Gå til innhold

Søta sine dager


Gjest Søt

Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg fått meg dagbok :)

Hmm.. Blir vel kanskje mer annenhverdag-eller- hver tredje dag-dagbok :ler:

Sitter på jobben og grubler.. Har hatt en sånn datamann innom idag.. Ble ikke så klok på det, så gadd ikke å fortsete. Syns det er mye morsommere her på KG.

ja, idag er planen min å sove.. Er så trøtt! Kjæresten og jeg skal jo legge oss tidlig HVER dag :roll:

særlig... Sikkert fler her i samme båt.. Så halv tre ble klokka, og nå siter jeg her og gjesper meg gjennom dagen for 3 dag på rad! :overrasket: Men IDAG ;) da skal vi legge oss tidlig..

Har blitt hekta på The Sims.. Kjæresten lastet ned alle åtte spillene! Noen fler som har prøvd dette? Huff, er virkelig avhengig! Oi, må løpe! ill be back :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med dagbok! Kjenner til både legge seg-problemet og Sims-problemet. Hos meg henger de stort sett sammen ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok! :smilyblomst:

Jeg var også hekta på Sim's for noen år siden, men jeg løste problemet med å gi spillet til søsteren min. Fikk jo ikke tid til stort annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) hadde glemt at jeg hadde dagbok, jeg.. Dagene flyr unna. Sinnsykt masse å gjøre på jobben, og igår flyttet kjæresten og jeg sammen. Det var veldig hyggelig :hjerter_rundt: Så vi hadde en liten innflyttingsfest igår. Med rødvin, en liten joint og goood musikk :sjarmor: herlig å være forelsket og samboere. Men har inngått en avtale med meg selv at jeg kun kan være på KG kl. 9, 12 og 15.. (ja og som dere ser så er klokken kun 13.10) Jepp, dette går jo bra :ler: men jeg tar og sparker meg selv ut..

takk for hilsner! Utrolig hyggelig å se en laaaang og slitsom arbeiddag

:klem:

:klem1:

Endret av Søt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Morgen! takk for hilsen, minimi!! Da var det en ny dag, og nye muligheter.. Igår var det liiiite som skjedde.. To av gutta hjemme så på kamp, mens vi spilte et ape spill og jeg satt på KG.. Gikk også en tur igår med kjæresten. Utrolig deilig, og hadde vært herlig å kunne gjort dette hver dag. Jobber i et veldig lite firma, så blir fort sliten når dagen er over, og da er det jo herlig å avslutte dagen med en tur :)

Må jo nesten få mulighet til å skryte litt av kanine vår, nå også.. han er bare såååå skjønn! Setter jeg meg ned og roper på han, så kommer han (som regel) løpende bort til meg, og legger seg ned. Og så har han fått så fin sveis! Skikkelig skrue McDuck kinnskjegg og den lange sveisen på hodet.:hjerte: men nå skal vi snart kastrere han.. huff, stakkkar gutt. Men da blir han litt roligere og det er jo ikke å forakte. Bare han ikke forandrer seg så mye :sjenert:

idag skal jeg garantert sove etter jobb.. er ganske trøtt.. Sambo lå og strøk og kosa meg igår kveld. Ble helt vill i kroppen. Nakke/hals og skuldre er et følsomt område, og igår så var det helt vilt. Hadde han fortsatt med den kosingen så hadde nok ikke det bliutt så mye søvn. Men jeg stønna fordi det varså himla godt:sjarmor: Så han er veldig snill mot meg. Ordentlig kosegutt :kys_2:

Vi har nå vært samboere i 2 uker.. Og jeg digger det!

Ellers så har jeg kagt sims karrierern på hylla for en stund. Like greit egentlig. Skummelt hvor mange timer om blir borte når man spiller.. HÆ? Er klokka 23 allerede? jeg har jo ikke en gang spist etter jobb :grine: Så, det ble for mye.. Og jeg klarer ikke å begrense meg heller.. Så nå spiller jeg et Sega Spill på X-box.. Ikke så avhengighetsskapende ihvertfall, og det er jo egentlig ganske ålreit!

Å, gleder meg så innmari! Neste helg skal vi på cruise!! hehe, Color Fantasy da, men det kommer til å bli så gøy! Bare går å venter på at denne helgen skal bli ferdig sånn at neste uke kan begynn! Er det billig i Tyskland? Med klær og sko? eller vesker? Sminke? hehe.. SHOPPE SHOPPE :ler: Tror kjæresten kommer til å ta fra meg bankkortet..

Oi, må stikke.. En jobb som venter på meg her :sur:

men takker for hilsner, det er bare kos !

Over og ut! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... lagt sims karrieren på hylla ja.. :ler: det er billigere i tyskland enn i norge på mange ting, men vet ikke med klær og sko. har bare vært der en gang for godt over ti år siden. flinke sambo :klappe:

kos deg på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Endelig fredag! Nå må bare denne arbeidsdagen bli ferdig, så er det helg! Gleder meg kjempemasse til å sove lenge imorgen! Det skal bli godt det! Ellers er det lit som skjer i helgen..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag var å drakk hos venninna mi.. (eller i leiligheten vår, men blir som vi er på besøk :forvirret: ) Jaja.. Veldig hyggelig, både kjæresten og jeg snublet hjemover :ler: Veldig sjeldent vi drikker så mye.. Hehe.. på vei hjem klarte jo jeg å sette meg ned i brennvesle (for å tisse) skikkelig fjortiss faktor :heiajente:

Men vi hadde det gøy.. tror jeg sovnet ganske fort også.. Lørdag er kose dagen vår! Kagde herlig middag.. Kyllingstrimler med scampisaus, servert med pasta.. Var kjempe deilig! Første måltidet på leeenge jeg har laget fra bunn (Heia Toro :hoppe: Så ble det til at vi så på film bare.. Running Scared... Jeppelepp..

Igår satt jeg til halv to om natta og jobba.. Gøy med hjemmekontor

:ironi:

Er ikke så glad i mandager.. hater å starte på en ny uke.. Men håper bare denne uka går fort så vi kommer oss på det cruiset :)

Nå er ihvertfall helga over :sur::sur:

Hva har du gjort i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Og da var jeg her igjen!

Ikke stort mye som har skjedd siden sist.. I helgen var vi på cruise da, men fantasy.. Det var en fantaastisk båt.. Noe annet enn festival :ler: Vi spiste nydelig mat, og drakk god drikke hevr dag. Underholdte oss med musikk, svømmin og spiste enda litt mer. Det var ihvertfall en helt herlig helg! Var så trrist å komme tillbake på jobb.. Jeg liker ikke hverdager like goddt som helgen? Skjønner ikke hvorfor.. :forvirret: Er så utrolig mye som skjer på jobben, så føler at fritiden blir bare mindre og mindre tilgjengelig.. Så for tiden er det bare sambo jeg er sammen med.. Etterhvert skal jeg nok begynne i et arbeid med litt mindre arbeidsoppgaver.. Men skal nok returnere hit jeg er i dag :sjarmor:

Ellers har ungen til mamma vært borte en uke idag.. Det er altså katten hennes.. Hu har jo gudskjelov et par hunder også, men var utrolig trist å kjøre rundt å henge opp savnet plakater.. var litt uvirkelig.. Før så har jeg sett alle disse plakatene, men ikke tenkt noe særlig over det, men nå er det vår katt som er savnet.. :tristbla:

Så vi håper på at hun snart kommer hjem.. Men nå e det tusen arbeidsoppgaver som venter.. Ok, kanskje 4-5, men de gjør oppgavene selv :sur:

Så til neste gang, ove rog ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe pusen kommer tilbake, pus på avveie er ikke gøy :riste:

var cruise fra fredag til søndag?

du får ha en fin helg og kose deg masse med sambo :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var fra lørdag til mandag (så hadde to timer fri mandag morgen...Juhuu :ironi: )

Var en som ringte idag, og beskrev en katt hun hadde funnet, som det skulle vært mammas, så med litt for høye forhåninger dro vi opp :tristbla: Var hyggelig at hun ringte ihvertfall...

Du får haen herlig tid selv.. Jeg skal nok kose meg :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

oii!!! jeg har jo helt glemt å være her!!!

:rodme:

skal bedre meg jeg;)

hvordan går det? hatt en fin uke? har ikke pusen kommet til rette?

ha en fin kveld Søta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjallahopp!

Nei, pus er ikke returnert :tristbla: Mamma er ganske lei seg 8det er jo barna hennes, disse dyra da) Så klart det påvirker litt.. Huff, får meg til å tenke på alt jeg skulle ha ugjort.. Stakkars katta.. Den likte ikke meg særlig godt. Det kan jeg forsåvidt forstå, men jeg skulle gjort mye for å holdt i den sære katta igjen(løpt etter den, skremt den, hva enn du vil kalle det :ler: ) Men trist er det...

Idag er det fredag, og idag slutter jeg litt tidligere på jobb.. Tjoho! :hoppe:

Skal passe huset til foreldrene mine idag.. Så har invitert noen over.. Blir så koselig.. Men imorgen blir det en deilig dag. Skal gå laaaang tur inn i skogen, tenne et bål, grille pølser og kose meg ute i det herlige høstværet :)

Ellers blir det nok en rolig helg.. Skal møte masse av de gamle venninene mine imorgen.. Mye mulig det snur seg kjapt den "rollige" helgen :ler:

Minimi, hatt en god uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da, ikke bra hvor lenge har den vært vekk nå da?

:ler: stakkars pus, men det er jo litt gøy å skremme di da :ler:

Så gøy med skogstur :Nikke: deg og sambo?

Jeg har hatt en fin uke :) har jo fått en bebipus :hoppe: som by the way bare maser nå, han er så selskapssyk! nå er han i stua og bare mjauer for at jeg skal komme for han tør ikke gå heeelt inn hit på egenhånd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

På onsdag er det vel fire uker siden den ble borte :tristbla: Så jeg håper bare at det som skjedde med henne, gikk fort, og at hun ikke led sakte.. Huff, det verste er å ikke vite noe..

Denne helgen har vært skikkelig ræva. Ikke fredagen da, det var hyggelig. Men igår kom jeg hjem fra en 4-5 timers tur i skogen, og gledet meg til å kose meg med sambo og rødvin.. Jaja, sambo sa noe og da var PMS søt igang.. Grein av alt og ingenting hele kvelden.. Så gikk det bra en stund, og så var det på'n igjen :tristbla: Fryktelig humørsvinginger her gitt.. Og så sier jeg så mye dumt! Anklager han osv. Så mye piss.. Nå er han på jobb, og jeg skal trene og få ut litt aggresjon tror jeg.. Huff, han er ikke jo ikke annet enn snill.. Koser meg, stryker meg og sier det jeg vil høre.. men neida, jeg skal vrenge å vri :overrasket::murvegg: Har rydda rommet, og skal få det veeeeldig kos til han kommer.. Vet at han ikke har det gøy på jobb nå..

Vi hadde en veldig fin tur. Det var mge og ei venninne som tok med oss vedkubber, pølser og kaffe :sjarmor: Det var en kjempe kos tur, og til uka skal vi ut å plukke kantareller sammen :hoppe:

Har beibi pus fått noe navn ennå da??

Helgen deres har vært fin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...