Gå til innhold

dere som har (sosial) angst

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Det får jeg. Selv om jeg er anonym, så tar jeg lett innlegg veldig personlig. (Til og med når jeg bare leser og ikke har skrevet innlegg selv). Dette er jo også en sosial setting. Hva med dere andre? Dere som har angst generelt, men også sosial angst spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mia :)

Jeg vil ikke gå så langt som å si at jeg har sosial angst, men jeg kan lett føle meg litt ukomfortabel i sosiale settinger. Da jeg var yngre var det verre og jeg unngikk de fleste sosiale situasjoner om jeg kunne.

I likhet med deg tar jeg mange innlegg her på KG personlig. Jeg er nok litt overfølsom overfor andres meninger.

Skrevet

Jeg ville ikke blottlagt meg her, nei...

Skrevet

Jeg har vel kanskje ikke helt sosialangst, men jeg føler meg ukomfortabel i noen sosiale sammenhenger og, vel, i noen tilfelle har jeg kanskje litt angst. Jeg har merket at jeg funker best på forumet hvor det diskuteres saklige ting, hvor jeg ikke legger fram personlige eller sterke/viktige ting og meninger for meg. I andre fora flykter" jeg gjerne etter noen innlegg. Hehe. Men jeg er medlem i et forum hvor vi er få brukere og alle kjenner hverandre, der er jeg åpnere enn jeg kanskje er irl? Så det kommer nok an på både forum og brukere. Her inne foretrekker jeg å være gjest av samme grunner. Jeg skriver ting jeg står for, men vil slippe å bli knyttet til èn bruker eller "person".

Skrevet
Jeg har vel kanskje ikke helt sosialangst, men jeg føler meg ukomfortabel i noen sosiale sammenhenger og, vel, i noen tilfelle har jeg kanskje litt angst. Jeg har merket at jeg funker best på forumet hvor det diskuteres saklige ting, hvor jeg ikke legger fram personlige eller sterke/viktige ting og meninger for meg. I andre fora flykter" jeg gjerne etter noen innlegg. Hehe. Men jeg er medlem i et forum hvor vi er få brukere og alle kjenner hverandre, der er jeg åpnere enn jeg kanskje er irl? Så det kommer nok an på både forum og brukere. Her inne foretrekker jeg å være gjest av samme grunner. Jeg skriver ting jeg står for, men vil slippe å bli knyttet til èn bruker eller "person".

Jeg er også litt sånn. Jeg er vanligvis ikke redd for å fronte meningene mine, men det blir litt voldsomt å skulle forsvare dem overfor så mange mennesker som man når via KG. Dermed blir det ofte til at jeg svarer på de litt mer lettbeinte innleggene, og har flesteparten av postene mine på jåle-forumet, enda det ikke er hovedinteressen min. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...