Gå til innhold

Olavsgaard - SL eller sporveien?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Ligger Olavsgaard (bussholdeplassen) innenfor Oslo, eller må jeg kjøpe det dyre månedskortet tro? Noen som vet om dette blir dekket når man går på attføring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er utenfor oslo hvertfall...

mer vet jeg ikke!

Skrevet

Olavsgaard ligger i skedsmo i Akershus. Det er SL bussene som går dit, så det blir nok det dyre månedskortet. Om attføring dekker det aner jeg ikke.

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Uff :( Det har jeg ikke råd til..

Gjest Gjest_Frosken_*
Skrevet

Tusen takk for svar iallefall :klem:

Skrevet

Heisann

Jeg er på attføring men får dekket mitt månedskort til lillestrøm med toget. er vel 1140 i måneden.

Tror at NAV bruker å dekke transporten til skolen hvis de først har godkjent din utdanning

Gjest Strømling
Skrevet
Ligger Olavsgaard (bussholdeplassen) innenfor Oslo, eller må jeg kjøpe det dyre månedskortet tro? Noen som vet om dette blir dekket når man går på attføring?

Linje 321 fra Galleri Oslo. Kjører NAF-Huset - Storgt - Trh.vn, osv. Sone 03.

Skrevet
Linje 321 fra Galleri Oslo. Kjører NAF-Huset - Storgt - Trh.vn, osv. Sone 03.

den tar jo lengst tid av alle bussene som går dit omtrent, så skal man fra oslo sentrum til olavsgaard så ta en av bussene 331, 333 og noen ganger 421, disse går motorveien ut og bruker kun 24 min ut dit, i motsetning til 321 som bruker en liten evighet.

sone 3 ja, så dyrere månedskort, aner ikke om man får dekket noe, spørs vel hva du skal der ute i forhold til attføringa.

er det jobb eller slikt via attføring, så skulle jeg tro de dekket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...