Jinx Skrevet 27. oktober 2003 #741 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg lurte også på den linken... Jeg kommer frem til et innlegg på SM med bilder av forskjellige vogner... Hvem sin er din?? Hva ? På siden jeg kommer inn på er det ikke en eneste vogn .. Hm .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. oktober 2003 #742 Del Skrevet 27. oktober 2003 Takk for trøstesymboler som kommer godt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 27. oktober 2003 #743 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tusen takk for fin hilsen i boka mi. Koselig å stifte nye bekjentskaper :D Har dere malt vogna i lys toscana? Jeg har ikke sett bildet, men vet at den fargen er veldig fin og behagelig. Lukas kommer nok til å trives i den Ha en fin kveld! XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #744 Del Skrevet 28. oktober 2003 ikke vogna...men sengen er malt i toscana....men det var kanskje det du mente, vogna er grå den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #745 Del Skrevet 28. oktober 2003 måtte innom for å sjekke om Knerten har kommet, men her var det stille.... -typisk at det skjer så jeg ikke får vite det før i kveld...har senvakt. Er uthvilt, elsker når vi snur klokka en time tilbake!! Må sminke meg og fyke avgårde til bussen nå...en gjeng med 9 strålende gullunger venter.. Tror dette blir en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 #746 Del Skrevet 28. oktober 2003 Så fint å lese om positive tanker! Særlig på denne tiden av året... Håper du får en fin dag! ...mens vi venter på Knerten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #747 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg er litt positiv jeg. Er igrunnen veldig fornøyd med innstillingen min om dagen...Tiltross for en forkjølelse som egentlig bare blir verre og verre..hmm, lurer på hvor lenge jeg skal gå sånn og snørre og hoste og fryse..., - bortsett fra au au i mellom beina...det stikker liksom...og det i lysken er jo heller ikke noe godt. Men jeg erDet føles så bra, er ikke engstelig, ikke enda i hvertfall for det som skal skje.... - gleder meg til å se Lukas som jo sikkert er en herlig..blanding av meg og mannen... I dag har jeg sovet helt til halv tolv!! Men ikke sånn dyp sammenhengende søvn vil jeg si...Har sovet dårlig i natt og surra litt med søvnen utover dagen også. En veldig aktiv Lukas i magen vil jeg si at det er , litt sånn apekatt- aktig.. Men det var deilig å bare ligge der og ikke gjøre noe og å bare kjenne liv... :D Har ingen planer i dag... - tja, bortsett fra å spise en god frokost, dusje og så et lite ærend i byen før fire... men klokka går så fort her inne, aså det er vel best jeg lager denne gode frokosten nå, og kommer i gang med ingenting slik at jeg rekker den ene tingen før det stenger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #748 Del Skrevet 29. oktober 2003 dag er det onsdag 29. oktober. Du går nå i 30. svangerskapsuke og har 72 dager (10 uker) til termin fredag 9. januar 2004. UKE 30: Hjertet til barnet slår mellom 120 og 160 slag i minuttet Babyen er nå ca 37 cm lang og veier rundt 1300 gram. Lungene er ferdige og barnet ligger og trener pustemusklene ved å trekke vann ned i lungene for å fylle dem. Når babyen fødes klemmes dette vannet ut av lungene ved at brystet presses ned gjennom bekkenet slik at vannet skvises ut av babyen- ganske fantastisk innrettet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. oktober 2003 #749 Del Skrevet 29. oktober 2003 Blir helt sånn :D når jeg leser om hvor lykkelig du er ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. oktober 2003 #750 Del Skrevet 29. oktober 2003 Så bra at du nyter dette! En gravid som har det bra og nyter gir gode vekstvilkår for babyen, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #751 Del Skrevet 29. oktober 2003 jeg utsetter den tingen til neste onsdag........det regner ute og jeg gidder ikke bli kliss våt bare for en liten dum ting, som egentlig ikke må gjøres...Men handle må jeg....drøyer til regnet er over.. eller i hvertfall til jeg har lyst... og hvor lenge må man vente da tro...det har jo akkurat startet- og i morgen får vi takstein... stakkars mannen min om det regner hele dagen da, og helgen for den saks skyld......... da fortsatter jeg med å gjøre ingenting, og det passer meg bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. oktober 2003 #752 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kos deg :blunke: *Sender litt varm te med honning til mannen din som jobber ute i regnet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. oktober 2003 #753 Del Skrevet 29. oktober 2003 Huffda.. Stakkars våte Er det ikke litt deilig med regn da.. Hvis du glemmer mannen et øyeblikk ?? Er i skikkelig "regne humør" idag jeg ihvertfall, så send litt hitover du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter #754 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nei...jeg synes det var deilig med det mild- været og den nydelige sola som vi har hatt en ukes tid nå jeg... Så Jinx, jeg sender regnværet til deg.. Egentlig er jeg bare inne her fordi jeg venter på oppdatering om Knerten... Har hatt en fin fri dag med mye tid til å sulle og ikke gjøre NOE fornuftig- har lagd middag til mannen og that's it...men han var like blid... :D - going'en I morgen blir det shopping med han sin lommebok, jippija.... vi har nemlig ikke felles økonomi..betaler like mye til en regn. konto en gang i mnd og disponerer resten på egen konto selv. Det synes VI fungerer bra... også fordeler vi slike ting som matinnkjøp og sånn uten at det blir noen sure miner av den grunn. Menhan tjener jo mer enn meg.... :-? så noen ganger får jeg en liten hjelp...han er særlig søt når jeg får et tusenlapp hjerte.... Det har jeg fått tre ganger, og det er etter store prosjekter som har gjort at han har vært mer på jobb enn hjemme...som nå bare at nå bygger han jo til oss, den lille familien vi er- og større skal vi bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. oktober 2003 #755 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei, Kipa! Kos deg massivt på shopping idag! Herlig! Vi har heller ikke felles økonomi. Etter å ha betalt halvparten hver på fellesutgiftene, disponerer vi det vi har på konto selv... Det funker jo kjempebra, og jeg tror det kommer til å være sånn i lang tid fremover. Kan jo bli sure miner når en skal betale mer... Håper du finner noe fint! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter #756 Del Skrevet 30. oktober 2003 sååå kos dette var da... - se på babyting og klær med mannen som nesten tok litt av... Med en gang han kom inn grep han tak i en dress, offwhite med noen søte piggsvin på, den skulle han ha ja! Og i samme øyekast så han en dress med sauer på som var helt herlig, men desverre var den bare i stooore størrelser. Da ble han litt satt ut en stund... Også måtte vi jo ha noe ulltøy må skjønne...så leita han fram små ull bodyer, styra med måling og størrelser og holdt på... Vi fant ingen fine sengetøy, ikke noen fine pysjamaser heller, så mye stygge pysjer som finnes foresten... i hvertfall der vi var... - men vi fant en fiin sånn tykk dress til å ha ute...off white den også med en bamse på... Det var fangsten i dag, og ikke kosta det lite heller...og så måtte han jo forsikre meg om at han skulle da kjøpe mer....såklart, men akkurat der fant han ikke noe mer han likte... Vi så på bilstoler og fikk med en brosjyre på det, det skal han kjøpe, men det haster jo ikke heller... Og så så vi en perfekt pose til å ha i vogna, ikke voksipose, men en annen type vi begge likte kjempegodt! Den skal vi nok kjøpe, eller ønske oss.... Nå skal resten av kvelden nytes i sofakroken med mann og hund... I morgen skal vi til Oslo hele jobben på Østlandske lærerstevne, jeg er litt sur siden vi ikke kom med på det kurset jeg ville...så ikke såå motivert er jeg. Men vi skal lunsje på Brasseriet, og da blir jeg blid igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter #757 Del Skrevet 31. oktober 2003 møkka forkjølelse...og møkkahoste. Nå har jeg hosta halve natta og det gir seg ikke, hoster feber på meg omtrent om det går... :o ... :evil: Må bli hjemme i dag også....er ikke vant til at ting ikke går over jeg.Er det pga graviditeten tro? Lei av det er jeg i hvertfall.. god natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 31. oktober 2003 #758 Del Skrevet 31. oktober 2003 God bedring, og god helg Kipa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2003 #759 Del Skrevet 31. oktober 2003 Happy Halloween, Kipa! (<-- Skummel Halloween-figur) Og god bedring. Ikke gøy å være forkjølet. Tusen takk for tipset om Den Kule Mage. Må komme meg dit en tur. Må bare pante meg noen flasker først, er nemlig litt blakk om dagen. Har du kjøpt klær der? Kos deg i helgen da du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. oktober 2003 #760 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ja, forresten Kippers, de har fine dynetrekk etc hos Fru Lyng ved Tinghuset i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg