Gå til innhold

Kvernevik, Stavanger


Gjest på flyttefot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er vel ikke den bydelen som har best rykte på seg da. Kvernevik har alltid hatt rykte på seg, et negativt sådan, det går på mye bråk blandt unge voksne. Har selv inntrykk av at det er mer narko der enn gjerne andre steder. Men det kommer jo ann på situajonen din og hva du vil vite. Skal du flytte til Stavanger så ville jeg kanskje anbefale andre steder, som Mariero/Kristianlyst eller Gausel/Forus for den del, blir mer rett sør for byen det, mot Sandnes. Ellers så ville jeg også styrt unna Storhaug og østrebydel.

Men nå vet jeg ikke hvorfor du stille spm, men uansett hadde jeg hatt valg så hadde jeg styrt unna Kvernevik.

Bussene der kjører også med ekstra vakter ombord i helgene, da oftes på kveldstid når alle kvernevik-bøllene skal hjem fra byen.

Må vel legge til at alt dette er mine personlige meninger. Men så jobber jeg innen politiet også, så litt lokalkunnskaper har jeg også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke den bydelen som har best rykte på seg da. Kvernevik har alltid hatt rykte på seg, et negativt sådan, det går på mye bråk blandt unge voksne. Har selv inntrykk av at det er mer narko der enn gjerne andre steder. Men det kommer jo ann på situajonen din og hva du vil vite. Skal du flytte til Stavanger så ville jeg kanskje anbefale andre steder, som Mariero/Kristianlyst eller Gausel/Forus for den del, blir mer rett sør for byen det, mot Sandnes. Ellers så ville jeg også styrt unna Storhaug og østrebydel.

Men nå vet jeg ikke hvorfor du stille spm, men uansett hadde jeg hatt valg så hadde jeg styrt unna Kvernevik.

Bussene der kjører også med ekstra vakter ombord i helgene, da oftes på kveldstid når alle kvernevik-bøllene skal hjem fra byen.

Må vel legge til at alt dette er mine personlige meninger. Men så jobber jeg innen politiet også, så litt lokalkunnskaper har jeg også da.

Er urogjenger overalt, etter som åra går "byttes" det på å være værstingstedene..

Her i Stavanger har det vert både Tjensvoll, Hundvåg, Kvernavik, Storhaug, osv..... Det skjer overalt..

Ser ikke problemet, har bodd en del steder i stavanger, og faktisk det værste stedet jeg har bodd var Eiganes... byens "penstrøk"

Forresten så har jeg tatt nattbuss til kvernavik, men ALDRI til Hundvåg... det har jeg ikke turd :)

Er en del sosialboliger i kvernavik, men de har aldri plaget meg... Kommer vel alt an på HVOR i bydelen du har tenkt å bosette deg, men for min del har det vert den fredeligste og kunne godt tenke meg å flytte tilbake.

Du låser deg inn din egen dør, som alle andre steder, så lever du ditt liv slik du vil..

No problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...