 Huff, håper medisinene gjør jobben sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #117 Del Skrevet 2. desember 2006 Vi var på kontroll på torsdag, da var det ikke så mye forandring, men han har ikke blitt verre heller. Skal på ny kontroll på mandag, da har han gått på medisiner litt lengre, håper pleuravæsken er gått tilbake da. Han virker ganske fjåk når han er våken, er interessert og deltagende slik en ilder vanligvis er. Han fikk et bad i dag, for han slapp en skikkelig bønne her i ettermiddag . Nå er det en uke til ikm omtrent. Har ikke hatt så mange "symptomer" denne gangen som sist. Men har ikke hatt tid til å kjenne etter heller, har hatt det travelt. Men tror ikke det har klaffet denne gangen heller. Blir litt lei meg da, likevel. En venninne fikk ei flott jente i går! Hun var så bitteliten og så utrolig søt! Prikklik mammaen sin over øynene . Vi var oppe på en rask visitt, og eggstokkene mine pulserte resten av dagen Vil også ha en søt liten beby!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 2. desember 2006 #118 Del Skrevet 2. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 3. desember 2006 Hei Litle Lady ! Her skjer ikke så mye. Ikke noen nye spennende "symptomer". Har de vanlige knipene nedrest i magen, som jeg hadde sist. Det var jo bare pms. Og jeg er sulten hele tiden. Jeg kan spise til jeg er så mett at jeg er kvalm, og innen en time er jeg braksulten. Det er antagelig bendelorm. Jaja, sjeve sjeve la vii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. desember 2006 #120 Del Skrevet 4. desember 2006 Bendelorm Gi deg, du´a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå