Gå til innhold

After Eight-kake


Gjest Kakemons

Anbefalte innlegg

Gjest Kakemons

Har fått spørsmål om å bake kake til ett bryllup og har vært inne på Det søte liv og funnet oppskriften på en kake som heter After Eight kake. Er det noen her som har prøvd den kaken?? Den ser jo utrolig god ut, men tenkte jeg skulle høre om noen andre hadde prøvd den før jeg satte i gang selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lagd den, må jeg innrømme.

Uansett er det en god ide og prøvebake kaken hvis du aldri har lagd den før, særlig hvis den skal serveres i et litt finere selskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kakemons

Tk sjansen på å bake den og den ble en knallsuksess!!!

Tror nesten samtlige av de kvinnelige gjestene ba meg om oppskriften.

Den kan trygt anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Jeg har også prøvd den - veldig god! Og da får det bare være at mannen min kaller den for tannkremkaka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ei ostekake med After Eight en gang...Ble ingen stor suksess. Så utrolig flott ut, men smakte merkelig. Ble liksom litt feil med ost og after eight....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også prøvd. After Eight brownies ikkesant?

Den er himmelsk. Hadde den med på jobben, og måtte dele oppskrift til samtlige som tok en bit.

Prøv den med appelsinkrokan også. Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det var brownies hun mente, nei, men den kremkaken. Har laget den flere ganger selv, og den er veldig godt, men sinnssykt mektig. Jeg orker aldri mer enn en liten bit. (Men da har man jo kake i flere dager. :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen dele denne fristende oppskriften??

Ta en titt her, og legg inn After Eight i søkefeltet for navn, og se-hva-som-skjer... :ler: ! En fantastisk side for kakemonser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...