Gå til innhold

I Påvente Av Bøllefrøets Komme


Hildegard

Anbefalte innlegg

Joda, nå går jeg rundt og er småmisunnelig på alle som triller barnevogn... Prøvingen er utsatt til våren, vi trenger å få huset i orden og helsen min også. Men av og til vil jeg drite i all fornuft og bare sette i gang :) ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helsen bør kanskje prioriteres, men ikke la det blir for mange unnskyldninger for å utsette :klem: Fornuft? Hva er det for et ord :ler: Den må du la fare, hvis ikke får du store problemer når du sitter i sofakroken med en hånd på magen og smugdrikker vaniljesaus fra et stoooort melkeglass :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Vet du, lubelillen,det er akkurat det Hildegard kommer til å gjøre.Jeg kan alldeles se henne for meg-no problemo. :sjarmor:

*fikk litt lyst på et glass vaniljesaus selv...* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på seg selv kjenner man andre :hoho:

I kveld skal jeg sjekke om vaniljesaus hjelper mot halsebrann. Tenk at jeg faktisk skulle glede meg over halsebrann! Sånn kan det gå...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du et stort glass med iskald, hjemmelaget sjokolademilkshake hjelper mot hasbrann?

Tror kanskje det hadde vært kuren for meg i såfall :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen, på tide å våkne til ny uke. Jeg er fremdeles i tvil om det ER halsebrann eller om det er god gammeldags vondt i halsen. Synes ofte folk overtolker ting. Men jeg har det sånn fremdeles, plutselig bare svir det skikkelig i halsen og så roer det seg. Har begynt å rape høyt og ofte :ler: Ganske usjarmerende. Kan jo ha en sammenheng med vaniljesausen.... Ha en fiiiin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går fant jeg en sånn liten vinter-fe som lignet på deg. Hun henger i vinduet og passer på meg når jeg sover. Det er nok behovet for å dra frem julepynten som har meldt seg her. Men jeg får visst ikke lov å løfte noe særlig, så alt som ligger i eskene i kjelleren er forbudt område :tristbla: Jula er min store greie....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker :D

Nå er jeg blitt sånn symptomjeger også.... litt mensenaktige smerter i magen, og veeeldig trøtt etter jobb i dag.

Pyton å måtte vente så lenge før man kan tisse på den pinnen!! Og så er jeg antagelig ikke gravid likevel.

Da blir jeg LITT stresset, siden jeg vet jeg hadde eggløsning det døgnet.

Jaja, hvis det ikke klaffer får jeg gå over til ansjon "La Brusken Leve" et halvt års tid :) .

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sick as a dog to dager på rad. Kanskje tåler jeg ikke gravitaminene, eller så tåler jeg ikke uanstendige mengder kakao med krem. Eller så er jeg på tjukka.

Men lovlig tidlig å bli kvalm også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kvalm da jeg egentlig skulle hatt mensen, jeg ;)

Men vi må nok legge om kostholdet vårt, Hildegard. Buksa mi har begynt å bli for trang i livet :ler:

Håper du er gravid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jeg håper også :) . Litt kjipt å være uggen to dager på rappen bare pga et magevirus. Måtte avbryte shoppingturen også på mandag fordi jeg var så uggen. Er spent på om jeg er uggen i morgen :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...