Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det har jeg sagt til meg selv i 9..år også...men jeg tror jeg tar feil...(det med lappen)

Knipeøvelser har jeg ingen forhold til i det hele tatt....hmm :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på noe, hvorfor i alle dager blir ikke ræven sensurert, når ræva blir det... :forvirra:

- det var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes! Jeg anbefaler "Hakkespettbok for førstegangsfedre" som forskuddsfarsdagsgave til din kjære! Min sitter i hvert ofte og humrer mens han leser...

Ha en nydelig dag - måtte arkitekten deres finne en god løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Godt å lese at ting ordner seg... :kysse:

Kommer meg aldri avgårde jeg... :oops:

Oppdaterer meg bedre hos deg litt senere...

Skal være hos legen om 25 min... :o

Torsdagsklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at ting ordner seg :P

Gleder meg til å høre om all faenskapen

dere skal utsette naboene for..

:ler: (ond latter)

Neida....

Gjør du ikke knipeøvelser vil du ikke klare å holde

på en fjert engang sa jordmor til meg :ler:

Å på urin..

KLEM :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vært en nydelig dag..det knallværet jo :briller:

-men jeg begynner å bli lei av å jobbe.... :o orker ikke så mye lenger, og da blir det litt kjedelig i lengden... :-?

Måtte innom H&M og kjøpe meg to nye mamma- gensere i dag, har et begredelig utvalg av jobb- klær om dagen. Masse egentlig å velge mellom på helger og kvelder men litt sånn "ikkesåfinttiljobben" er det dårlig med. Men nå er det da litt bedre...For hvorfor i all verden trodde jeg at de genserne jeg hadde fra før skulle passe.... :o

mannen har kommet hjem tidlig i dag, siden han skal reise bort i helgen og drar alerde grytidlig i morgen...vi har kost oss med deilig mat, toro pakke med tikka masala eller noe sånt...godt. Og så har vi en liten dessert til hver på lur, han er i dusjen nå og etterpå skal vi bare kose oss resten av kvelden. Med tv titting, hverandre og litt digg...og så gå en liten kveldstur med Ludde såklart...

Nå.....KOS!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mens jeg har skrevet her har det jo poppa inn en hilsen fra Jinx..og takk for hilsen fra Havsulen, Mayamor og dessuten kloke... :ler: ord fra Lillen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada...jeg skal ta knipeøvelsene mine... :oops:

Ah, må få si at det er deilig med helg!! Men jeg har hatt en bedre dag på jobben i dag enn i går, ikke så sliten i dag. Har kost meg med ungene, gode gamle Kipa var tilbake liksom..- hun var ikke der i går, det er helt sikkert...

Mannen er i Kalix, hos familien. Morfaren fyller 90 år i morgen, og da synes jeg det var viktig at han dro. Det koster 3000 for flybiletten så vi prioriterte at han fikk reise.

Jeg har jo Ludde til selskap da! :lol: Vi har gått en deilig tur. Jeg har tatt en liten, altså en mini- rufs.... Og nå er det kos resten av kvelden!! Masse bra på tv, og potetgull og holiday- dip og en liten brus...som er drukket opp, nå blir det is- vann resten av kvelden...godt det også! Koooser meg under teppe jeg og nyter helgen!!!

i morgen skal jeg og mamma til Oslo, skal i mamma- klær butikkene og få et nytt antrekk..Må ha et annet enn det jeg hadde tenkt. er bedt i dåp neste søndag, og gjett hvem som faktisk ikke har noe å ha på seg...og nå er det sant også :wink: Må jo være litt fiin da! Vi skal også møte halvsøster M og niese S til lunsj, det blir KOOS det og.

Wow, så positiv jeg er da...men jeg har det bra i dag, og da må man jo være glad!

Klart jeg savner mannen, men han fortjener litt tid sammen med familie og venner og litt tid borte fra garasjen.

Og hjelpe meg som lillevenn sparker i kveld og på dagen i dag også, skikkelig PANG!! :lol: Han enten fryda seg eller ergra seg i samlingstunden vi hadde i dag, for da gikk det " slag i slag". Åååå som jeg gleder meg til å SE han, møte han og bli kjent med han!!!! :hjerte:

- Lengter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten, jeg tror jeg må være gravid.. :ler: hylgrein da de sang "lykkeliten" på Beat for beat....ble sååå rørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig å lese at du har det så bra..

Det "høres" at du er lykkelig :hjerte:

Klart du savner mannen..

Men litt godt er det vel å være hjemme

alene også ?? Eller ?? :wink:

Er alt klart til Lukasen kommer ??

Vel du får koooooooooooose deg i hovedstaden

sammen med mamsen i dag :P

MÅ en tur ut på shopping jeg også..

Gruer meg...

Må jo tisse for hvert tiende skritt, og sitte ned

for hvert femte.. :roll:

Spent på hva du får kjøpt idag av mammaklær :P

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forvirret blir jeg av det rufse-ordet ditt... Knullrufs i dagboken min, passet bra! Det er slik jeg ser for meg at ordet skal brukes (men må påpeke at det hørtes litt trøndersk ut, fra ei som er fra Drammen!).

Men ifølge rufsingen i heimen din, burde rufse hår være noe man gjør hos frisøren. Som å rydde litt opp i hår-fasongen.

Nok en gang har du klart å outte pule og knull inn i dagboka, med god hjelp fra Klips.

Jeg gidder ikke å begynne å belære Mannen om syklus og sånt nå. Hva skal vel han med det? :wink:

Han har bare å levere svømmere ...når jeg vil det! :wink:

Høres ut som du har en deilig helg, Kipa!

Håper den fortsetter som best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir virkelig forvirret av rufse ordet jeg også..

Leste om knullerufsninga..

Å da er vi på nett når det er snakk om hår..

Men det var jo i utganspunktet snakk om å rydde :roll:

Hm.. Jaja..

RufseKipa..

Tjihi..

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg klarer ikke å forklare..dere får bare akseptere mitt merkelige ordforråd, tji- hi! :ler:

men jeg er meget fornøyd over at jeg har klart å putte fy- ord inn i Lillen sin dagbok... :ler::wink:

Ååå, for en fiiin dag dette har vært da. Sto opp tidlig, til meg å være...og tok bussen til mamma med Ludde på slep. Han fikk være hos mannen til mamma mens vi inntok hovedstaden...

det var SÅ mye fint på den kule mage!! Eller det var ikke så mye utvalg, men av det lille som var fant jeg masse jeg likte :lol: Prisene var litt høye..så det ble en svart bukse med sånne tynne grå striper, litt sånn dress bukse aktig og en hvit tøff skjorte. Likte kjempe godt en genser også, men den kosta over 600 og det gjorde de andre plaggene også. Fikk jo dette i forsinka bursdagsgave fra mamma. Men så var det babyklær der også.... :hoppe: SÅÅÅÅÅÅ mye fint, og siden det er en uke til lønning og kortet er snart tomt så behersket jeg meg.. Men gjett om mannen skal få være med dit en tur da. Han sier jo at han ikke skal kjjøpe noe selv før uke 30, vel det er snart bare tre uker til det...jippi...da blir det nok oslo tur!! :lol:

Vi traff lille S og "søster" M og lunsja på fru hagen, koste oss skikkelig!! Og dit kom fetteren min også, han bor visst like ved der så det passa bra.

I går koste jeg meg, og det ser jammen ut til at jeg skal gjøre i kveld også, vet jo at mannen kommer hjem i morgen, og da er det nesten litt deilig med litt tid alene...

Jinx..alt er ikke klart til Lukas kommer..men vi har jo bestilt vogn, lånt oss vugge, fått seng og kjøpt littegranne klær...så jeg er i gang :wink:

Ønsker alle supergirls..en GOD kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- og sengen vi har fått er en eld- gammel en som egentlig skulle kastes. Noe gammelt som har vært på jobben og vært stuet bort i mange år, for det var spedbarnsstue der før også.

Den er ikke med sprinkler men hel, vi skal pusse den, male den i en krem- farge og male på noen fine sjablonger..eller mamma skal gjøre det...

Det blir så bra, og vi sparer penger.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i dagboken til Lillen at du spurte om tips til dåpsgave til gutt..Enig at det er veldig vanskelig, men sist jeg skulle ha dåpsgave til en gutt gikk jeg på gullsmeden. Der har de noen nydelig tinnrammer med forskjellige motiver. Har gitt det til jenter også jeg. Syns det er mye koselig å få ihvertfall :)

Håper du fortsatt har en riktig flott helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med en barnebok som jeg likte veldig godt selv (og fortsatt gjør), nemlig Solegget av Elsa Beskow.

+ et par rosa tøfler med kaninører på... :wink:

Er imot typiske dåpsgaver, men tinnramme hørtes greit ut.

Ellers gikk det mye i store eventyr-bøker, sangbøker, og rim og regler, når det gjaldt gaver fra bokhandelen.

Jeg har ikke sagt FY! Bare fortsett!

Nå begynner Mannen å synge rbk-sanger i bakgrunnen her (han skal til Molde klokken 7!), så jeg tror jeg må legge han... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...