Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Fyllekulo
Skrevet

Har drukket det, men kan ikke skryte på meg å huske noe særlig. Våknet opp på sykehuset dagen etterpå. Hadde fått en sprøyte i ræven og var lagt inn for alkoholforgiftelse. Skal sies at dette var på en bule i sør-Spania og jeg var rimelig bedugget fra før.

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjestttt
Skrevet

Jeg shotet absint 70 %, og kjente ingenting bortsett fra at det svidde litt da jeg svelget det, fordi det er dritsterkt. Veldig rart, for jeg har ikke såå mye erfaring med brennevin... Hm.

Skrevet

Smakte 70 % versjonen i helgen. Skjedde ikke noe mer enn at jeg ble skikkelig dårlig ;)

Skrevet

Jeg har prøvd, og jeg ble full. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...