Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #1 Skrevet 24. august 2006 Jeg hadde sex 2 ganger i går, med kondom begge gangene. men jeg vet at jeg hadde eggløsning i går, så nå er jeg litt stressa... Kan det ha kommed sæd på kondom nr 2 liksom siden vi ikke vaska oss i mellomtiden eller noe? Det er vel en minimal sjanse for at noe kan ha skjedd, men jeg ble bare plutselig litt stressa
Gjest bente85 Skrevet 25. august 2006 #3 Skrevet 25. august 2006 Det er det liten sjanse for at du kan ha blitt da.
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2006 #4 Skrevet 25. august 2006 I slike tider på måneden kan det være lurt å bruke kondomer med sæddrepende middel, det tar livet av eventuelle rømlinger. Det kan være vanskelig å få tak i her i landet pga at det øker faren for smitte av kjønnsykdommer, men om du er i et stabilt forhold hvor du kun bruker kondom som prevensjon og ikke som smitteforhindrer så anbefaler jeg deg å bruke det. Men sjansen for at du er gravid er liten. Kommer litt an på hvor tette samleiene var, men med tanke på at de fleste trenger litt tid på å bli klar igjen så er du sannsynligvis safe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå