Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Gjest Mayamor

Takker og bukker for omtanken... :kysse:

Ikke noe nytt herfra... :wink:

Du høres ut som den barnehagetanten som er perfekt for alles barn... :blomst_opp:

Mailer du til dem... - det vedder jeg på at de setter umåtelig pris på... :P

Godt å høre at det er noen venner som stiller opp for dere også...

Ikke bare utnyttere...

Nå merker dere hvem som fortjener hjelp en gang i blandt...

Og hvem som ikke kommer til å få det... :wink:

Tirsdagsklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:cry: en trist dag..Like før jeg skulle gå fra jobben fikk vi beskjed om at en kollega kun har noen få dager igjen å leve....kreft.....Hun er like gammel som meg, også førskolelærer og vi begynte å jobbe der med en gang vi begge var ferdig med høyskolen. En utrolig go' og flink jente. I dag tenker jeg på og gråter jeg for henne!

- verden er jammen urettferdig!!

Det vi trengte mest av alt var å gråte litt og holde rundt hverandre, isteden måtte vi vie oss helt til de små som trengte oss og såklart ikke vet noe..i dag føltes det fælt, og man ble litt maktesløs...

* tenner et lys for ......*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist å høre om kollegaen din jeg vet alt om å miste noen vi er glad i :grine:

Hvor er det hun har kreft?? Stakkar mennesk sitter her med tårene nedover kinnet hvorfor er livet så forferdelig urettferig det er feigt :grine:

Hørers ut som du og manne er perfekte for hverandre :hjerter:

Flink manne du har som jobber på tomta tenk så deilig når dere blir ferdige. Har dere valgt ut hus??

klemmer fra pia :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir det at tuppet mitt? Det jeg skulle få i rompa? Sjefsrufser og rufsepasser du liksom - høh!

Så leit med kollegaen din :( At døden skal innhente så unge mennesker er bare så forbanna urettferdig! Håper ledelsen på jobben er flink og setter igang en slags samtalesirkel, sorggruppe, samtaler med profesjonelle eller noe. Dere kan jo ikke gå rundt og late som ingenting i lengre tid. Det ER jo vanskelig med 'slike ting' når man jobber i bhg. Hva vet barna? Hva skjønner de?

Ta vare på deg selv om dagen vennen!

Klem! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er borte nå.... :cry: døde på morgenen i dag. Rart...tenk på alt jeg har som ikke hun fikk, også var vi like gamle med så like utgangspunkt....

"jesus elsker alle barna" ville styrerens lille jente høre på i bilen i dag.., det gjør han jammen ikke tenkte hun.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævla telefonselgere...vi har reservert oss 100 ganger mot sånne ting..enda så ringer de, og jaggu er de frekke!! :evil: Vi støtter hver vår ting jeg og mannen- jeg mot krybbedød og han redningsselskapet i tillegg gir vi alltid endel ved tv- aksjoner også er det noen ting man bare vil gi til innimellom....Føler ikke at vi kan gi til alle, og er såå lei de som maser på telefonen, ikke har vi nr. viser heller så jeg går i fella hver gang, hver dag faktisk... :o

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vært hos jormor i dag, alt er bra , han vokser visst så fint atte :D Fikk time hos lege på mandag for å få en 20% sykemelding, og da vil det være på onsdager- det blir godt!! Fortalte det til de andre i dag, og de tok det bra, tiltross for at vi har 4 (!) sykemld inne på huset nå...

Tusen takk for gode hilsener Pia og Jolie!! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig trist har ikke ord annet enn jeg tenker på deg og et hvordan du har det. Mistet en selv i kreft for 2 mnd siden det finnes

ikke ord. Jeg vet det selv kommer til å ta LANG tid.

Alle sier ja så slapp han å ha vondt det er ikke noen trøst HVORFOR må de dø fra oss så tidlig det er ikke tilgivelig :cry: :cry:

Hadde hun barn eller mann??

Mange klemmer fra pia :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkar mann :cry:

Fint at babyen har det bra og en 20% sykemelding tror jeg bare er greit da holde du holder litt ekstra og det tror jeg alle er glad for!!!

Ha en fin kveld :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det onsdag 22. oktober. Du går nå i 29. svangerskapsuke og har 79 dager (11 uker) til termin fredag 9. januar 2004.

UKE 29: Trekvartveis

Babyen er nå ca 36 cm lang og veier 1100 gram. Nå er du trekvartveis mot målet! Venter du tvillinger eller flere, er det vanlig å bli sykemeldt i uke 29 og ut resten av svangerskapet. Dette er fordi sjansen for å føde for tidlig er mye større når det er flere barn inni magen.

Dersom du skulle være plaget med bekkenløsning bør du få en henvisning til fysioterapeut av legen din. Fysioterapeutene kan hjelpe deg både med behandling og råd for hvordan du skal bevege deg riktig og øvelser.

En del steder har de bading og bevegelse i vann for gravide med bekkenproblemer. Det finnes også en forening for de som har det riktig ille, og de kan hjelpe deg å finne gode behandlere og gi deg gode råd.

Årsaken til bekkenløsning er at hormonet relaksin mykgjør brusken som binder bekkenbene sammen. Dette skal skje den siste måneden før fødselen hos alle, det er normalt. Hos noen skjer det for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Huff, så trist for dere...

Hvorfor i alle dager er det så mange dødsfall

rundt vår lille gruppe akkurat nå? Det er kjempeleit!

Og så er det litt spesielt når de som dør er så unge... :cry:

...får en til å tenke. Vi er heldige, Kipa!

:blomst_opp:

Takk for hilsen i boka mi. Jeg har ikke krem, men skal klare å kose meg litt likevel. Kanskje en kopp kakao hadde vært godt ja. Men først; mat!

Snør det i Drammen altså? Trist årstid dette her... :cry:

Varme klemmer fra Lillen,

som tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg :trøste:

Leit å lese om din kollega som gikk bort så altfor tidlig.

Selv har jeg et nærnt familiemedlem som sannsynligvis bare har noen få mnd. igjen. Det er så forferdelig trist og vanskelig :cry:

Gode tanker fra NYDAG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kipa!

Veldig trist å høre om din tidligere kollega!

Tenker på deg :trøste:

Lerser i boken din hver dag, men må nok innrømme at jeg ikke er så flink til å gi noen ord :oops:

Har nonen spørsmål jeg, har jo fått med meg at du skal være den "O' Store" mester når det gjelder hostesaft :blunke: Når skal man begynne å ta hostesaft, i hvilke mengder og hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Angående telefonselgere, her er en samtale :

S : "Hei mitt navn er Sivert Selger og jeg lurer på om du kunne tenke deg å abbonere på BA ?"

H : "Vi abbonerer allerede på den, vi !"

S : "Oh, eh, he, hm adjø"

Vi abbonerer ikke på BA da....

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jo da..jeg er her, men ikke så lenge av gangen. Måtte prioritere mannen synes jeg når han endelig kommer hjem fra jobb og tomta sånn når det er helt mørkt ute. Måtte pusle litt med han, lage god kveldsmat og nyte den lille tiden vi har sammen før vi går og legger oss- og sover...

Hva har jeg ellers gjort...hmm, etter jobb på torsdag var jeg og mamma på et steen & strøm senter på elleville dager...kikka på ting og klær til Lukas vi da :lol: Jeg kjøpte en liten grå joggebukse...et mathende jakke en body og noen sokker...ååå så smått de er :hjerter: mne ellers mest kikka vi..mammma kjøpte også noe til mormor- barnet...

På fredag tok vi bhg- bilder, det gikk greit, selv om vi var få på jobb med vikar og noen barn som ble redde fotografen, noe barn som ble dritt- lei...det ble da både gruppebilder og enkeltbilder av alle!! Phu, men for en dag...

Jobba foresten overtid både torsdag og fredag- assistent A er sykemeldt nå... :roll: Er SÅ klar for fridag på mandag ( feriedag) og sykemld. dag på onsdag, planleggingsdag på fredag med østlandske lærerstevne...Altså to dager på jobb, og det tror jeg jammen er nok...

Såklart har jeg blitt forkjøla igjen, verker i halsen tett i nesa og i det hele tatt. Hmm jeg hadde jo det tulle for bare en uke siden... :-?

Jeg og Ludde har gått en deilig tur i dag, er så fint ute...og nå venter vi på pappa... :o Han ringte og vile gjerne komme å se huset... :o Er spent...har jo ikke sett han siden i mai....Snakket med han på bursdagen min da, mne da ville han ikke komme, det er en mnd siden på mandag det...

Halve slekta er på huset i dag da...mannen og en kamerat, onkelen min, fetteren min, mamma og mannen og så kommer pappa og kjæresten også... :D - og jeg...men vi tre siste skal bare være og ikke jobbe....og om noen tvilte..Ludde er såklart med dit han også...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK FOR GO'E HILSENER; GOING'ER!!!!!

:kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss: :kyss:

( en til hver av dere!!)

:blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst:

:blomst: :blomst:

Klem fra en rørt Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye med kollegaen din Kipa. Det var utrolig trist å høre. Det er så mange som mister noen nå om dagen føler jeg. Forferdelig.

Jeg håper ellers du har det fint. 20% sykemelding blir sikkert bra for deg. Det er jo ikke lenge igjen nå. Det er vel bare noe sånt som halvannen måned igjen før du går av med permisjon?

Jeg håper du får en fin helg, til tross for triste beskjeder. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...