Gå til innhold

"nupper" rundt rumpehullet

Fremhevede innlegg

Gjest fast bruker
Skrevet

Jeg merket nettopp noen små hudfargede nupper rundt rumpehullet og opp mot skjeden... Det ser ikke ut som vanlig barberingsutslett, og jeg har ingen kjønssykdommer eller noe heller. Ikke klør det.

Hva kan det være, og hva kan jeg smøre på for å bli kvitt dem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er helt sikker på at du ikke kan ha fått kjønnsvorter..?

Gjest fast bruker
Skrevet

Uæææ. Nå ble jeg bekymret! Jeg kan ikke skjønne hvor jeg skulle fått kjønnsvorter fra.. Det er ikke mange, fire-fem stykker, og bittesmå. Er kjønnsvorter farlige?? Uff. :tristbla:

Skrevet

Kjønnsvorter er ikke farlig, men de smitter. Du kan ha hatt viruset i lang tid før du får utbrudd, mange får ikke utbrudd i det hele tatt.

Du kan lese mer her:

http://www.helsenett.no/index.php?option=c...0&sectionid=116

Hos mange forsvinner vortene av seg selv, hvis ikke behandles de som andre vorter, f eks ved brenning eller frysing.

Skrevet

Må innrømme at det som opptok meg mest, er hvordan du fikk sett hvordan de så ut :ler: ikke meningen å være ufin altså, det var bare en tanke som slo meg :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Må innrømme at det som opptok meg mest, er hvordan du fikk sett hvordan de så ut :ler:  ikke meningen å være ufin altså, det var bare en tanke som slo meg :sjarmor:

Det tenkte jeg også på. Noen som driver med akrobatikk?

Gjest Ninakanin
Skrevet

Velkommen til kjønnsvortenes forunderlige verden :hoppe:

Gjest fast bruker
Skrevet

Er dette noe som kommer igjen og igjen..? Som blir borte og forsvinner? Kan det bare komme én gang, eller er jeg nå garantert nupper livet ut? :forvirret:

Skrevet

Om det er kjønnsvorter forsvinner de, av seg selv eller ved behandling ikke noe man har livet ut.

Skrevet

Jeg vil nok heller tro det er milier - talg uten åpning. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...