Gå til innhold

Navn


Pepita

Anbefalte innlegg

Føler at alle har navnene klare, de som akkurat har funnet ut de er gravide har jo navnet klar, mens vi har ei liste med sikkert 20 navn sikkert.

Vil uansett ikke bestemme oss 100% sikkert før vi har sett den lille, men hadde jo vært greit å hatt 1 eller 2 alternativer bare....

Hvordan er det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vi har bestemt oss, med forbehold om han ikke "kler" det da :P Men det gjør han sikkert, vi kjenner han liksom som xx nå!

Grunnen til at jeg ikke sier det her er bare for anonymitetens skyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, navnet er bestemt for lenge siden. Det var min kjære som kom med navneforslaget. Jeg trengte lang tid på å bestemme meg om jeg likte det. Var litt spesielt for meg. Kun ca 100 stk i Norge med det navnet så jeg avslører det ikke her inne :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også bestemt oss, men som andre har sagt før meg, med forbehold om at hun "kler" navnet.

Vi har valgt å kalle opp + et navn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vi har ikke bestemt oss.......

Faktisk så har vi ingen navn på papiret engang dersom det er en jente!

Er det gutt så står det mellom et par navn, vi får se hva som passer best, men er det jente.......tja...hun må nok forbli navnløs..... ;)

Med Junior hadde vi et navn klart lang tid i forveien, men på sykehuset den første natten tittet vi begge ned i sengen til den lille og sa: "Nei, han er ingen Kristoffer". Så da måtte vi bare begynne på nytt! :ler:

Det eneste vi er ganske sikre på er at det IKKE blir oppkalling og at det IKKE blir mer enn ett navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er ganske 100 % nå. Men vi må jo uasett se henne før det er garantert.

Det blir Hannah. Jeg er ikke så hemmelighetsfull.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt både jente-og guttenavn klart siden uke 7 (var sambos forslag å diskutere navn en kveld. Det ble en SEN kveld, for å si det sånn). På UL fikk vi vite at det er en jente, men vi har guttenavnet i bakhold hvis det viser seg å være en gutt. Navnet blir Ida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har namnet klart. Det har vi haft en stund nu, det fastnade i somras och är bestämt.

Med sonen bestämde vi oss också ganska tidigt.

Inte är det lätt men vi tyckte det var otroligt skönt att ha ett namn klart redan när barnet tittade ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke navnet klart. Har noen forslag, men klarer ikke å bli enige. Bestemmer oss nok ikke før den lille er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har mest sannsynlig klart et navn om det blir gutt, og jeg har et favorittjentenavn som sambo "tygger" på om dagen. Så får vi se om hun eller han i det hele tatt kler navnene vi tenker på, eller om vi må fortsette diskusjonen en stund etter fødselen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har guttenavnet klart, dersom det viser seg at mini er en gutt. det navnet fant vi kjempefort. ...men så gjenstår det å se om en evt gutt kler det navnet da. gjør han ikke det må vi begynne forfra igjen, for vi har ingen andre alternativ.

jentenavn er det verre med. det står mellom oppkalling, et veldig sjeldent navn som jeg har funnet og liker godt (men som sambo ikke greier å bli fortrolig med), og så en haug med andre navn som vi egentlig ikke har sortert ferdig.. blir det jente blir det nok navnekaos :ler:

...jeg håper dersom det viser seg at mini er en jente, at den vordende far er meget svak rett etter fødsel, og plutselig liker det sjeldne navnet jeg har funnet ...og som jeg strategisk skal nevne i det øyeblikket :sjarmor: ..... :sjenert:

Endret av Skyfri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...