Kipa Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter #661 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg heier på Katrine jeg!!! - greit at Evian dro, hun var litt bitch på daten synes jeg...Men jeg liker ikke hun svenske Marie L, jåt er hun. Nei, Max er perfekt med Katrine!! Nå skal jeg smøre niste til mannen er dedd i desen...igjen.. og hoster og holder på..godt det er fri morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #662 Del Skrevet 14. oktober 2003 føler meg om mulig enda mer forkjølet... :-? Blæh!! Sløse bort en fridag på sånt tull :evil: Tror ikke Lukas liker den hostinga mi, for han banker og sparker fælt i dag Likte så godt noen av de nye smileyene!! særlig den med tommelen og blomsten. Det var på tide at en slik kom. Men jeg savner en som klapper....Når skal man bruke den sexy da....?? Har svært lite å skrive...drikker te og skal sitte her en stund, dusje og ordne meg for å tusle inn til byen.... Alt skal skje i ett saaaaaakte tempo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #663 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg synes denne ligner på Lillen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #664 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja, jeg er jo supersexy! Kanskje derfor jeg ikke har fått de nye smileysene; for å ikke være så selvdiggende!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 14. oktober 2003 #665 Del Skrevet 14. oktober 2003 God bedring! Hva med å lage et vitaminkick? Mose sammen en banan, en kiwi og ferskpresset appelsinjuice? Tilsette litt solhatt? Du må passe på deg selv! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 14. oktober 2003 #666 Del Skrevet 14. oktober 2003 :fy: Jeg har hørt at gravide ikke skal drikke solhatt... Så jeg stemmer for c-vitaminkick!! Det er lurt! GOD BEDRING!! :blomst_opp: Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 14. oktober 2003 #667 Del Skrevet 14. oktober 2003 Stakkars deg God bedring!!:blomst_opp: Hvis det er noen trøst sitter jeg her og er litt syk også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #668 Del Skrevet 14. oktober 2003 tusen takk for blomster!!! *Knasker c-vitaminer og drikker appelsinjuice...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter #669 Del Skrevet 14. oktober 2003 sånn, vært i byen jeg...tusla veldig rundt og sett på små søte klær da... Men jeg fant liksom ikke noe...nå som det begynner å nærme seg, nåja ikke helt men tiden går fort..så finner jeg ikke noe...typisk! Kjøpte meg selv et grønt mamma skjørt i cord, må veksle litt mellom alle buksene...det blir fint! Og da jeg kom hjem oppdaget jeg at den fine genseren jeg kjøpte i sverige i sommer er i nøyaktig samme farge, jippi, ellers blir det fint med sort også. GØY!! Skal ikke mye til for å glede en Kipa.... mannen jobber leenge i dag, også...mot slutten av uka regner vi med å begynne på huset igjen... Så da går det vel unna og blir mye jobbing tenker jeg. Han har nå som mål å komme in i slutten av februar, og så effektiv som han er tviler jeg ikke.... Da skal jeg sette meg på muren og kikke ned på naboene... i hvertfall er denne til dem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 14. oktober 2003 #670 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gå til innkjøp av kikkert og få med deg alt naboene foretar seg... Gjerne en på stativ... Slik at de virkelig får med seg at du følger med... Neida - vil ikke ha deg buret inne for kikking heller... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 14. oktober 2003 #671 Del Skrevet 14. oktober 2003 Skulle gjerne sett deg flekket baken din til naboene Kan du ikke gjøre det da ?? Tjhi.. Eller skrem dem litt Klem Jinx... Pst.. god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 14. oktober 2003 #672 Del Skrevet 14. oktober 2003 God bedring, Kipa-vennen! Tusen takk for den gode klemmen jeg nettopp fikk... Den gjorde godt, selv om du ikke visste hva den var til... :blomst_opp: Og tusen takk for den fine blomsten jeg fikk før idag! Masse moro å lese når du og Magnhild setter igang! Klemklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 14. oktober 2003 #673 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg blir litt satt ut av alle disse nye smilefjesene jeg.. :o *gi en godbedringsblomst til* (jeg orker ikke lete etter 'koden' ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 15. oktober 2003 #674 Del Skrevet 15. oktober 2003 *Stikker innom med varm sjokolade med krem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #675 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei Kippern! Føler du deg bedre i dag? Er lille guttebass snill mot deg? Det var litt av en mage du har fått deg. Jeg gleder meg sånn!!! Jeg husker aldri datoen din jeg. Er det 7. januar? Det er nå ihvertfall ikke lenge til... Er du spent? Jeg er bare litt over 13 uker på vei jeg. Det er så lenge å vente. Når kunne du se magen for første gang? *Håper du har en superduper dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 #676 Del Skrevet 15. oktober 2003 Heisann!!! Superflott mage du har fått!!!! (er bare pittelitt misunnelig :blunke: ) Håper formen er mye bedre i dag!!! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #677 Del Skrevet 15. oktober 2003 Her er JEG, som en liten Kipa ville ha sagt det...eller jeg sier det vel kanskje noen ganger nå også..Eeelsker å få oppmerksomhet, er nesten avhengig av feedback og bekreftelse..stakkars lille mann som er gift med meg!! Har vært på jobben, slitsomt men deilig også..kjedelig å være hjemme jo...Deilig med klemmer og glade rop når barna så at jeg var der..Du kom sa lille J, sukk, man føler seg elsket av disse små... har forferdelig vondt i halsen, det går liksom ikke bort...og nå har jeg smittet kipamannen...han har hosta i hele natt....men jobber, å ja da, kan ikke tape penger... :-? jeg forstår det også, han kan jo ikke skrive en egenmelding å få dekket sykedager når han er selvstendig...og penger det trenger vi såklart..., hvem gjør ikke det?! Det hersker så stor forvirring om meg i Magnhild sin dagbok så jeg vurderer å lage en ekte Kipa avatar bare sånn for en dag...skal taste ut Lillen sin oppskrift i løpet av kvelden..... Nå slappe av...og ta en høneblund... Tusen takk for gode ord og hilsener fra Mayamor, Jinx, Lillen, Jolie, Hilde ,Matahari og Bizzy!!! JØSS... :o så populær jeg var i dag da..DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #678 Del Skrevet 15. oktober 2003 I dag er det onsdag 15. oktober. Du går nå i 28. svangerskapsuke og har 86 dager (12 uker) til termin fredag 9. januar 2004. Uke 28: Babyen har nå blitt ca 35cm og veier ca en kilo. Kroppen er nå større enn hodet. Nå ligger livmoren fire til fem centimeter over navlen. :hjerte: :hjerte: :hjerte: Hjelpe meg...1 kg....er ikke så rart jeg begynner å få plass til mindre mat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #679 Del Skrevet 15. oktober 2003 kyss meg i ræva :evil: jeg klarer ikke å lage avatar, ikke engang etter lillen sin idiotsikre oppskrift...hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #680 Del Skrevet 15. oktober 2003 formen er helt blæh igjen nå....hoster og hoster og hoster....trodde jeg begynte å bli bedre jeg....Nå pakker jeg sammen og legger meg under teppe..har forsåvidt ligget der siden klokka fem uten at det hjalp noe...fuck :evil: - og hvor er mannen min........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg