Gå til innhold

I Påvente Av Bøllefrøets Komme

Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, nå har jeg tatt vitamintabletten, og spist litt marshmallows. Blir jeg ikke kvalm nå, så vet jammen ikke jeg!!

Ellers så er niplene litt ømme, men det kan jo være pms også. Uuuuurk, lenge å vente!!! Og jeg prøver å ikke la meg rive med, men det er ikke akkurat lett. Har mest lyst til å løpe ut og kjøpe bittesmå klær med det samme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig mensenvondt i magen i hele dag! kanskje jeg har århundrets PMS på gang? Eller så er det noe annet. Kanskje det er en SA, en tidlig en?

Urk, blir sprø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fikk jeg sove heller, siste gangen jeg kikket på klokken var den 0349. Men så duppet jeg av litt da. Hodet kvernet rundt gravid-ikkegravid-pms-cyste-kreft-kanskjegravidogikkekreft. alt mens maget verket i mensenvondt. Men ikke mange dager igjen nå før jeg vet mer. Godt å gå på jobb igjen og få litt annet å tenke på.

Det er godt David Tibet ikke går løs i nabolaget, det er få som får eggstokkene mine til å vibrere som han.

I disse dager er det et år siden den lille vennen Bosse kom til oss. Desverre fikk han ikke bli. :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vår gravide/prøververden er desverre full av bekymringer :klem: Jeg er definitivt ikke den rette til å be deg slappe av :ler: Men prøv allikevel :klem:

Blir spennende!

Ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøst deg med at det gjør ikke jeg heller :ler: Kroppens signaler er et mysterium.

:klem:

Men noen er ganske lette å tolke:

aahhaaaaaatsjoooooohh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har heldigvis styrt unna forkjølelsene foreløbig. Tok en test i dag, den var selvsagt negativ. Men så er ikke IKM før tidligst i morgen. Den var fryktelig negativ da, ikke antydning til strek en gang. Så vet jeg i det minste at jeg ikke er gravid i dag ihvertfall.

Uff, men hvorfor har jeg vært så rar i magen da? Dette opplegget her blir det ikke ork til flere ganger tror jeg. Nå er jeg bare sur. Skal teste i morgen også, bare for å roe vettet litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker dagboktittelen din og husker deg fra bryllupsdagbøkene (den gangen het jeg Gika) så da stakk jeg hodet inn for å si hei.

Marshmellows er kjempegodt, og aller best hvis de er grillet og med en bit mørk sjokolade til! Mmmmmm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme testen :sur: Men jeg fikk ikke 2 blå før over ei uke etter IKM. oppdaget at QR-testen ikke ville at jeg skulle være gravid, men CB ga heldigvis et annet svar. Men 2 graviditeter har jeg altså opplev dette - ingen strek med QR. Så det er fremdeles håp, vennen! Hvilken test har du brukt?

Skjønner at det er strevsomt :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte sånn strips fra Billigetester.no. Vurderer å sende min Husbond ned på vaktapoteket for å kjøpe en ClearBlue. Har masse migrene nå, og så liksom for meg at man hadde ikke det hvis man var gravid.....rompe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra nå av kan jeg bruke migrene som graviditetstest, for gravid er jeg ikke...

Mensen er ankommet, juhuu...liksom. :( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget karamellsaus på varm eplepai passer også godt når man sløver under pleddet.

I dag sov jeg Hotel Cæsar :) .

Snart er det prvetid igjen. Håper jeg ikke tar så fullstendig av denne gang, ble helt utslitt av meg selv. Har kuttet ut all medisiner mot vonde ledd. Med det resultat at jeg har dritvonde knær og en sur hofte, men forhåpenligvis er jeg superfruktbar når den tid kommer. Denne gangen skal jeg være fylt til randen av lovejuice hele den fruktbare perioden, og enda litt til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...