Gjest Fyllekulo Skrevet 19. februar 2008 #41 Skrevet 19. februar 2008 Har drukket det, men kan ikke skryte på meg å huske noe særlig. Våknet opp på sykehuset dagen etterpå. Hadde fått en sprøyte i ræven og var lagt inn for alkoholforgiftelse. Skal sies at dette var på en bule i sør-Spania og jeg var rimelig bedugget fra før.
Gjest Gjestttt Skrevet 1. mars 2008 #42 Skrevet 1. mars 2008 Jeg shotet absint 70 %, og kjente ingenting bortsett fra at det svidde litt da jeg svelget det, fordi det er dritsterkt. Veldig rart, for jeg har ikke såå mye erfaring med brennevin... Hm.
Midna Skrevet 4. mars 2008 #43 Skrevet 4. mars 2008 Smakte 70 % versjonen i helgen. Skjedde ikke noe mer enn at jeg ble skikkelig dårlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå