Gjest Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 http://sentrumpensjonat.no/kontakt.html Er det noen som kjenner dette pensjonatet? Er det ikke i det strøket de prostituerte holder til? Er det ok (trenger ingen luksus), eller har dere noe annet billig å anbefale?
Scorpina Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Kjenner ikke til det pensjonatet du nevnte.....men jeg har brukt dette pensjonatet et par ganger. Er billig, veldig sentralt og heeelt kurant.
Gjest itla Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg tror jeg ville valgt Cochs pensjonat heller enn det TS linket til, mye pga beliggenhet. Nå er jo ikke hele Tollbugata like ille, men dette pensjonatet lå i den verste enden... Forøvrig har kjenner jeg flere som har brukt Cochs, og alle var fornøyde.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Skrevet 24. august 2006 Midt nede i horestrøket, og er det stedet der eierne ble tatt for å drive bordell for noen år siden. Cochs pensjonat er bedre.
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #5 Skrevet 24. august 2006 Vandrerhjemmene er både billige og hyggelige! Har selv overnattet på Haraldsheim, og kan anbefale det!
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2006 #6 Skrevet 24. august 2006 Midt nede i horestrøket, og er det stedet der eierne ble tatt for å drive bordell for noen år siden. Cochs pensjonat er bedre. ← Enig. Ikke et sted jeg ville bodd i. OK om dagen, men om kvelden/natten..?
Gjest heisveis Skrevet 26. august 2006 #7 Skrevet 26. august 2006 Eller du kan også kontakte turistinformasjonen i Oslo, de kan tilby Last Minute priser SAMME dag. Eller du kan også bestille selv på nettsiden eller i skranken
lillesky Skrevet 26. august 2006 #8 Skrevet 26. august 2006 Ja, Cochs er ok. Ellers så er det ikke så ille i Skippergt., så lenge du ikke er ute midt på natta. Har bodd på Bastionen (hotell) som ikke er langt fra det pensjonatet i sentrum, og det gikk helt fint det. Veldig greit å bo så sentralt!
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2006 #9 Skrevet 26. august 2006 Ja, Cochs er ok. Ellers så er det ikke så ille i Skippergt., så lenge du ikke er ute midt på natta. Har bodd på Bastionen (hotell) som ikke er langt fra det pensjonatet i sentrum, og det gikk helt fint det. Veldig greit å bo så sentralt! ← Neida, men man trenger jo ikke akkurat bo på et sted der majoriteten av gjestene har med seg menn for penger...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå