Gå til innhold

Billig overnatting i Oslo

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ikke til det pensjonatet du nevnte.....men jeg har brukt dette pensjonatet et par ganger. Er billig, veldig sentralt og heeelt kurant.

Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt Cochs pensjonat heller enn det TS linket til, mye pga beliggenhet. Nå er jo ikke hele Tollbugata like ille, men dette pensjonatet lå i den verste enden... Forøvrig har kjenner jeg flere som har brukt Cochs, og alle var fornøyde.

Skrevet

Midt nede i horestrøket, og er det stedet der eierne ble tatt for å drive bordell for noen år siden.

Cochs pensjonat er bedre.

Skrevet

Vandrerhjemmene er både billige og hyggelige! Har selv overnattet på Haraldsheim, og kan anbefale det!

Skrevet
Midt nede i horestrøket, og er det stedet der eierne ble tatt for å drive bordell for noen år siden.

Cochs pensjonat er bedre.

Enig. Ikke et sted jeg ville bodd i. OK om dagen, men om kvelden/natten..?

Gjest heisveis
Skrevet

Eller du kan også kontakte turistinformasjonen i Oslo, de kan tilby Last Minute priser SAMME dag. Eller du kan også bestille selv på nettsiden eller i skranken

Skrevet

Ja, Cochs er ok.

Ellers så er det ikke så ille i Skippergt., så lenge du ikke er ute midt på natta. Har bodd på Bastionen (hotell) som ikke er langt fra det pensjonatet i sentrum, og det gikk helt fint det. Veldig greit å bo så sentralt! :)

Skrevet
Ja, Cochs er ok.

Ellers så er det ikke så ille i Skippergt., så lenge du ikke er ute midt på natta. Har bodd på Bastionen (hotell) som ikke er langt fra det pensjonatet i sentrum, og det gikk helt fint det. Veldig greit å bo så sentralt! :)

Neida, men man trenger jo ikke akkurat bo på et sted der majoriteten av gjestene har med seg menn for penger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...