Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

God helg, Kipa! Og Happy Halloween! (Jeg håper vi innfører denne dagen og andre slike dager for fullt i Norge. Har ikke feira den så voldsomt hverken i år eller andre år, men det kan da ta seg opp vett) :)

Stakkars lille deg som er så syk :trøste: Selv er jeg visst ikke noe syk. Kan nesten si at du tok forkjølelsen min. Eller så er det at sutring på KG hjelper. Her er det alltid en godbedringsklem å få. Sambo synes bare jeg maser :P:ler:

Klem! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for god- bedring klemmer!!

-Men jeg er redd de ikke hjelper denne gangen. Skjønner ikke hvor lenge jeg skal ha denne hosten, Har holdt på i en uke nå,og i dag er det verre enn noen sinne...Hoster til jeg brekker meg og får kjempe vondt i hodet hver gang... :cry:

Så jeg har jammen ikke gjort mye i dag, ligget noen timer under dyna da. Brukt bittelitt tid her inne og sovet i go' stolen sett på tv....tja... :roll:

:ler: Kippers du liksom... :ler: Men takk for tipset, det skal jeg sjekke en gang vi er i der. Typisk er det rundt der jeg skulle ha vært i dag...på kurs på Håndverkeren eller noe...men neida... :evil:

Vi har vært og handla da. Kjøpte endel smågodt og like etter vi kom hjem ringte det på, en liten heks og et skrik...så det kom godt med. Langs gatene gikk det smådjevler, hekser og litt av hvert skummelt.... :sjarmor:

Må hvile litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Nei, huff så ekkel hoste da !

På Jysk har de faktisk mye fint sengetøy og pysjamaser finner du åp de H og M forretningene med godt utvalg i babytøy.

På Lindex slår de også til innimellom på skjønne babyklær !

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nå begynner god bedringsklemmene å virke, i hvertfall er jeg litt bedre!! :lol: I går syntes jeg det var håpløst..hadde de verste hostekulene og skikkelig vondt og var litt ynkelig ja.... :(

I dag er jeg som sagt bedre, hoster litt innimellom. har vært på apoteket og fått meg en ny flaske solvipect....det føltes litt rart... :wink: Trodde den bare skulle brukes for å bli gravid jeg... :ler: Isåfall så hjelper den mot dette også!! :sjarmor:

Nå er taksteinen på plass på både huset og garasjen, mannen hadde hjelp av to stk i går og gjorde en hel masse selv i forgårs. Blir spennende å se, skal en tur dit i morgen tenker jeg. Rydde litt.

Nå som det har blitt mørkt ute skal jeg og Ludde ut på tur...han sitter i sofaen og ser ut av vinduet her på kontoret..med lengsel i blikket...så da er det bare å kle godt på seg og tusle ut! Det har foresten sluttet å regne og det er jeg glad for!!

-Så da er det bare å komme seg avgårde, godt for både mamma og Lukas og Ludde :wink:

Etterpå har jeg planlagt en liten rufs i hvertfall. Støvsuge og rydde litt...og om jeg får tid rydde i et par skuffer som trenger å være tomme- for så å fylles i januar... :hjerte: Det blir lasagne til middag, men det blir sent tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at forkjølelsen er på vei til å gi seg da. Syns det høres så fantastisk kos ut å bygge hus òg har hund...to av mine store drømmer på en gang. Og i tillegg venter du en liten gutt :D (Det gjør jeg òg...thihi).

Kos deg med lasagne og med en lat søndag. Syns du fortjener det i allefall

Helgeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er på opptur skjønner jeg..

Det er bra :P

Du må være bra stolt av den mannen din..

Som han jobber !!!??

Rene supermann :wink:

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at formen blir bedre :sjarmor:

Ikke noe særlig å være syk uff kommer med en god bedringsklem jeg :klem:

Høres ut som huset tar form etter verdt såååå spennende.

Har du bilde så vi får sett drømmehuset da???

Ville bare ta en titt innom dagboka hvordan det stod til med deg!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

host, host.... :wink:

Tre koselige hilsener på såå kort tid, tusen takk dere er så snille og go'e!!

Det ble en lat lørdag i hvertfall...med lasagne, dvd- film og godis og COLA!! :lol: he, he...Mannen drakk tre...!! konjakker.. og fikkl itt vondt av meg- sa han i hvertfall....jeg unner han de jeg, men bare vent til det blir min tur igjen...."elsker Bache XO og Xante" Mne jeg elsker tanken på å bli mamma også..så valget er enkelt!!! :wink:

Ionaa, det er kos å bygge sitt eget hus og å ha en hund og å ha en liten gutt i magen.., og det har du jo selv- ...Vi er heldige vi :hjerter:

Jinx, jeg er stolt av mannen min!! :hjerte: Men litt bekymra også siden han jobber så veldig intenst med huset- men det er jo en jobb som han liker og som er til han selv ( oss) så han sier det går bra..Må bare følge litt med å passe på han..

Pia, jeg skal prøve å få tatt noen bilder i dag.. men må bare si at vi har jo ikke kommet langt da....

Mann + hund er i farta på vei hjem snart, skal komme en tur klokka tolv, lunsj for han og frokost for meg... :wink:

men jeg har vært våken leenge da, har ligget og lest og lest...på senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått noen merkelige tanker om at jeg er lenger på vei enn det jeg tror....forstå det den som kan.... :roll: men som kjent var jo syklusen min ett kapittel for seg og den dagen jeg testa positivt var jeg jo langt over dag 60....husker ikke var det 78 tro....har liksom ikke brydd meg så mye om det etter at det ble et faktum,det med barn i magen mener jeg...men nå har jeg altså begynt å lure....Når jeg leser i den boka med sympomer og uke for uke føler jeg at mye har skjedd før det skulle i følge den. Men mye er vel individuelt også....

Lurer gjør jeg i hvertfall, prøvde å få mannen med på den luringen, men han forstod det ikke helt..Og de så jo på ul hvordan det lå an....men så tenker jeg på den evig lange syklusen igjen..har forøvrig lest at når man er to uker over ul. termin MEN ikke har hatt en jevn syklus blir ma ikke satt igang... :o

Ja, ja jeg tror nå på "min" termin som jeg fant ut av med en gang jeg..2 januar......det er jo bare en uke før den opprinnelige det.

Det er vel bare å vente å se, får ikke gjort så mye med det i hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt nye bilder av huset i dag, men kameraet ligger i bilen og akkurat nå orker vi ikke å bevege oss ut dit...

Jeg ble forøvrig..igjen....overraska over hvor mye min kjære får til alene!! Blomst til han :blomst:

og en til meg, for jeg har både vasket gulver, gått laaang Luddetur, laget god mat og skal nå vaske opp :blomst:

Og snart er det FINALE i Farmen!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du har hatt en fin helg, Kipa...tross hostingen på fredag! Men godt å høre at hostingen er på vei ut døra!

Det der med syklusen din har jeg også lurt litt på, men var det ikke slik at du visste når eggløsninga var da? Du hadde jo en Solvipect-kur rundt el!?

Man kan vel ofte være tidligere ute enn hva som står som normalt i bøkene, siden de sikkert heller vil skrive om et symptom for sent enn for tidlig, for at ingen skal behøve å engste seg for at de ikke har fått symptomene til "rett tid"! Skjønte du hva jeg skrev nå?? :P

Håper du har en fin mandag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Sånn sett er det nå bedre og få gullklumpen 1.januar enn 31.desember... :wink:

Da blir han eldst i klassen...

Aleksander er født 23.12 og minst av alle i klassen...

Ikke bare en fordel kan jeg love deg...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ønsker ikke at han kommer før, men har begynt å lure litt bare..Men det er vel bare å stole på ekspertisen...jeg vet når jeg hadde el ja..men husker ikke helt antall dager i mellom..

Han er velkomen når som helst, men klart det er en fordel å være født tidlig på året- en nyttårsgave.. :hjerter:

er bare helt utrolig sliten etter jobben i dag...prøvde meg på en liten tur i byen, måtte gi opp, følte meg kvalm fikk hetetokter og ble svimmel. Dro hjem og sov og har akkurat stått opp, det ble 2 timer med dyp søvn det. Føler meg bedre nå! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bara säga hej och tacka för hälsningar. Skönt att se att du börjar bli frisk från förkylningen.

jag är så trött i dag... men orkar i alla fall skicka en liten vinkning till Drammen. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...