Gjest Tweek Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Jeg skal visst begynne som web-stundent nå, dette har sammenheng med noroff tråden min. Men er det noen som ska være det, eller har vært eller kjenner noen? Jeg er veldig interresert og høre deres oppfatning, og hva dere sytes om dette. og hva som var bra/dårlig.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #2 Skrevet 24. august 2006 Samboeren min er web-student ved Noroff, og er veldig fornøyd med oppfølging og hjelp. Det krever god selvdisiplin, men det har du vel innsett selv!
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Samboeren min er web-student ved Noroff, og er veldig fornøyd med oppfølging og hjelp. Det krever god selvdisiplin, men det har du vel innsett selv! ← Hehe, ja har det! må nok innse også at kvinneguiden er en no-no! Hva studerer han? gøy gøy at han studerer med samme sted, så jeg vet at det kommer til å bli ra siden han er fornøyd! Samboeren min hadde å lyst til å studere det samme, han interreserer seg for samme ting, så kasnkje vi ska begynne sammen.
Krista83 Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Jeg skal også ta et fag på nettet. Skal ta det som en del av lærerstudiet mitt. Tar også et fag på UIS så tror det blir et travelt år. Til nå så virlker det helt greit, men som sagt det vil kreve selvdidiplin. Ser for meg et veldig travelt år, med to studier, jobb og flytting i vinter...
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Ja, det kan jeg tenke meg at det er! men er det ikke 2 fag du skal ta da? det er jo ikke så mye. eller nå kommer det jo ann på hvor mye du jobber da..
Gjest allium Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Jeg er nettstudent på BI. Startet i vår. Så langt synes jeg det er en veldig effektiv studieform, jeg bruker langt mindre tid enn jeg ville gjort hvis jeg skulle gått på forelesninger. Utfordringen er å motivere seg selv til å lese. Og problemet er isolasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #7 Skrevet 24. august 2006 Hva studerer han? ← Han studerer 3d-animasjon og design. Ved siden av studiene jobber han fulltid, og vi har i tillegg nettopp fått en baby, så det er rimelig travelt! Heldigvis er de veldig greie med forlengelser av studiene!
Gjest Tweek Skrevet 24. august 2006 #8 Skrevet 24. august 2006 Ja, jeg leste at man kunne utvide studie tiden hvis man ville.. Jeg ska lstudere multimedie design. Jeg jobber 25 timer i uka nå, men sakl få litt mindre sånn at jeg kan bruke mer på studie. Men siden samboeren min skal også studere det går det litt lettere (nå vil jeg ikke sitte å jobbe med han hele tiden, vil få tid til å lage mine ideer)
Gjest loren Skrevet 24. august 2006 #9 Skrevet 24. august 2006 Jeg tok Norsk & Nyere Historie på nett (sonans) Skal nå begynne på NKS nettstudie (deltid - 50%) og skal jobbe heltid i tillegg Man må klare å konsentrere seg, det er det som er hele greia Man må bare betsemme seg for at msn og KG er fy-fy som du sier =P Men igjen, forum kan være greie til å hente motivasjon og slikt i da
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #10 Skrevet 24. august 2006 Har tatt itfag via høgskole og vært kjempefornøyd. Har i mine kretser dessverre hørt lite godt om Noroff...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 Samboeren min begynner på 3D-animasjon og design (?) som webstudent på Noroff i disse dager, og ser frem til det. Han skal også jobbe ved siden av studiene, og det er jo en ypperlig løsning å gå på skole via nettet synes jeg
Blueberry Skrevet 25. august 2006 #12 Skrevet 25. august 2006 Jeg tok et årsstudium over nettet på Høgskolen i Nord-Trøndelag. De har veldig god erfaring med nettbaserte studier. Det studiet jeg tok var samlingsbasert også da, var i Steinkjer 4 ganger i løpet av året. Men det var veldig kjekt og fleksibelt, samtidig som det var mye jobb med det. Jeg var så heldig at jeg kjente noen andre herfra som skulle ta samme studiet, så det ble til at vi jobbet mye sammen. Ellers hadde det nok blitt litt ensomt...
Gjest Tweek Skrevet 26. august 2006 #13 Skrevet 26. august 2006 Har tatt itfag via høgskole og vært kjempefornøyd. Har i mine kretser dessverre hørt lite godt om Noroff... ← Hva er det du har hørt som ikke er så bra da?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #14 Skrevet 27. august 2006 Hva er det du har hørt som ikke er så bra da? ← Manglende lærere, manglende utstyr, uhør pris, store klasser, rotete opplegg. Søk på TV2 hjelper deg, så finner du. Eller var det FBI?
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2006 #15 Skrevet 27. august 2006 Manglende lærere, manglende utstyr, uhør pris, store klasser, rotete opplegg. Søk på TV2 hjelper deg, så finner du. Eller var det FBI? ← Dette tror jeg gjaldt skolen, ikke web-studiene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå