jolie Skrevet 27. september 2003 #581 Del Skrevet 27. september 2003 GRATULERER MED DAGEN KIPA! Håper dagen blir knall! Og så søt mann du har! Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2003 #582 Del Skrevet 27. september 2003 GRATULERER MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. september 2003 Forfatter #583 Del Skrevet 28. september 2003 Tusen takk for enda flere bursdagshilsener- kjempekoselig!! Jeg har på en måte snudd litt nå tror jeg...ser litt mer lyst på livet enn de forrige dagene...Det er jo så mye å glede seg over. jeg kan ikke la sånne dumme og uforståelige ting ødelegge mitt egentlig gode humør. da vil det jo bare tappe meg helt. Det er ikke bra, hverken for meg selv, mine nærmeste eller de små jeg er sammen med på jobben hver dag. Så fra i dag, eller egentlig i går; Det er jo også en nydelig høstdag i dag, og den må nytes...mannen er på garasjen...sammen med Ludde jeg våkna totalt forvirret..hvor er dere...ringte og han lo og sa han hadde prøvd å vekke meg, men jeg bare vifta han bort..uff... :oops: De kommer klokken tolv da skaljeg lage deilig søndagsfrokost til oss og etter det skal vi en tur til fetteren min og hans familie. - og i kveld skal vi jo på kino og ut..vi skal se "kvinnen i mitt liv" gleder meg!! Jeg fikk litt penger i går, og masse blomster- elsker blomster, men har jo for få vaser...(hmm, det må gjøres noe med!) To fine trelysestaker, mørkebrune, og en nattkjole..jeg som alltid ligger uten klær..Nattkjolen var fra svigers...hun er vel lei av å se meg i en knall gul t- shirt som er litt stor fra NY som det står bad alarm clock på...fått av mannen første sommeren vi var sammen....Den kommer jeg trippende i når de andre har vært oppe noen timer... :oops: Det var veldig hyggelig i går, både det lille besøket av venninne N og lille S, en liten jente som smurte banan utover salongbordet og tømte mumitroll kjeks i sofaen..men det gjør ingenting jeg rakk jo å gjøre det fint til de andre kom. Så nå er jeg 27 da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2003 #584 Del Skrevet 28. september 2003 Så hyggelig å lese at du har det så bra Sånn skal det være... Jeg å vil på kino å se den filmen, men det blir nok neppe med sambo.. Gleder meg til å høre hva du syns om den.. Du får ha en fortsatt herlig søndag da Kipa.. Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. september 2003 #585 Del Skrevet 28. september 2003 GRATULERE MED VELOVERSTÅTTT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. september 2003 #586 Del Skrevet 28. september 2003 Hei bursdagsfrøken! Ok, overstått bursdagsfrøken da.. :blunke: Jeg vil også se den filmen. Men jeg går så sjelden på kino atte.. Sambo har sagt at han vil se den og da, så kanskje neste helg? Kos deg masse! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. september 2003 Forfatter #587 Del Skrevet 28. september 2003 Takk for koselige hilsener igjen!! - jeg føler meg privilegiert( hvordan skrives det da...) som har dere her inne!! har vært hos fetter & co. Kost oss der med god kake og hyggelig prat. Nå er mannen alene på tomtas, jeg og Ludde er hjemme. Vi skal ut i det fine været. Må bare sløøøve litt først... Jeg har ett stort prosjekt på gang som må gjøres i nærmeste framtid..det vil si helst i dag/ morgen.. :fy: Rydde i klesskapet!. Det må bare gjøres, for som det er nå ligger sommerklærne først ( har liiiten plass til klær skjønner dere..) og jeg finner ikke hva jeg kan ha på meg på travle morgener når jeg skal på jobb...Sommerklærne må rett og slett ryddes bort, skal ha dem hos mamma. Får ikke plass til dem nå som vi snart blir tre.... - så det hadde vært greit om møkka kommunen Drammen fikk ut finger'n snart.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. september 2003 #588 Del Skrevet 29. september 2003 Oh my... Jeg visste jo at du hadde bursdag! Jeg håper du kan tilgi meg! :cry: Jeg er hos modem-Mamma og har ikke vært så opptatt med kg i helgen! Skal tenke ekstra masse på deg nå!! Hjelper det...? Overstått-klemmer Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2003 Forfatter #589 Del Skrevet 29. september 2003 Tilgir Lillen!! Synes det et kjipere med venninner i real life som glemer dagen, fordi de er selvopptatte... Vi koste oss med pizza på Lizzie's i går, jeg valgte det, fyser alltid på en pizza, og det var godt! Kinoen var såååå bra, jeg tror jeg lo fra introen og omtrent gjennom hele filmen. Vondt i magen fikk jeg... -anbefaler alle å se "Kvinnen i mitt liv" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 29. september 2003 #590 Del Skrevet 29. september 2003 Hei! Så det du som bygger hus! Jeg visste det var noen. Nå skal jeg lese din dagbok også for jeg liker både "barn i magen" og husbygging kiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2003 Forfatter #591 Del Skrevet 29. september 2003 eller jeg bygde hus..kommunen har satt en stopp for det, en såkalt byggestopp... :evil: Har skrevet endel om dette før i boken + på hus, hage og hobby... Ellers takk for hilsen Kiri i morgen skal jeg gå med nye nabovarsler ( 1 år etter at huset ble godkjent av kommunen...), mannen orker ikke..han begynner å miste piffen stakkar, og jeg får så vondt av han. Det er jo drømmen som er knust akkurat nå..men vi håper det beste!!!! Denne er til han; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. september 2003 #592 Del Skrevet 29. september 2003 -GRATULERER MED OVERSTÅTT BURSDAG DA KIPA! :oops: Har ikke vært her inne så masse i det siste. Ikke bra.. Blir så glad når jeg leser at du er så glad i mannen din. :D Det er så godt å høre. Han virker som en ordentlig gutt!!! Håper du får en fin uke og så kan jeg gi kommunen et tupp i ræven for deg om du vil!!! Kan ta på meg de vondeste skoene... Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 30. september 2003 #593 Del Skrevet 30. september 2003 Gratulerer så mye med overstått 27-årsdag :D Ønsker deg ellers en fin uke videre, klemmer fra ny dag (12+2) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. september 2003 #594 Del Skrevet 30. september 2003 Håper dere får satt i gang med byggingen igjen snarest mulig. Snakker om nedtur ! Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 30. september 2003 #595 Del Skrevet 30. september 2003 Hei igjen! Nå ser jeg at husbyggingen deres ikke bare var et hyggelig kapittel, nei.... Jeg krysser fingrene for at det går deres vei. Ellers var det veldig hyggelig å lese om graviditeten din. Synd du var så mye kvalm, men som jeg har sagt før til andre her inne: det er godt å vite hva man kan vente seg, den dagen det blir min tur. Ønsker deg all lykke og hell med resten av svangerskapet og husbyggingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2003 #596 Del Skrevet 1. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2003 #597 Del Skrevet 1. oktober 2003 Håper jeg er tilgitt... Var uten internett i helgen, men har jo vært her i går og i dag... :oops: Gratulerer så masse med overstått... :kysse: Hvordan går det med nabovarslet...? Skjønner din kjære godt at han er i ferd med å gi opp... Heldig han - som har deg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2003 #598 Del Skrevet 1. oktober 2003 Dagbøker er til for å dele tanker i! Jeg leser alt i denne dagboken, Kipa! Du har jo grunn til å klage også da... Uansett så er jeg glad du deler tankene dine med resten av oss! Hvordan gikk det med kjøreskole-besøket på mandag? Sku jeg ikke spørre om det kanskje?! Kjenner meg veldig igjen i at det er vanskelig å ta den ene telefonen... Slikt blir alltid utsatt av Lillener også! Kan du fortelle meg hvor masse en slik vogn kostet? Har fulgt med spesielt på deg når det gjelder vognvalg, siden du har peiling!!! Håper du fortsatt er her inne når jeg trenger hjelp til det! Takk for at du tilga forsinkelsen min, snuppa! Lillen-klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #599 Del Skrevet 1. oktober 2003 Sååå mange koselige hilsener!! Tusen takk!! Får nesten ta dem i "kronologisk" rekkefølge da... Magnhild; Takk for bursdagshilsen og enda mere takk for tupp i ræva ....( nå vet jeg at det ordet blir sensuret da..) Mannen min er en go'ing og en ordentlig gutt, ja det er han Men det er jeg sikker på at din er også!! Tusen takk ny dag for at du husket på meg, og så godt for deg å være over de magiske 12 ukene!! Hilde, det er alltid godt med en oppmuntring- hilsen fra deg og takk for trøsteklemmen!! Hyggelig å vite at noen følger en, og spesielt hyggelige er det med nye i dagboken, takk for hilsen Kiri, og du har igrunn rett i at husbyggingen ikke bare er kos... Om det er det du ønsker..håper jeg det klaffer for deg snart også og ønsker deg lykke til! Kjære Mayamor, klart du er tilgitt, jeg tilgir deg så mer enn gjerne...og takker igjen for din sympati!! Vi har ikke levert ut nye nabovarsler alikevel..Ny vending i saken; De slemme naboene kommer NÅ og sier at det de egentlig ønsker er jo bare at vi bygger en slags skjerming for deres hage...Hvorfor i helv..har de ikke sagt dette til OSS...da hadde vi sluppet å bli stoppa...Det blir møte i morgen eller neste torsdag, er litt usikker...så vi håper på enighet. MEN, vi vil aldri tilgi dem, for uansett hva som skjer er vi minst tre uker på etterskudd!!!- og det er en del det! :evil: Og vi godtar ikke hva som helst, det virker som om de ønsker et gjerde så vi ikke får innsyn fra vår veranda i 2.etg..HA, et gjerde på 2-3 meter er ikke aktuelt!! Vel, se hva som skjer...Vår arkitekt, en meget dyktig mann med godt rykte sier at hele saken lukter svidd...og han har gode kontakter.. X fingrene jenter....!!! Lillen...du er så god, leser alt..wow! Det varmer, og støtten din varmer også!! Var på kjøreskolen, men tror du ikke den dritten hadde stengt, enda det var over en time til det som stod var stengetid...der hadde jeg psyka meg opp hele fucking dagen og så møter jeg en stengt dør..ikke særlig bra for min motivasjon.....Nå må jeg vente til neste dag jeg har tidligvakt.... -Men du har vel lappen??! Den vogna vi skal ha koster 5900...Og jeg skal såklart hjelpe deg når du om noen måneder trenger råd om slike ting!!!! PHU, det å være borte fra KG en, eller to dager det krever litt av en oppdatering...men så utrolig hyggelig det er å ha dere her inne jenter!!!! I dag har vi vært på middag hos mamma, deilig. Gikk tur med Ludde der etterpå, jeg og mamma, og mannen slappa av. Nå er han på garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #600 Del Skrevet 1. oktober 2003 I dag er det onsdag 1. oktober. Du går nå i 26. svangerskapsuke og har 100 dager (14 uker) til termin fredag 9. januar 2004. Uke 26: Babyen er nå ca 32 cm lang og veier ca 850 gram, nesten en sukkerpose! Du kan noen ganger "hilse" på babyen ved å støte lett imot den delen som sparker ut av magen din, gni litt og gi litt kontakt tilbake.Mange syns det er koslig å synge for babyen sin, og den kan faktisk visstnok kjenne igjen både sanger og stemmer når den kommer ut. Dette gjelder både mor og fars stemme fordi den har hørt dem så mange ganger. Har du ikke begynt å trene på knipeøvelser før, så kan det være på tide. Dette er for å trene opp bekkenbunnsmuskulaturen slik at du ikke vil lekke urin etter fødselen (eller siste del av svangerskapet). Når du først har trent opp disse musklene behøver du ikke å gjøre så mange knip om dagen. Måten du "finner" dem på er enten ved å stoppe urinstrålen når du sitter på do, holde igjen litt rett og slett og så slippe. Dette skal du ikke gjøre til noen vane fordi du kan risikere å ikke få tømt urinblæren skikkelig og det kan gi problemer som blærekatarr. En annen måte å gjøre det på kan være å sette en finger opp i skjeden og knipe rundt den. Når du så kjenner hvilke muskler det er du skal bruke er det bare å sette i gang å trene. Hvis du i løpet av dagen kan gjøre fem knip i burde du ganske snart ha en mye bedre kontroll. Knip musklene sammen og liksom løft skjedebunnen litt opp, gjerne mens du teller til fem, hold så litt og slipp så sakte ned igjen. Rett etter fødselen vil det være vanskelig å kjenne disse musklene igjen, men det er bare å begynne og så kommer det seg etter hvert. Det har også en positiv innvirkning på seksuallivet fordi det øker følsomheten og kontrollen din inni skjeden. Knipeøvelser kan også hjelpe og forebygge hemorider, og ufrivillig fjerting. Gode bekkenbunnsmuskler er også med på å stabilisere bekkenet ditt og gir deg derfor også en bedre holdning og sterkere rygg. Knipeøvelser kan du gjøre hvor som helst og når som helst, det er ingen som kan se det på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg