Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

her skjer det ting ja...så fort at man nesten ikke skal kunne holde følge... :wink:

Jeg trenger virkelig mamma- klærne mine...er dette vanlig da...noen med erfaringer på nr 2?? Hadde folk visst kunne jeg gjerne gått med litt sånne vanlige klær for mye synes det ikke, men jeg hadde faktisk klart å gå ned det jeg la på meg med Lukas, men nå ser det ikke sånn ut- og litt urettferdig er det jo... :tunge1: Særlig sidne mange ikke engag har sett at jeg hadde gått ned sidne det var sommer og ferietid...Ja, ja- luksusproblemer har jeg...

Tenker veldig på hvordan styrer kommer til å ta det. Vet jeg er lengtet etter på avdelingen at den har blitt kaotisk...men jeg tar jo ikke full perm, får rydde opp når jeg kommer tilbake neste gang...Og hva i hule skal jeg gjøre den korte tiden i mellom, kan jo ikke sykemelde meg om det ikke trengs heller...men å komme tilbake til barna for to måneder el noe det er ikke særlig barnevennlig.... :fy:

Kvalm er jeg, men lurer den fortatt med litt å spise...

Trøttere kan man vel ikke bli :sove: ....stakkars mann, jeg sa til han i går at snart da... :wink::kline: Han bare lo...kjenner meg jo... :ler2:er ikke nonne vettu :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sløvt skrevet med mange skrivefeil, gidder ikke rette opp i det..... :plystre:

Skrevet
er ikke nonne vettu :sjenert:  

Nei da hadde det vel neppe vært noen Lukas da :tunge1: Eller søsken på gang :sjarmor:

Håper trøtthet og kvalme gir seg etterhvert..

:klem:

Skrevet

Innom med en stor :kose: til deg! Hørtes ut som du kunne trenge det i kveld!

Håper ellers at formen gradvis blir bedre, og du har vært superflink som har tatt av deg mange kg!!!! :klappe:

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :)

Vet at jeg er sen til å gratulerere, men det blir ikke så mange kg-besøk på meg nå som jeg er blitt mamma.

Håper du får en fin-fin graviditetstid :wink:

Ta vare på deg selv.

Masse klemmer fra ny dag

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen takk for sladrehjelp og koselige hilsener etterpå!

Det blir så spennende å følge med deg framover! Først nå kan jeg virkelig sette meg inn i hva du venter på!

Håper du koser deg! :klem:

Skrevet

Jeg koser meg jeg! :) Er helt cool..., og det er så deilig. Siden vi har vår lille dyrbare skatt- Lukas altså og dette barnet som er på vei er en liten luring tar jeg livet med ro. Men når jeg tenker etter var jeg slettes ikke engstelig med Lukas i magen heller. Og det gikk jo bra! :rosasmil:

Er det lov å håpe litt sånn i det stille haddde det jo vært moro med en jente, men jeg vet vi vil bli glad i babyen uansett- såklart! :wink: Skal i hvertfall se etter hva det er på ul!! :Nikke:

Legetimen på fredag ble byttet med hjemmedag med migrene.. :sur: Og det er noe dritt, for jeg luuuurer så fælt på hvor gammel denne lille bitte lille luringen er... :ler: Ny time 14. september, og den sal jeg ikke misse!!

Mamma klær er på vei, hun som har lånt dem ringte i dag og da sa jeg det..flaks at svogeren hennes var der oppe og skulle ned igjen i dag for da sender hun med de med han. Men hun sa endel var slitt...HØ det var da ikke slitt når jeg lånte det bort. jeg vet jeg blir gaaal om de lekre polaren o pyret genserne mine er ødelagte og den kule ola- buksa derfra også. Tror hun ikke har brukt de kule rose fløyelsbuksene mine..er liksom ikke typen... :plystre:

Styrer vet, mamma vet og T vet. Og pappa'n såklart! :tunge1:

Veldig kvalm på morgenen i dag, men det er endel dager siden sist. Og det gikk bort etter en ritz kjeks :)

Skrevet

Heia Ritz-kjeks! En GOD venn! :hoppe:

Hvis hun har slitt ut den tøffe buksa di, har jeg en lekker en å låne bort, altså! Svart, med sleng. Og deilig langt og mykt stoff over magen. :wink:

Skrevet

Og jeg er så glad for at ritz vil være min venn...for litt over ett år siden var det liksom ingenting som hjalp, husker jeg spydde opp te, vann..alt..i nesten fire måneder...Men den tid kan jo komme..., men hvorfor tenkte på det som kan komme, når alt er så bra nå!

Jeg føler megså meg lykkelig, og jeg ser litt sånn ut også..Og jeg kjenner meg sprek, vasker og ordner og går turer. Må i hvertfall få en god start om ikke annet. Og kooooser meg med Lukas såklart! :)

Alle "vonde" tanker er borte- dette skal gå, og dette skal bli bra! Har hatt veldig sånn ambivalente tanker i fht dette, vært positiv og negativ om hverandre...men det var vel en prosess man måtte gjennom for å komme hit jeg er nå! :-D

Og det at styrer var så positv, det hjalp faktisk en hel masse, siden jeg har gruet meg for å fortelle det til henne.

Skrev en sms til styrer i går da jeg bare takket for at hun tok det så bra, og så skrev jeg at hun er jammen en bra sjef. Her er svaret jeg fikk;

"Kjære Kine lillemor. Har du gruet deg for å fortelle dette. En baby er jo alltid en glede. Jobben blir sekundær. Vær stolt av at du tar det valget som er riktig for deg. Jobbe kan du gjøre siden. Men jeg gleder meg til du er tilbake i barnehagen. Stor klem"

Jeg måtte gråte litt da, var ikke forberdt på slik enorm omsorg...Utrolig lettet over at hun vet.

----------------------------

Lukas skal bli storebror og vi skal bli en større og sikkert rikere familie. Hurra! :hjerter:

Skrevet

Så koselig å lese at humøret og formen er bra!!!!

Er veldig spent på legetimen du skal ha den 14. får du kanskje vite hvor langt du er på vei? :sjenert:

Skrevet

FOR en super sjef!!! Sånn skal det være!

(Da jeg fortalte om graviditeten til min sjef, begynte hun å snakke om hvor vanskelig det ville bli å skaffe vikar...)

Skrevet

Hei Kipa!

Ja, tenk om alle sjefer var slik, da hadde det ikke vert ille da...Min sjef kan jeg ikke skryte ne særlig av... :-?

Hyggelig dagbok du har ihvertfall, koselig at Lukas skal bli storebror :wink:

Lykke til videre! :blomst:

Hilsen fra Sanna!

Skrevet

Hvor langt på vei kan man være når man blir kvalm...for jeg har nemlig vært det siden 3. august...jeg lurer fordi jeg lurer så på hvor mange uker det er...og nå lurer andre også..

mye luring her :tunge1:

Der fikk to på jobben vite det..Ba de på middag neste onsdag og sa jeg måtte fortelle noe, og det var jobbrelatert. De tullingene har brukt hele dagene på å fundere. og hun ene, som foresten fant det ut først forrige gang også skrev en sms..inntil det motsatte er bevist tror jeg du er gravid..og dessuten det ser vi jo på fredag..er nemlig lønningspils da.. :wink:

Ja, ja. ingen krise det...

Takk for hilsen Bizzy, Havsulen og Susanne :klem:

Skrevet

Har ikke sagt gratulerer enda jeg jo! Så

GRATULERER!!! :hoppe:

Flott at sjefen din har den innstillingen. Blir spennende å se hvor langt du er på vei! (Er det jeg som ikke har lest godt nok, eller har du INGEN aning?????) *Nysgjerring*

Skrevet

ingen aning.. :o :ler:

Fikk aldri tilbake mensen. P- pillene ligger i skuffen og venter... :wink:

Skrevet

He he, ja da kan jeg forstå hvorfor du kaller den en liten luring :ler::ler::ler:

Veldig spennende da!!

Skrevet

Hei Kipa! Dette var overraskende nyheter! Jeg fulgte med deg da du fikk Lukas, og var litt treig til å skjønne hvorfor du var tilbake blant gravid-dagbøkene! Men GRATULERER så mye med den nye spiren!!! :hoppe:

Kos deg med magen og med den helskjønne gutten din :-)

Skrevet

Ja, vi lurer litt vi også??

Håper du har det bra, og at kvalmen snart kan gi seg. Når har du legetime/evt. ul for å se hvor langt du er kommet?

Onsdags :klem: fra meg.

Skrevet

Tusen takk for hilsen og gratulasjon Silje og La Traviata! Og jeg tar til meg komplimentet om min vakre gutt og gjemmer det i hjertet... :hjerter:

Kvalmen er egentlig ikke noe problem, kjære Pondusa- men takk for at du bryr deg om meg.. :klem:

Jeg har legetime på tirsdag. Det blir spennende! Tenker selv at jeg er 7- 8 uker på vei...Er litt redd for at jeg ikkke får vite det der og da, sist gang ble jeg sendt videre på ul..og det tar jo tid å få time...

JIPPI; min venninne N skal ha en til også. Fikk vite det i går, termin i slutten av mars. Da måtte jeg jo bare si vår nyhet også. Skal bli morsomt å gå sammen med henne. Bare at hun trives ikke som gravid..jeg likte jo den tiden jeg..tilogmed spytiden.. :tunge1:

- Resultater er jo absollutt verdt ALT!

I dag fikk jeg sånn fyser- på -dille...kjøpte alt jeg ville ha der og da. På vei hjem fra byen var jeg og Lukas innom tre butikker :roll: For jeg måtte ha kokosboller...og kjøpte på alle tre stedene, men de to første var det gamle og vonde og harde. Blæh! Men jeg fant det til slutt, og en cola...og pærer og druer... :ler:

Skrevet

Også er jeg sånn over- emosjonell....

Gråter av teite såpeserier..les cæsar..av at jeg har farget supermann bodyen til Lukas rosa :o Da gråt jeg i en time nesten...gråt litt på morgenen i dag også, synes så synd i meg si

om måtte opp så tidlig... :roll:

SIPPE- KIPA

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...