magnhild Skrevet 19. januar 2004 #1201 Del Skrevet 19. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 19. januar 2004 #1202 Del Skrevet 19. januar 2004 Gratulerer så kjempemye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 21. januar 2004 #1203 Del Skrevet 21. januar 2004 Skal du ikke komme hjem snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. januar 2004 #1204 Del Skrevet 22. januar 2004 So what om det ble født en prinsesse i går... Vi vil jo bare ha Kipa og prinsen tilbake vi... Gleder meg til å høre fra deg igjen... Og kanskje få se et bittelite bilde av Lukas... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 22. januar 2004 #1205 Del Skrevet 22. januar 2004 Helt enig...so what! Nå må du la høre fra deg! Har ingen penger på mobilen min jeg, så får ikke sendt melding heller... Nå er jeg så spent på når du kommer! Til helgen kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. januar 2004 #1206 Del Skrevet 22. januar 2004 Kjempe spent - me too... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. januar 2004 #1207 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk melding fra Kipa i går: Han har vært litt slapp og kvalm inntil i går natt. Så vi er her enda... Tatt masse prøver men de var bra. Nå skal det bli godt å komme hjem. Så nå må vi bare glede oss til dere kommer hjem da! Og for dere nysgjerrige: Jeg har fått bilde! Lalalalla Og han var så vanvittig skjønn! *råsmelte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #1208 Del Skrevet 23. januar 2004 vi er hjemme!!! Ble to dager ekstra siden vi hadde litt " startvansker"...Lukas svelget en masse fostervann og var veldig kvalm de første døgna, fikk ikke i seg noe mat og ble slapp. blodsukkeret føyk ned, de minste var 1, 2 og det skal være over 2, 5 før det er bra....Siden slappheten varte så lenge ble det også tatt alle mulige prøver. han hadde ingen krefter den første tiden, ikke til gråte.bare pep.. og sov og sov.... vendepunktet kom natt til i går, da gråt han ordentlig og den gråten var fordi han var sulten!!! han tar ikke puppen, så vi bruker brystskjold, sleit veldig med det først..men det går da på et vis...vi søler noe veldig, for melk er det nok av. her renner det i strie strømmer.... Siden han ble flinkere med maten fikk vi endelig reise hjem i dag. men skal dit en tur i morgen for å veie, og har fått time på mandag også Alt i alt har vi det bra, her vi sitter ved dataen. han ligger i fanget mitt- TUSEN TAKK FOR ALLE GRATULASJONER!!! HAN ER SÅ FIN, OG BILDET SKAL NOK LEGGES INN SNART, MEN I DAG FÅR DETTE HOLDE... skriver mer i morgen om alt... nå skal jeg kose meg med min lille prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. januar 2004 #1209 Del Skrevet 23. januar 2004 Det var godt å høre, Kipa-venn! Velkommen hjem! Håper dere får en fantastisk tid fremover, når alr har roet seg... Gleder meg til å lese mer, og til å få se bilde! Massevis av klemmer fra Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. januar 2004 #1210 Del Skrevet 23. januar 2004 Velkommen hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. januar 2004 #1211 Del Skrevet 23. januar 2004 Velkommen hjem .. Skulle hatt norske flagg Gleder meg til å høre mer, og til å se prinsen God Helg !! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 24. januar 2004 #1212 Del Skrevet 24. januar 2004 Velkommen hjem med prinsen, Kipa... :kysse: Kan dessverre ikke motta bilder på mobilen - så jeg gleder meg til bilde her på KG jeg... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2004 #1213 Del Skrevet 24. januar 2004 Var det det den rare kode-meldingen på mobilen min var...? Jeg som trodde det var et hemmelig språk... Lagret melding, tilfelle jeg skulle lære meg språket en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. januar 2004 #1214 Del Skrevet 24. januar 2004 Lillen, som sagt: du er overskjønn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #1215 Del Skrevet 24. januar 2004 nå er det i hvertfall lagt inn to bilder på Lukas. Jeg får nok skrive mer en annen dag.tiden bare flyyyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #1216 Del Skrevet 25. januar 2004 Min lille venn er nå god og mett, og ligger fornøyd under dyna i senga si... Jeg har bare vært oppe med han en gang i natt, og føler meg rimelig våken må..forrige natten var vi oppe fire ganger sånn veldig tett.. - men sånn er det!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Rapport...; Store deler av fredagen har jeg vel skevet om. Da var det først en start med mensmurringr som gikk over til litt sterkere etterhvert som dagen ble kortere...Lørdag morgen våknet jeg tidlig med vondere vondt..og hele dagen var det der, noen tette noen med lange mellomrom..frustrerende og slitsomt! I fire tiden reiste vi en tur på føden. Jeg ville i hvertfall sjekke og evt. få en liten motivasjon...Det var virkelig vondt og slitsomt da også. Godt å ha en mann som hele tiden var der og holdt i meg!! Det som skal bli borte...husker ikke hva det heter, var i hvertfall borte..men kun en liiiiten åpning. En start som ikke kunne tilsi hvor lenge det var til det virkelig startet... Så vi reiste hjem, mannen prøvde å få i meg litt mat & drikke jeg var nemlig så fryktelig kvalm igjen og spise var ikke det jeg hadde mest lyst til.. Lå og så på tv, og hvert tiende minutt kom riene..Vi la oss allerede halv elleve og det utrolige er at jeg klarte å sove og slappe helt av mellom takene... Våkna halv to, nå var det tettere..kløyp tak i mannen og sa at nå ville jeg ikke være hjemme mer...men samtidig var jeg så trøtt så jeg ble liggende en stund til. Plutselig kom det en til da.. verste ria...og like etterpå ble jeg kjempe kvalm og kjente jeg måtte kaste opp..jeg løp inn til do og i det jeg løp ut av senga gikk vannet.. :o En litt spesiell følelse, kunne jo holdt seg på plass til jeg var ferdig med det ene da... Mannen ringte føden og sa at vi kommer. Jeg dusjet først og så han. Da vi endelig var klare, nærmere halv fire..var riene veldig tette og trofaste..Den fem minutters lange bilturen føltes som en fem timers..og da jeg kom inn var det nesten umulig å få undersøkt for jeg hadde vondt nesten hele tiden. Men jeg ble motivert av å høre at natten hadde gitt meg 4 cm åpning... :D Jeg fikk en jordmor som var verdens søteste og mest støttende, hun sa jeg var så flink til å slappe av i pausene, og det tror jeg også at jeg var. En nedtur var da hun sa, "du har ønsket akupunktur, men vi som er her i natt kan ikke utføre det..."da sank håpet litt for meg..en stund..men de kunne gi meg aromamassasje. En barnepleier kom inn, også hun var helt fantastisk og jeg fikk denne masssasjen i hele tre kvarter...så deilig det var, jeg slappa helt av i pausene nå, men mot slutten skrek jeg når det stod på...fikk en annerledes følelse av at jeg ville presse...og jordmor kom. Og tenk etter så kort tid...var det full åpning!! NÅ var det bare hard jobbing etter dette, og det var virkelig deilig å få jobbe mot et mål som ikke lå langt fremmme!!! :D Masse ros, mye skrik fra meg og kjempe krefter som bare dukket opp....6.32 kom Lukas ut, men i og med at jeg skrek så høyt...hørte jeg ikke det første skriket hans... :oops: Det tok litt tid før jeg fikk han opp til meg. Jordmor jobbet fort der nede..mannen så hvorfor men ville ikke si noe, han hadde navlestregen rundt halsen. men det gikk jo bra. Følelsen da jeg fikk han på magen er ubeskrivelig. Toppen av lykke og jeg kjente at jeg var så STOLT!! Jeg vet at dette ikke har skremt meg fra og gjøre det igjen, synes det var mer flott enn fælt, vondtene er ingeting i forhold til det som er resultatet! Og aromamassaje var virkelig så bra, i hvertfall for meg. Jeg er glad for at jeg klarte det uten noe annet, siden det var mitt lille indre mål... Og han mannen jeg har fortjener vel premie, ikke et minutt gikk han fra meg i løpet av de timene de var som verst. Hna stod hele tiden på sykehuset, enda jormor sa han kunne sette seg. HUn så vel han var sliten, men nei han skulle stå slik at han best fikk tak når jeg trengte det... Nå skal jeg sove noen minutter. Har antakelig sittet her den stunden Lukas har sovet, så ha våkner vel snart... Vi er så lykkelige jeg og mannen nå. Lukas er så fin og snill. Det eneste er at han er litt dårlig på å spise, men jeg pumper meg i tillegg og gir fra flaske, slik at jeg har litt mer kontroll over mengden. Men han er opplagt og våken og vi har fått en fin kontakt med han- så egentlig er jeg ikke bekymra..men litt skal vel en mamma være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. januar 2004 #1217 Del Skrevet 25. januar 2004 *Tørker tårer* Takler ikke å høre fødselshistorier jeg. Ble veldig glad av å lese at dere er lykkelige sammen. Søren, nå fikk jeg lyst på baby! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. januar 2004 #1218 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg er rene følelseskladden Så koselig!!!!!!!! Bra at det gikk såpass fort til slutt da. Mannen din fortjener jo masse ros og det gjør absolutt du også! godt jobba, Kipa :D Gratulasjonsklem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 25. januar 2004 #1219 Del Skrevet 25. januar 2004 *tørker tårer* Høres ut som en utrolig flott opplevelse!! Gleder meg til å høre mer om Lukas og ikke minst se flre bilder!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. januar 2004 #1220 Del Skrevet 25. januar 2004 Nydelige bilder du har lagt ut! Kjempebra jobbe, Kipa! Takk for at du deler rapporten med oss! :blomst_opp: Du får ikke forsvinne med en gang herfra! Vi må lese mer barseltid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg