Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Min avatar er totalt ulik meg på ett område...den blir aldri sliten. :ler: Har jo vært inne på tanken og ha en annen. Hadde snømann i vinter da.. :blunke: men jeg får det IKKE til, tiltross for at jeg har fått bruksanvisning...ville hatt Ludde som avatar eller magen min eller....Men så liker jeg hopptrollet også da...

Jeg klarer ikke en gang å legge inn et bilde her, ikke lage link heller.. :roll:

Nå vet jeg hva mannen skal få- etter hjelp fra selveste Minnie...Jeg kjøper en ck boxer, kjøpte det til bursdagen i mai og, en hvit men den var litt for sexy for han, litt sånn gjennomsiktig... :hoho: Jeg visste vel ikke det da jeg kjøpte den....og så får jeg gå innom å ordne et gavekort på armoterapi. han har snakket om at det hadde vært deilig igjen- så det må jo bli bra. jeg vet det blir bra, og jeg vil bruke litt penger og være litt materialistisk denne gangen. Er nemlig også opptatt av de små hverdagsopplevelsene og små lapper i nista, en pakke med søte bjørner på hodepute etc... men man kan vel en gang i blant "freake" ut litt vel...

Så da gjør jeg det, fordi jeg vil....

Nå drar jeg på tomta. TJO- HO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gjorde ingenting på tomta i går....mannen spurte om jeg ville hjelpe han...nei...i grunnen ikke..Verste er at jeg ikke fikk dårlig samvittighet. :fy:

Vi stoppa på Mc drive in og kjøpte med en pk nuggets med 20 stk i som vi tok til sen kveldsmat, nam!

I dag er det kvalitetsdag for meg og Ludde. Han liker ikke det så godt... det betyr at han får bli hjemme med meg, noe som er bra i denne varmen-er alltid med mannen på jobb. Men Ludde vet at det beyr sove lenge, ligge lenge i senga og bare late seg og når jeg vel kommer opp, en lang stund ved data'n... :ler:

Jeg har i hvertfall kommet opp. Har ligget på ryggen og bare kjent på de ørsmå bevegelsene. Har vært våken i natt også, lå og koste meg med det... :hjerter:

- koste meg helt til jeg fikk en albu i øye...mannen soover sååå urolig når han har jobbet mye...AU! Måtte bare si det til han på morgenen...det var nemlig vondt, men jeg ble ikke blå da..Verre den gangen han sovnet med den ene hånda på puppen og jeg våkna av at han nesten rykka den av meg.. :hoho: Vi kan ikke ligge helt inntil hverandre i tilfelle slike ting...men i går sovna vi tett inntil.. :hjerte: og så ble det bare sånn.

Nå er frokosten fortært her jeg sitter...får vel finne en shorts og en singlet og tusle ned til vannet med Ludde så han får bada. Han ligger foran døra i tilfelle jeg snart kommer, stakkar. Må bare si at han er ellers en veldig heldig hund...Og han liker og kose han også, men den drøyinga mi etter at jeg har stått opp, den liker han ikke. Noen ganger kommer han og sitter bamse tilogmed for å få komme ut...smelt..

Må bare surfe litt til... :sjarmor: Han er foreløpig trøtt så da går det bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma ringte, hun har kommet hjem fra ferie, vært borte i over en uke- det er lenge å ikke snakke med mamma'n sin...Vi skravla i over en halv time om alt og ingenting. Hun kommer på tomta i kveld, med mannen sin på slep...og så skulle de ha med grillmat og kyllingsalat til oss alle. Blir koselig!

Hun måtte bare si at hun har kjøpt litt småtteri til lille venn...blir koselig å se hva det er. Her er det ikke kjøpt inn så mye som en body en gang foreløpig...Men etter torsdag da vil jeg kanskje gjøre noe med det. Kan hende vi vet om det blir en Lucas eller Helena da :hoppe:

Nå MÅ jeg kle på meg, er ikke naken altså... :ler: sitter i morgenkåpe av alle ting på en varm sommerdag...

Ludde har nå begynt å "ule".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres så koselig ut med grillmat ikveld!

Ul på torsdag?? Vil det si at jeg ikke får vite noe før

jeg kommer hjem fra ferie litt før midten av august!?

Blir lenge å vente for meg... :lol:

Jeg håper dere får vite...

:wink:

Håper du har/hadde en fin tur med Ludde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludde fikk tilslutt en tur. Da vi var nede ved vannet og jeg hadde funnet fram masse blader, vannflaske og satt meg godt til rette...og Ludde plaska fornøyd i vannet..da begynte det å regne. Ja, ja..det ble en liten stund i hvertfall. Vi gikk hjem igjen og jeg gjorde litt nytte for meg her inne..Så nå er leiligheten snart shina ferdig- måtte bare ha en pause. Kan'ke gjøre for mye på en gang, blir kvalm da...

Har igjen og støvsuge & vaske gulver. Bevilger meg en halv time her inne nå, da blir jeg ferdig i god til så jeg får reist ut på tomta til ferdig mat... :sjarmor:

Jeg håper vi skal til Kalix neste fredag, ellers kan det risikere å bli en kjedelig ferie for meg...Om vi har kommet langt nok på huset slik at vi er klare til takstolene kommer i midten av august da reiser vi. Det er 150 mil dit, og vi bruker å overnatte på et hotell sånn at vi har igjen en halv dags kjøring dagen etterpå.

VÆÆÆ der kom mannen. Og her sitter jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde vel ikke han kom hjem så tidlig...bruker ikke å stikke nesa innom før ved fem tiden, og det var en time før det...Nå ja..nå er det i hvertfall ny- støvsugde og nyvaska gulver- og det lukter og er bare rent og pent! :lol:

-jeg kan hvis jeg vil!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F-E-R-I-E!!!!!!!!!!!!! :hoppe:

- Endelig var det min tur til å gå fra jobben å si hadet for hele tre uker- Herlig, det har jeg virkelig lengta etter! :lol:

Har hatt en pyton morgen enda jeg begynte senere, så nå skal det bare roes ned, i hvertfall fra morgenen av...

For to år siden feira jeg ferien med en røyk da jeg tusla ned til bussen...Husker jeg hadde på meg en jakke som var mannen sin, sist brukt på by'n og der lå en fest- røyk- pakke...I år feira jeg med å kjøpe en kurv jordbær, en kurv med moreller og en med bringebær. bringebærene har mannen kosa seg med sammen med vaniljesaus, jeg har maula moreller til den store gullmedalje, NAM!!

Snille mamma kom hit i stad, Ludde har vært der i natt og mesn vi var på jobb, hun hadde med seg en kasse med jordbær, jam, sukker og sånne til å ha det i- så nå skal det syltes!! Vi fikk blomster også, siden vi har bryllupsdag på søndag- hun reiser på hytta i morgen. Godt å ha snille mamma'r når pappa'n gir faen i hvertfall!

Slappa- kveld, også for mannen..har leid en dvd kjøpt litt digg og skal slenge meg ned i sofaen sammen han :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G R A T U L E R E R med endelig ferie!

Gratulerer man da...ja jeg gjør visst det!

Som sagt så håper jeg dere får reist litt, til tross for tomt og andre(?) ting! Du fortjener å komme deg bort, du som alle vi andre...

Ha en koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Les innskudd fra Lillen i Hildes Bok.

Hvordan kan du tro at du ikke er en Supergirl??

Skuffet, er jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg visste jo at jeg var en av Lillen sine supergirls...Mne da jeg leste ordet supergirl..tenkte jeg med en gang på en sånn full- av energi- dame, jeg er ikke best kjent som det, nei.. :ler:

- Men jeg tar jo i når det trengs da. Og etter å ha snakket om det å gjøre rent med en på jobben i går, hun hata alt som het husarbeid..og gjorde det helst ikke- men hvordan ser det ut hos dere da..ser ikke ut. Blæh, sånn er det IKKE her. Vi har det alltid ryddig og ganske rent også..Jeg ville ikke klart å bo i et rotehus, så sånn er det!

Når det gjelder energisk på de fysiske områdene er jeg litt treg....Jeg eeelsker å gå i butikker å kikke & shoppe- da er jeg energisk, shopping gir energi! Men trening er litt lite prioritert... :fy: Jeg går jo tur med hunden da, og så skal jeg begynne å svømme igjen bare de åpner innebadet snart..Dessuten i min jobb, sitter man aldri stille.

- Jøss definerer meg snart som en supergirl på alle måter jeg... :ler::ler:

Har begynt å våkne tidligere enn før, og det er jo bra, ligger å kjenner på det som lever inne i meg! :hjerte: Man kan si det ikke skjer før 20. uke, men her er det i hvertfall full aktivitet!! Når jeg ligger på ryggen, spesielt om natten, og morgenen.

Jeg luuuuurer så inmari..mannen hadde dratt på tomta, men kom tilbake- snek seg inn på soverommet og trodde nok at jeg sov...Han skulle absolutt ha noe leg' på meg...Fikk passet, siden jeg enda ikke har fått det nye visa kortet. Da jeg spurte så han bare lur ut... :forvirra:

HMMMMMMMM!!

Nå skal jeg vaske opp, og så en liten tur ut med Ludde og så er det prosjekt syltetøy som står for tur...Etter det må jeg rase inn til byen og kjøpe litt småtterier, for så å komme tilbake og gå en lengre tur.

AH, deilig med ferie!!!!

Jeg er en supergirl... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Girl!

Nå ble jeg helt gira jeg!

Hva er det mannen driver med da?

Luringen...

Kos deg med boblene og ferie du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"tenkte jeg med en gang på en sånn full- av energi- dame, jeg er ikke best kjent som det, nei"

Hm.. Nei, vi ser jo det på avataren din.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan faktisk bli sliten av å lage syltetøy også..i hvertfall jeg. Blir helt kvalm av å stå der og renske og hakke og blæh. Kvalm er ikke bra...orker ikke det.... :evil: Snart ferdig nå, måtte bare ha en liten pause med litt drikke og litt kg...

Jeg vil ha en ny avatar, men får det ikke til, noen glupinger som kan si meg hvordan...Eller må jeg gjøre noe så drastisk som å maile et bilde til en moderator å få dem til å redigere det og så sette det inn...

Jeg og data altså... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hei Kipa !

Jeg mente ikke at avataren din er gammel eller noe sånt, bare at den må jo ha vondt i bena sine !

Og supergirls, det er bare de koselige jentene her inne på disse dagboksidene. Enerigske kan vi ikke alle være, grøss for en tilværelse med mange som vil gjøre mye alltid.

Er ikke slik jeg heller, kunne mange ganger tenkt meg å gått ned i 80 % stilling. Men det går så mye luksus til pisis da.

Og, av en eller annen grunn trodde jeg det var MANNEN din du kalte Ludde. Ble litt paff da han begynte å ule....

Sant det er deilig med disse små sommerfuglvingene i magen ?

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, av en eller annen grunn trodde jeg det var MANNEN din du kalte Ludde. Ble litt paff da han begynte å ule....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en helt nydelig hund, Kipa!

Men...er den helt ny? (det så nemlig sånn ut...)

Eller er det en rase som bare er liten og søt kanskje!?

Nå skal mannen din (populært kalt Ludde) komme inn hit

å fortelle oss hva han pønsker på?

...

Jeg er ingen gluping, Kipa!

Bare melder meg til tjeneste tilfelle ingen andre gjør det!

Så kan jeg spørre noen som er glup da vettu kanskje!?

Eller er du fornøyd?

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Hilde K S

Måtte bare innom i håp om at du skulle ha fått Ludde på avataren din. Jeg har alltid lurt på hvordan mannen din ser ut ! :lol:

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bu- hu det gikk ikke, i hvertfall fikk jeg ikke opp det bildet Lillen har redigert...Men kan hende jeg bare kan lage en link til Ludde da...siden dere lurer, les Hilde KS.. :blunke:

Lillen; Ludde er ikke helt ny..er 3 år og bilde er fra i fjor..men det er det fineste bildet jeg har, som jeg selv har tatt...

Har shoppa litt mere mamma- klær. Utvalger begynner å bli brukbart nå, i skapet:

- en svart capri

- en dongeri capri

- en svart kjole

- en militærgrønn jobbebukse

- en litt sånn rosa kjole, som mamma ikke likte i det hele tatt :ler:

- en hvit t- shirt med krage

- en svart topp med søte ermer

-en hvit skjorte i skrukke- stoff

- en stripete lysblå og lilla skjorte i skrukkestoff

- en svart og hvit stripete ganser med trekvart lange ermer

+ at jeg har fått noen klær jeg ikke har helt oversikten over, er i hvertfall et par langerma gensere der og to svarte bukser..

Og så har jeg endel skjørt som passer, tre linbukser som akkurat passer ( gjorde det for en uke siden..) og de fleste t- shirts og gensere. Vil ha en snekkerbukse, det må jo være praktisk på jobben i hvertfall, kan jo bare ha en vanlig trøye inni da.

:hjerte: mannen kom hjem med en langstilka rød rose og på kortet stod det takk for et fint og hendelsesrikt år ( er jo svensk) Og det har det jammen vært!! :lol: Han sa at han hadde en gave, men jeg vil ikke ha før i morgen da får du morgengave da sa han lurt...den luringen.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...