Jinx Skrevet 5. oktober 2003 #621 Del Skrevet 5. oktober 2003 Slike kniver er fine.. De kommer vel i en slik tinn (eller sølv) slire tror jeg.. Slike som de har festet til klærne... Ellers er jo smykker fint til guttebabyer også da Sorry at jeg er så forferdelig dårlig til å forklare :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #622 Del Skrevet 5. oktober 2003 Hørtes koselig ut med en sånn kniv, Jinx. Er de i vanlige størrelser sånn til han en gang blir stor eller...har ikke sett sånne jeg. Er det vanlig dåpsgave? Falt litt for den, og det med sangbok lurer jeg litt på- siden jeg synes den tradisjonen med å synge for og med barna sine er så viktig! I går savnet jeg...hadde sååå vondt i huet og da er ikke noe moro...så jeg og Ludde la oss og så på god kveld norge på senga og sovna midt i hele greia... I dag er formen bedre og vi er egentlig på vei ut...måtte bare spise ferdig frokosten min her.. :oops: har endel planer i dag, som innebærer kjedelige ting som rydde i klesskap, vaske bad og sånne ting...men det må gjøres... Gleder meg til mannen kommer hjem, men desverre er ikke det før i elleve tiden i kveld... Men da skal han ikke reise noe fra meg på leeeenge Jeg er litt glad for den terminen min på mange måter...det betyr at vi skal feire julaften hos mamma, og ikke svigers som egentlig er planen- annet hvert år...og dessuten for første gang er vi her i romjulen..vi har alltid reist så vi er der mannen er fra i romjulen og over nyttår...Ikke i år, jippi....og neste år...nytt hus og ny baby, som nesten er 1 år..og da er det klart det blir julaften i vårt hus...he- he..dette har naturen ordnet bra! Nå ut i naturen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #623 Del Skrevet 5. oktober 2003 meget fonøyd med meg selv... Har gått lang tur med Ludde, det gjorde litt vondt i dag, han hadde litt dårlig tid og dro... :-? men det gikk jo bra etter han roa seg . Har etterpå ryddet i skuffer i skrivebord på kontoret- kastet full bærepose med gamle unødvendige papirer..tenker mannen blir fornøyd med meg... Nå går jeg løs på klesskapet........ måtte bare skryte litt i dagboka mi... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter #624 Del Skrevet 5. oktober 2003 den gode snille mannen min ringte fra arlanda og spurte om det var noe jeg ville ha..jeg tenkte siden jeg har nettopp hatt bursdag skal jeg ikke være så kravstor og nevnte en body lotion jeg ikke tror er så dyr..men den luringen hadde alt plukket fram den som er lik som parfymen min..isseay myake, herregud hvordan skrives det da... Det var den jeg har mest lyst på men aller mest vil jeg ha hjem mannen NÅ...!! Klesskapet er ryddet, ferdig sortert og endel ble kastet..som alltid.. :oops: Assistent N ringte, hun var jammen blitt sykemeldt enda en uke. skrekk o' gru..det betyr nok en uke med to på jobb og overtid...gleder meg til helgen jeg!! Så får man bare bite tenna sammen.... Snart er det tvekamp på farmen, og etter det må jeg støvsuge litt og vaske badet... Ludde har fått to fine turer i dag, men er alikevel rastløs, jeg vet hvem han venter på jeg!! - og det er vi to om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 5. oktober 2003 #625 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja er det ikke festil med sykemelding og 2 på jobb phu du må ikke slite deg for mye ut nå da!!! Hvordan går det med deg da?? Fin i formen eller?? Lenge siden jeg har vært innom dagboka de nå :oops: men ikke glemt HA EN FIN UKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter #626 Del Skrevet 6. oktober 2003 jaggu..nå må jeg logge meg på meg for hver gang igjen.. :o må innom profil å ordne opp etterpå! Har gått greit på jobben i dag, tror aldri jeg har kledd på 7 barn og skifta bleie så fort som i dag, men føler ikke at det gikk utover dem, jeg er effektiv , men omsorgsfull... Dagen har gått i ett, og jeg er trøtt, men ikke merkbart sliten, begynte på jobb kvart på syv i steden for kvart over åtte som jeg skulle, men det ble bare en liten halvtime overtid, pga god hjelp fra naboavd!! Tusen takk for hyggelig hilsen, Pia! Kjekt med mange som jobber i barnehage her inne som vet hvordan ting er... det var godt å få hjem mannen i hvertfall, fikk jo ikke sove med engang, han kom ike før halv tolv og vi lå og skravla og surra en time før jeg sovna..og var rimelig trøtt i dag da klokka ringte halv fem.... Skal lage middag nå, for de kommer hjem før de drar på huset, nei garasjen mener jeg! Har litt planer disse kveldene. I morgen er det pers. møte...litt kjedelig med så lang dag, men , men..onsdag skal jeg av alle ting på et tupperware party. Men det er faktisk en av de tingene jeg kan tenke meg også, synes det er mye bra der. Fredag er det lønningspils, vi skal ut å spise en bedre middag, indisk isteden for bare rølp denne gangen..nå litt rølp blir det vel kjenner jeg oss rett..men bare brus, på meg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 6. oktober 2003 #627 Del Skrevet 6. oktober 2003 Ville egentlig bare si HEI! Har ikke glemt deg selv om jeg ikke skriver så masse her inne. Nå må du ikke slite deg ut helt da. Husk at om du er sliten så er det lov å ta litt fri fra jobb når du er gravid... Hørtes slitsomt ut å ha mange barn og to på jobb. Og er ikke du på småbarnsavd også? De som trenger ekstra mye? Det hadde ikke jeg fikset tenker jeg... Håper ellers at det var deilig å få mannen hjem igjen. Det er alltid deilig å være alene hjemme, men enda bedre å få de hjem igjen etterpå... :blunke: Du får ha en fin uke, Kipa! Klem Magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. oktober 2003 #628 Del Skrevet 7. oktober 2003 HA en flotters dag ! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 7. oktober 2003 #629 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har faktisk drevet med tupperware for noen år siden... :oops: Men det ble pes da jeg og eksen gikk fra hverandre. Men det er masse kjekt å ha i heimen... Er glad jeg er ferdig med graviditet når det er jul... Husker julen for 7 år siden: Det var dagen etter fødselen og jeg hadde vondt overalt... Dagen gutten min var født derimot - var jeg i storform... Rart det der... Men du kan jo få før tiden da... Spennende å se. Tenker på deg selv om jeg ikke er innom hver dag... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter #630 Del Skrevet 7. oktober 2003 1000 takk for hilsener fra dere, Magnhild, Hilde og Mayamor!! Pers. møte i dag var inspirerende som bare det. En fyr kom og lærte oss ulike formingsaktiviteter og vi fikk prøve ut masse male teknikker blant annet. MORO! Voksne damer koser seg da... Gleder meg til å prøve ut noe av det på avd!! Er litt sliten så nå skal jeg kose meg i sofaen med mannen som akkurat kom hjem også. - men det har gått veldig greit å jobe i dag...men styreren fikk litt sjokk da hun så meg reise meg etter møte...har du vondt... :o ?- jooo, ja har jo det. Skrekken hennes er jo sykemelding...det er 6 stk som er sykelmeldt på hele huset nå, ingen avd. er fulltallige, og vikarer det har visst ikke sykehuset råd til.. :-? ...men jeg holder ut til jeg ikke klarer mer...eller noe sånt. Må skrive hilsener i andres dagbøker en annen dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter #631 Del Skrevet 8. oktober 2003 I dag er det onsdag 8. oktober. Du går nå i 27. svangerskapsuke og har 93 dager (13 uker) til termin fredag 9. januar 2004. Uke 27: Babyen veier nå rundt 950 gram og er 34 cm lang. Den begynner å bli ganske frisk i frasparket, og om den har snudd seg med hodet ned kan det kjennes god oppover. Alle sansene er nå ferdig utviklet og babyen vil kunne reagere på skarpe lyder eller skarpt lys utenfra. Å bli foreldre kan være ganske slitsomt for alle i perioder. Det kan være en ide og snakke litt om at i perioder må man kanskje avlyse avtaler fordi man rett og slett ikke har ork og energi til å treffe andre. At kanskje bare den ene av dere skal gå på den festen eller til den middagen. Det handler ikke nødvendigvis om at du ikke har lyst til å møte hans familie eller venner, men at du er dønn sliten og trenger litt ro for deg selv. Etter hvert som babyen har blitt født og makkeren din også blir utsatt for manglende søvn blir det litt mer gjensidig, det er i allefall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. oktober 2003 #632 Del Skrevet 9. oktober 2003 Godt at sjefen så at du har litt problemer da... Så er hun kanskje mer forståelsesfull med deg i hverdagen... Ta vare på deg selv... :kysse: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter #633 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg syntes det var litt moro med tupperware- party jeg..handla litt nyttig og ett bedårende barnebestikk, kniv, skje og gaffel- og om ett års tid skal han nok få bruke det...eller skjeen kan jo brukes før da...måtte bare ha det. I dag har vært en dum... dag. Våkna og følte meg totalt TOM....men kom meg til slutt opp og dro på jobb, så ble jeg jo bedre utover dagen. Men ved pausetider fikk jeg forferdelige magesmerter- og da fikk jeg høre fra kollegaer at det var sikkert kynnere...hmm, føltes som om mensen var like rundt hjørnet...og det har fortsatt sånn resten av dagen, med pauser da. Jeg vet jo at det er vanlig, men synes det var litt " scary" siden det var første gangen...Ble litt slått ut av det egentlig.. I tillegg er halsen sår og jeg er rimelig sliten.... :-? ( vips så ble det en klagebok igjen... :oops: ) Gleder meg til helg, slappe av og ikke gjøre noe tror jeg Mannen er hos et vennepar, han blir 30 i dag og vi har kjøpt en lommelerke som vi har gravert inn på, jeg skulle jo vært med, men orka ikke... Vel , nå føler jeg meg mer gravid i hvertfall med litt sånne svangerskapsplager her jeg sitter og har litt vondt i bekkenenet også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 10. oktober 2003 #634 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ønsker deg en fin dag og helg, håper formen er oppadgående Klem fra NYDAG (13+5) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #635 Del Skrevet 11. oktober 2003 Vet hvorfor jeg var sånn sliten på torsdag nå...Da jeg våknet fredag morgen hadde jeg feber... :-? Men siden situasjonen på jobben er null vikarer, masse sykemeldinger og at jeg hadde senvakt + at jeg visste frisk assistent ikke kunne jobbe over....så jeg ingen annen utvei enn å dra på jobb. Med blanda følelser, det er helt sikkert!!! har jo lest at det for det første ikke er bra å ha feber, og det er helt sikkert ikke bra å jobbe med det.. Dagen var lang og tung, og med kynnere i tilegg som jeg synes er vonde..hmm, må finne ut av det der......da jeg kom hjem bare gikk jeg og la meg og veksla mellom og ligge under dyna i stua og i senga...følte meg elendig dag er formen mye bedre, feberen er borte, men jeg er blitt forkjøla, men det klarer jeg. Mannen har tatt med Ludde på tomta så jeg skal få ro...søtingen, og jeg skal jo prøve å rufse litt da... Prosjekt hus er i orden igjen. Mannen var i møte i går og det de ugne naboene, som mamma kaller dem.. , ønsker nå er å rive sitt eget uthus og å bygge tak over hagen... ja, værsågod, vi gi vel faen i det, bare vi kommer i gang igjen..De prøvde seg med litt juging igjen når det gjaldt oppfylling blant annet. Og ble rimelige lange i maska da vår mann hadde bildebevis som viser noe helt annet. De sier vi har fyllt opp 4! meter for mye...bildet viser ca en halv meter-0,75 meter oppfylling. Så der fikk de den!!!!! :fy: Orker ikke å tenke på det...nå ser vi framover...! men da de tok mannen i handa og sa at da er jo alt i orden da fortalte han meg at han orka ikke være der lenger....han bare gikk, jeg derimot hadde nok begynt å grine.... Men jeg fikk ikke være med, er for emosjonell...Skjønner ikke de jævlene at de allerde har ødelagt masse for oss. En måned uten å få bygd på huset, ja det betyr en måned extra for mannen å ikke gjøre annet enn å bygge, og det igjen vil jo gå utover den første tiden med Lukas. FOR FAEN!!! :evil: -men nå er alt i orden........ Takk for koselige hilsener!! :kysse: Må bare fortelle at den evinnelige sultfølelsen er borte, og det synes jeg var deilig, nå blir jeg faktisk mett av litt og ikke mye..og ikke fyser jeg på noe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #636 Del Skrevet 11. oktober 2003 PHU..., litt av en jobb med oppdateringer og hilsen- skriving, men en koselig jobb var det!! * må forte meg til generell så Hilde ikke tror jeg har glemt henne... * Og så må noe gjøres i denne svinestien av en leilighet....sakte men sikkert skal den bli pen og ryddig igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #637 Del Skrevet 11. oktober 2003 det ser jo veldig ryddig ut med bare Kipa nedover siden...så nå er jeg spent på når denne renheten blir brutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 11. oktober 2003 #638 Del Skrevet 11. oktober 2003 Kanke bare være ditt navn hele veien, går ikke det!! god helg og kos deg masse. Bra at dere har fått ordnet opp i husbråket! Tror jeg hadde gitt blanke i om de ville bygge tak over hagen... Klarer ikke helt å skjønner hvorfor de skal det... jaja! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 11. oktober 2003 #639 Del Skrevet 11. oktober 2003 Men JEG, ja JEG mitt usle, skabbspiste skinn av en råtten kenguru, JEG glemte selvfølgelig deg på min dagbokrunde i går. Jeg legger meg ned ved dine føtter og gjør hva du befaler. Tar til og med på meg å kjøpe de siste julagavene dine. De vanskelige ! La meg få bøte på dette utilgivelige som til og emd har skjedd en gang før. Jeg skjemmes så la meg dø den mest grufulle død noensinne. WÆÆÆÆÆÆÆÆÆHÆÆÆÆÆÆÆ Lurt å begynne å handle julegaver nå, så slipper du å stresse rundt når du er høygravid ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter #640 Del Skrevet 11. oktober 2003 kan noen gi meg et tupp i ræva....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg