Hildegard Skrevet 15. september 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 15. september 2006 Er de to så har de jo selskap med hverandre . Har ikke vært kvalm i dag da, så ikke vet jeg.... Det vil jo vise seg i løpet av neste uke uansett. God Helg, alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. september 2006 #42 Del Skrevet 16. september 2006 Sier man to er som ti om katter også, eller er det bare om unger? Ok med innekatter? God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. september 2006 #43 Del Skrevet 16. september 2006 To katter er nok langt fra det samme som ti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. september 2006 #44 Del Skrevet 18. september 2006 To som ti , he he... slik er det vel egentlig ikke med unger heller Håper du får en fin dag, Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. september 2006 Forfatter #45 Del Skrevet 18. september 2006 Nå har vi fått en ny pus som kommer fra Dyrebeskyttelsens hjelpesenter. Hun er grei, men sloss med Dutten. Håper de får orden i rangstigen etterhvert. Det blir pinnetissing på søndag hvis ikke mitt Månedlige Besvær har innruffet til dess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. september 2006 #46 Del Skrevet 18. september 2006 Håper ditt Månedlige Besvær har dratt dit peppern'n gror! Jeg vil bli"tante" til en liten tjukkas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. september 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 20. september 2006 Nei, virkelig ikke gravid nei.... Men da kan jeg ha en dualig fest i helgen uten å måtte fake på eplejuice . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. september 2006 #48 Del Skrevet 21. september 2006 Dèt er også noe. I tillegg slipper vi faren for at du føder i bryllupet mitt,og tar fra meg oppmersomheten.Da hadde jeg blitt sur,da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. september 2006 #49 Del Skrevet 22. september 2006 ja, det er alltid godt for noe... God helg, jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. september 2006 Forfatter #50 Del Skrevet 24. september 2006 Usj, etter en lang biltur der jeg ble skikkelig, skikkelig bilsyk er jeg litt betenkt. Jeg blir fullstendig satt ut av kvalme, og tanken på å ha det sånn i tre måneder er ikke forlokkende. Tror ikke svangeskpskvalme er mer "rosa", liksom. At man henger over toalettskaålen og spyr med et lite smil i munnviken mens man holder seg varsomt og ømt over magen. I dont think so. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 24. september 2006 #51 Del Skrevet 24. september 2006 Jooooooooda,sånn er det heeelt sikkert! *ser for seg Hildegards lille bolleunge* *og Hildegard som krafser seg på magen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. september 2006 #52 Del Skrevet 25. september 2006 Schpøy på jobb i dag morges. Ikke noe særlig, nei... Også har de så godt lys i offentlige bygg, i motsetning til i heimen. Man blir jo dobbelt så blek/blå/grønn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. september 2006 Forfatter #53 Del Skrevet 27. september 2006 Har slitt med isjas siden før sommeren som ikke blir bedre. Skal på CT snart, og legen frårådet å bli gravid før vi vet hvor ille isjasen er. Jeg har vært såååå innstilt på å bli gravid i høst ... På den andre siden, hvis vi utsetter bøllefrøprosjektet, så kan jeg gnafse smertestillende til krampa tar meg og kanskje få sove om nettene. Og vi kan få huset helt ferdig og malt alle rommene. men likevel...*hulk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 27. september 2006 #54 Del Skrevet 27. september 2006 Kjiiiipe greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. oktober 2006 #55 Del Skrevet 1. oktober 2006 Heisann Hildegaard, hvordan står det til? Håper du holder ut Jeg har sletta dagboka mi, for jeg orket ikke skrive i den mer. Har vel hatt en liten nedtur her. Vil ikke ha ny dagbok får TO BLÅ. Kollegaen har siste arbeidsdag til uka og DEN store flotte magen. Alle er så inmari opptatte av den. Nesten så jeg gleder meg til at hun blir borte, får begynner å bli lei av gravideprat Kan ikke noe for det, men det sliter litt på meg. Ikke i forhold til hun som er gravid, men alle de andre hersens kvinnfolka som ikke klarer å snakke om annet Vel, jeg svinser fremdeles rundt her inne selvom dagboka er borte. Ha en fiiin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #56 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jaja, ikke så mye skjedd siden sist. Endret 8. oktober 2006 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #57 Del Skrevet 16. oktober 2006 :hoppe: Jeg er her og hopper liv i boka di igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 17. oktober 2006 #58 Del Skrevet 17. oktober 2006 Takk for hyggelig melding. Jeg har ny dagbok i den andre tråden:ler: Dog like mye jammer som sist. Gubben er så inmari vanskelig til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #59 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Såg du hadde fått ny dagbok ja ! Gleder meg til å følge med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 18. oktober 2006 #60 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan går det med deg da? Hva driver du med for tida? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå