lillen Skrevet 11. januar 2004 #1101 Skrevet 11. januar 2004 ...kaste opp? Er ikke det teoretisk sett et godt tegn? Tegn på at det skjer noe mer? Men praktisk sett; nei, det er sikkert ikke noe særlig å være den som må kaste opp... Tenker på deg!
Gjest Hilde K S Skrevet 11. januar 2004 #1102 Skrevet 11. januar 2004 Hihi, alle kan dere skru-reklamen hva? 'Jeg sover ikke - jeg skruuur'. Sover du Kipa? 'Nei, jeg sover ikke - jeg føøøder' Var morsomt i mitt hode.. Jeg elsker den reklamen og klarte helt fint å se for meg Kipa i mitt indre øye.
Kipa Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1103 Skrevet 11. januar 2004 Har ringt...det er vel bare mensmurringer som er en tidlig tidlig start på det hele... Jeg er så usikker og føler meg så teit..Det jeg ikke liker er at det varer hele tiden liksom, jeg vet jo at rier ikke gjør det da..men når vet jeg at det er på riktig. Nå er det jo vondt hele tiden nå! :evil: Er det vanlig å starte sånn da. Et døgn med det og så pang rier... mannen har reist på huset igjen...jeg får vel legge meg og sove mer da..da merker jeg i hvertfall ikke vondten. Føler meg en smule hysterisk og naiv...
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2004 #1104 Skrevet 11. januar 2004 Dette er spennende Kipa! Kvalm og løs mage er jo typisk. (Jeg hadde heftig mye løs mage den dagen jeg fødte i hvert fall.) Ikke noen slimpropp som har kommet? Ååååå Kipa, jeg ønsker deg så mye lykke til. Tenk så gøy det blir! Jeg vet ikke hvilke ønsker du har for fødselen, men jeg sier det bare - lenge leve lystgassen! Hvil masse, og prøv å få i deg litt mat. Og oppdater, oppdater, oppdater!!! *klemmer i fleng*
kiri Skrevet 11. januar 2004 #1105 Skrevet 11. januar 2004 Lykke til Kipa :D Tenker på deg. Nå er det ikke lenge til du får se lille Lukas :D
Gjest Diddl Skrevet 12. januar 2004 #1106 Skrevet 12. januar 2004 Lykke til Kipa!! Stå på-dette går kjempefint! Varme klemmer fra meg!
~Capricorn~ Skrevet 12. januar 2004 #1107 Skrevet 12. januar 2004 Bare stikker innom for å ønske Lykke til jeg Følger med selv om jeg ikke har skrevet noe her før. Klem fra Capricorn
Kipa Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #1108 Skrevet 12. januar 2004 det eneste som har skjedd siden sist..er at jeg kaster opp...big time! :o Har ikke beholdt noe verken drikke el mat. Og nå er jeg forferdelig sliten. De menssmertene ble plutselig borte de.... Holdt med med spying..til klokka seks på morgenen, har sovet så godt siden da. Mne nå kasta jeg opp igjen........ - er det rett og slett omgangssyke i tilleg tro...men da pleier man jo å slutte å kasta opp når det er tomt, har gåes det løs på alt der inne selv om det ikke er noe å hente.... Sorry, alle ekle detaljene...
meta Skrevet 12. januar 2004 #1109 Skrevet 12. januar 2004 Å nei så kjedelig!! Passer jo bare overhodet ikke å være sliten nå. Har du snakket med legen? Kanskje de kan sjekke deg?
havsulen Skrevet 12. januar 2004 #1110 Skrevet 12. januar 2004 Her er man borte en liten helg, også er det fire sider Kipanytt å oppdatere seg i. Det er vel fordi det er viktige ting på gang, det? Kipa: jeg tenker på deg! Selv om alle er forskjellige, vil jeg gjerne fortelle om ei venninne av meg som også kastet opp rett før. Hun ble også sliten, men rakk å hente seg inn igjen før fødselen startet et par dager senere. Håper du får sove litt, håper du har det bra. Du er så flink!
ny dag Skrevet 12. januar 2004 #1111 Skrevet 12. januar 2004 Hvordan går det Kipa??? Håper du er bedre... eller aller best håper du er i ferd med å føde eller har født... Tenker på deg og ønsker lykke til! Klem Ny Dag
Gjest Hilde K S Skrevet 12. januar 2004 #1112 Skrevet 12. januar 2004 Et lite obs her. Når smertene ikke går over når du går litt eller ta en dusj, da er nok fødselen i gang. Jeg har alltid hatt vondt hele tiden. Ikke sånne rier som har kommet og gått. Mest vondt i ryggen.
Salamandra Skrevet 12. januar 2004 #1113 Skrevet 12. januar 2004 Hmm.. dette var da fryktelig spennende, håper duer fraværende på grunn av at Lukas er på vei ut og ikke fordi du har hodet begravet i porselenstelefonen.. Lykker til uansett hva som er på vei ut..
lillen Skrevet 12. januar 2004 #1114 Skrevet 12. januar 2004 hm.. Ja, det er faktisk en del timer siden du har skrevet her! Huff, stakkars deg... Maser vi fælt? Tror nesten du bør sitte på kg hele dagen, skal vi bli tilfredsstilt her inne. Med mindre du er på føden så klart. Du må si ifra hvis du har rotet bort nummeret mitt ja? Regner jo med at det ikke har skjedd noe, siden du ikke sms'er, men man kan jo, man man kan jo aldri være trygg! Håper uansett at du ikke spyr mer... :trøste:
Kipa Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #1115 Skrevet 12. januar 2004 jej..har drukket et glass dau cola..og beholdt det. Nå skal jeg prøve meg på noen få kjeks... Har sovet, måtte lade nye krefter. Jeg som ikke har gjort annet enn å lade krefter forrige uke, og så skal sånn dritt komme å ødelegge...Men i morgen er jeg klar igjen... Har Lillen; jolie og Mayamor sitt nr lagra på mobil! *samle mer krefter*......
lillen Skrevet 12. januar 2004 #1117 Skrevet 12. januar 2004 Død cola er beste middel mot sure oppstøt, er det ikke? Ihvertfall mot sure NEDstøt... Det balanserer noe i magen din! Hadde det ikke vært fint med en liten ned-telling, istedet for å tenke at du er over termin!? Nå er det vel 11 dager til du har Lukas i armene!? Og det er jo sant, uansett når fødselen skjer...
Kipa Skrevet 13. januar 2004 Forfatter #1119 Skrevet 13. januar 2004 Her er jeg! Ingenting nytt..NÅ er jeg LEI!! - plutselig er det vondt å sitte, vondt å ligge blæh, blæh, blæh!! Har ikke spist siden på søndag..og det kom jo opp, skal prøve meg på litt i dag... Har nedtelling ja. Lillen! Og takk for kreftene; kaktus- de trengs. I går var jeg utslitt etter å ha vært ute på plenen med Ludde...Jeg som var så sprek..og glad...
havsulen Skrevet 13. januar 2004 #1120 Skrevet 13. januar 2004 Du er sterk - inne i deg! Du har krefter du kan ta fram når det trengs. Er det ikke det de forteller om, de som har født? Håper likevel du klarer å få spist litt nå, og kanskje sovet litt? Håper du får en fin dag!
Fremhevede innlegg