Gjest Minimi Skrevet 15. oktober 2006 #21 Del Skrevet 15. oktober 2006 uff 4 uker er jo litt lenge da ikke gøy og krangle med sambo, værtfall ikke når det er sin egen feil, og ikke kan gjøre noe med følelsene og tårene.. til deg. Har dere det bra nå da? hørtes ut som en super skogstur da oi, kantareller.. er det godt? :klø: Pus har ikke fått noe navn enda gitt.. jeg liker Pusifer og sambo da Nismo Vi får krangle litt til om det Vi har hatt en fin helg, Fredag slappa vi av foran tv, tante og onkel ble vi jo også, Så på lørdagen dro vi til sykehuset og hilste på den lille og di superstolte foreldrene. og spiste hjemmelaga pizza og så på film på kvelden. ha en fin kveld med sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 15. oktober 2006 #22 Del Skrevet 15. oktober 2006 først på ny side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 17. oktober 2006 #23 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) uff 4 uker er jo litt lenge da ikke gøy og krangle med sambo, værtfall ikke når det er sin egen feil, og ikke kan gjøre noe med følelsene og tårene.. til deg. Har dere det bra nå da? hørtes ut som en super skogstur da oi, kantareller.. er det godt? :klø: Pus har ikke fått noe navn enda gitt.. jeg liker Pusifer og sambo da Nismo Vi får krangle litt til om det Vi har hatt en fin helg, Fredag slappa vi av foran tv, tante og onkel ble vi jo også, Så på lørdagen dro vi til sykehuset og hilste på den lille og di superstolte foreldrene. og spiste hjemmelaga pizza og så på film på kvelden. ha en fin kveld med sambo ← 4 uker er en stund for den katta, men nå har nabolaget slått seg sammen.. tror det er en som "tar" disse kattene, siden 6 har blitt borte iløpet av den tida.. Uansett.. Vi har det bedre nå Stakkars ... Holde ut når dama har pms og humøret svinger som en sprettball Er fryktelig glad i ha, og det er vel han i meg også Bosituasjonen våres idag er ikke akkurat særlig ideelt for kjærestepar.. Det har nok litt med humøret mitt også, selvom VI to har det supert sammen, så skal det bli deilig å få "ja" en dag vi søker om lån Ja, vi må være veeeldig sikre på hvordan sopp vi har før vi spiser dem.. Fort gjort å ta feil der!! Men gjør det mer for kosens skyld.. Er litt deilig å komme seg ut i naturen, og trekke inn litt deilig høstduft Gir nok soppen til a svigers Det er så gøy å bli tante! Jeg ble det sist gang i april.. Da var det en nevø.Men til sammen har jeg 6 stk! Ei jente på syv, tvillingjenter på snart 3, favorittgutten min på 3, og en på 1 år og en på 6 mnd.. Storproduksjon her skjønner du Så er vel jeg som er neste i køen Har den lille fått navn ennå? Så hvordan har uka utartet seg? Idag har jeg jobba skikkelig, merker dte for klokka har jo plutselig blitt halv to! Går å venter på helg, og da er det ikke lenge til jeg har ferie!! Dere blir vel nødt til å kranle gitt mer om navn til katten, men jeg synes pusifer var finest Så da tapte han! hihi! Ha en god dag alle sammen... (.... i og med at det bare er du, Minimi som er her, så får du ha en god dag ) Alle er velkomne! Endret 17. oktober 2006 av Søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 18. oktober 2006 #24 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) oi... en kattestjeler utrolig deilig å få sitt eget sted å bo Ja, det er kjempe deilig ut i naturen på høsten, bare synd jeg aldri gjør det men har lyst til å plukke blåbær da, er det for seint nå? må kanskje vente til neste høst? Oi! det var mange tante barn mitt første det her. vi er tre søstre og hu minste er 7 år. så det er vel kanskje meg neste gang her også.. men vi har jo fått pus, så han er beibisen vår nå Lille pjokken skal hete casper Uka har vært fin, gått fryktelig fort :klø: ja pusifer er et gøy navn.. strengt tatt jeg som grein meg til en katt, så da er det vel egentlig mest min katt så syns jeg sakl bestemme navn ha en fin kveld! edit: skrivefeil Endret 18. oktober 2006 av Minimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå