Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så søt du er! :hjerte:

Forsikre deg om at alle har det bra, og at du har lagt igjen en hilsen, før du drar på føden...!? :blunke: Vibber kommer alltid godt med vettu... Tusen takk!

Sånn som du har styra idag, så vil jeg tro det skjer noe. Kanskje også fordi du er i fin form igjen... Og det er fabelaktig! :P:P:P

16. er en fin dag, og hvis ikke det skjer noe, så husk at du har bare en uke igjen... Tiden går vettu! :blunke:

Jeg tenker ekstra mye på deg nå, og har det på følelsen...

Men vi venter å ser. Ingen har noen gang blitt boende i magehuset for alltid.

Masse natta-klemmer fra Lillen

Lykke til igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for vibber det trengs!!! Lykke til fremover. Tenker på deg!

Klemmer fra Lilletrollet

Skrevet

Lykke lykke lykke til ...

Tenker på deg !! :hjerte:

Skrevet

Havsulens morgenrutine ved ankomst jobben:

- Ikke ta av jakka, slå på maskinen først

- Logge på, ta av jakke, lue, skjerf og votter mens systemet logger meg på (at det skal ta så lang tid, da!!!)

- ikke sjekke viktig jobbmail, ikke hente vannglasset jeg er avhengig av

- Inn på KG

- INN TIL KIPA!!! Hvordan går det med henne???

Også får jeg lese at du er klar, og har samlet krefter igjen? Så utrolig flott! DA er jeg klar til å begynne jobbedagen, altså!

Nå er jo alle forskjellige. Men jeg må si at jeg synes jeg har hørt det før: man får plutselig ekstra energi, føler seg klar, ordner og styrer i huset. Og da...

Vi venter sammen med deg, Kipa.

Snart er han hos mamman og pappan sin!

Skrevet

Henger med fortsatt jeg også..

Har omtrent samme rutinen som Havsulen (bare at jeg sjekker om det har kommet noen innlegg i min egen dagbok aller først.. hihi.. :lol: )

Fint å se at du fortsatt er ved godt mot..

Nå kan det jaffal IKKE være lenge igjen til han kommer da..

Hang in there.. :wink:

Skrevet

Bare innom og titter etter nyheter ja...

Men nå er du jo klar - så da er det nok ikke lenge før gullgutten er klar heller!

Skrevet

Så flott at det går bra med deg!!!! Nå er det klart for å ta imor Lukas.

Håper det skjer i helgen så jeg har noe spennende å se fram til når jeg kommer hjem fra hyttetur på søndag kveld :)

LYKKE TIL FLINKE KIPA :D

Klem fra Meta :vinke:

Skrevet

er her..kom på at jeg må inn å si det..

Ikke vet jeg. Blir som å rope ulv når det ikke er ulv dette... :oops:

men...klokka fire våkna jeg av menstak..som varte bare noen sekunder, tjue kanskje..og sånn har det vært utover dagen. Men de er ikke lange nok og ikke regelmessige nok enda...

- men igjen.. det hadde jo vært helt flott da om disse takene er starten på en fødsel....

jeg er litt redd for å rope ulv her innne altså, så ingen må blåse dette opp... :fy: :wink:

jeg skriver ned hver gang de kommer i hvertfall, og det er ikke så sjelden..

Nok om det. Nå spiser jeg litt frokost og så legger jeg meg igjen, tror jeg- tilfelle natten blir lang...Har ikke sovet noe godt i natt heller, men føler meg pigg alikevel.. :lol:

Og igjen må jeg jo bare takke for at dere er så søte!! :lol::klem: :

Skrevet

Tenker på deg Kipa, og nå virker det som ting er på gang :D

Men neida - jeg skal ikke blåse dette opp.

Håper du får hvilt deg litt og slappet av.

Masse klemmer fra nydag

:wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Går det ikke over når du beveger deg, er det veer.

Lykke til klem!

Skrevet

Så spennende!!

Tusen takk for at du stakk innom boken min men flotte vibber!!!!!!!

Håper det nå er igang og at du snart får hilse på Lukas!!

Tenker på dere :D

Skrevet

Har ligget i senga store deler av dagen, skrevet opp når disse takene har kommet, ikke noe system..men ikke så få har det vært heller. Nå når jeg satt her og skrev et sinna- innlegg på barn og fam. kom det en ..og da reiste jeg meg opp og den forsvant ikke... Kan dere tenke dere det da.. :tommel: ...men siden ingenting...

- men jeg tror deler av slimproppen gikk i sted, så ut som slim ja..blæh.. :-?

jeg vet jo at ting tar tid, og det er det jeg håper at det bare tar tid..og så er det i gang alikevel.

Vi skal ut å handle etterpå. Vet ikke om jeg vil være med er litt redd for at vannet skulle gå eller noe...hmm :roll: mye man skal lure på gitt.. :ler: For alt jeg vet kan jo det gå i overimorgen..

Skrevet

Så spennende!! Oi oi oi :D

Nå føder du. Jeg kjenner det på lilletåa :Nikke: Og jeg gleeeder meg! Nesten så jeg kommer på barselbesøk til Drammen altså! Bare at jeg tør ikke..Men da må du føde nå, ellers rekker jeg ikke komme i helgen! :ler:

Krysser fingrene for at dette går din vei i kveld! :blomst:

Skrevet

er det bare lurerier..Hilde sier jo at om de ikke blir borte når man går og står, er det riktige..men så er det dette med tiden i mellom da..det minste har vært et kvarter men da tok det jo tre kvarter til neste gang, og det er jo ikke sånn det skal være....

mannen har 1000 planer i morgen..skal til Kongsberg og hente lister, skal klippe seg skal være på huset...

- disse planene vil jeg ikke skal skje.. :sjarmor:

Jolie, kom gjerne på barselbesøk, hadde vært morsomt da...jeg sms'er jeg vettu...

jaggu, der kommer en til..............au

Skrevet
jaggu' date= der kommer en til..............au

Åh så spännande, snart är det din tur Kipa. Visst var det den 16:e du hade tankar om? Det är i morgon vettu - så det är dags för värkarna att dra igång snart. :tommelsmil:

Skrevet

Hoioioi, nå håper jeg det snart begynner å tilspisse seg. I følge min ordbok så er uregelmessige rier også rier. Go Kipa! Nå er det nok ikke lenge igjen. Prøv å nyyyte resten av svangerskapet. Kjenn etter følelsen av gutten som sparker, og kos deg med synet av den store magen. For snart er det historie!

Skrevet

Jordmor sa til meg at når slimproppen gikk, var det størst sannsynlighet for at du fødte innen et døgn, enn at du gikk lenger!!!

Jeg fødte 1/2 døgn etter at min gikk.

Akkurat sånn som du beskriver dette, gikk jeg en hel kveld og natt og hadde murringer, var jo 1.gangs og hadde ikke aning.. :roll:

Det var rier, og 12.13 neste dag var hun født!

Kanskje er du på sykehuset å føder nå???

GO GO KIPA!!! :P

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...