Jinx Skrevet 17. august 2003 #421 Del Skrevet 17. august 2003 God Morgen Kipa :o Blir helt andpusten av å lese om gårsdagen.. Du må vel være utslitt jente ?? (begynner å lure litt på de tablettene dine, som gir deg så mye energi ) Ang ukestart på BIM, så mener jeg å huske at jeg bestemte når uken skulle starte selv...? Eller regner de den ut selv kanskje ut i fra termin ? Må sjekke... :fy: Må ikke slite deg ut nå da Kipa !!!!!!! Klem Jinx.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. august 2003 Forfatter #422 Del Skrevet 17. august 2003 Jeg er utslitt.... Takk for omtanken Jinx! Og i dag kom vondten fra fallet..hvis ikke er det en begynnende...* vil ikke si ordet..* :evil: Har vondt fra korsryggen og ned, men også i armer og skuldre, regner med at det er etter fallet- strakk meg vel i det jeg datt... Nå har jeg prøvd å gjøre sånn at jeg får være med på msn, eller hva det heter- får det ikke til. Også var det så mye spm at jeg ble gal- logga ut jeg. Tror jeg får holde meg her...Er håpløs på sånne laste ned ting...Men det betyr ikke at jeg ikke vil holde kontakten med alle her inne...For det vil jeg!! Har bestemt meg for vogn, i går kveld...En urban, kombi fra Simo vil jeg ha...den finnes nemlig i grått! Men den er vel ikke noe billig...verker etter å vise mamma den...kan betale litt selv også jeg- den er sååå fin! Da vi gikk tur i går kom spm opp om hvordan skrive Lu*as- og mannen mener bestemt at det skal være med K ellers minner det om Lucifer.. Det er i grunnen det samme for meg. Så da blir det K da. LUKAS. Jeg har jo bestemt de andre bokstavene.. Han var i aktivitet i natt i hvertfal, så da regner jeg med at han takla fallet bedre enn meg... For en nydelig dag det, sol og blå himmel- men jeg skal sitte litt til her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. august 2003 #423 Del Skrevet 17. august 2003 Det er ikke vanskelig navnevalg hos dere altså. En velger navnet og en velger skrivemåten... Jaja, det er noen som er heldig... Her er det bare forskjellige meninger, så jeg regner med at knerten blir knerten til langt over nyttår!!! Håper ellers at ryggvondten bare har med fallet og gjøre, og ikke noe annet tull!!!! Du får ha en riktig fin søndag. Håper dere har like fint vær som oss... Og da må ludde få leke ute!!! (Om du ikke har skjønt det enda, så er jeg veldig misunnelig på Ludde sant. Jeg og vil ha valp) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 17. august 2003 #424 Del Skrevet 17. august 2003 :blunke: Så var det er som da... Og dette er ikke personlig, men jeg bare lurer på noe... -hvem er sherekan i jungelboken? er det slangen eller er det en panter, eller ingen av de? Åh jeg blir så sinna når jeg ikke husker sånne ting som dette... Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. august 2003 Forfatter #425 Del Skrevet 17. august 2003 I morgen begynner jeg på jobb etter ferien..Blir både kos og slit tror jeg. Mest kos med en gang, hilse på alle gullene mine igjen...!!Har jo savna dem da. I morgen ser vel også alle foreldrene at jeg er litt gravid.. Sendte akkurat en sms til assistent og spurte om det er noe nytt...greit å ikke få slengt dårlige nyheter i trynet med en gang en kommer...( dårlige erfaringer..) Det var bare en ting, men det var positivt, en av jentene våre får komme på stor avd. alikevel...egentlig var det ikke plass til henne. Ble glad nå! For hennes del, den andre 3- åringen vår skal over, så det hadde vært trist for dem begge... Hmm, tror vi får en fin gjeng i år. har jobbet så bevisst med empati og sosial kompetanse generelt året som gikk at vi håper det har gitt et godt grunnlag. Et nytt barn forløpig, en gutt på 1 år resten er 2 åringer- herlige 2 åringer!! Ja, nå gleder jeg meg veldig til i morgen!!!! Må ut på plenen med Ludde å rase litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 17. august 2003 Forfatter #426 Del Skrevet 17. august 2003 Har rasa... Ikke jeg, men Ludde. Jeg sier bra 1- 2- 3- løp... Nå venter vi på mannen som er og henter svigers på flytoget...*vente, vente* Og resten av dagen må man vel være hyggelig og søt vertinne... :-? Jeg ville hatt denne dagen for meg selv, og mannen da...siden det er siste feriedag...Men ,men man kan ikke velge.. Det er fryktelig få her inne i dag..eller er det bare jeg som kjeder meg tro... *kjeder meg, kjeder meg* Også har jeg lyst på is!! men det har vi jo i fryseren, da går jeg bare og tar en da... Har forjævlig vondt i det jeg ikke vil si navnet på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 18. august 2003 #427 Del Skrevet 18. august 2003 Hvordan går det nå da? Ikke noe kjekt å ha vondt nei... :-? Du får ta det litt mer med ro en stund... :fy: Pass godt på deg selv vet du... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 18. august 2003 Forfatter #428 Del Skrevet 18. august 2003 Har ikke noe vondt noe steder i dag.. har hatt en så fiin dag, alle barna var så glade for å se meg igjen. det vanket mange velkomstklemmer- koselig!!! Også var det veldig koselig å se de andre kollegaene mine også! Vi har et veldig godt miljø, og passer på hverandre.. Føler meg ikke sliten i det hele tatt og har vært på tomta helt til nå. Har bare pusla litt med noe rydding. Gleder meg til i morgen også!! :D Har fortalt det til noen foreldre, og to av dem skal også ha en til..Så da har jeg termin omtrent likt med ei også er det ei som skal ha i februar. Koselig, det også! NÅ kommer vel snart de andre hjem..vi har varebil med tre seter bare, så jeg tok bussen hjem. Gir meg litt tid foran skjermen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. august 2003 #429 Del Skrevet 19. august 2003 Har Ludde rasa ? Er han alltid slik ? Må bare undre meg over samboeren din jeg... Kjeder meg på jobb klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. august 2003 #430 Del Skrevet 20. august 2003 Hei, Kipa! Så godt å lese at smertene forsvant... Og å lese at det er trivelig på jobb! Håper du ikke har det slitsomt i rollen som smilende vertinne, og at svigers kan ordne med seg selv... Du jobber tross alt! Angående msn, så synes jeg du skal sende meg en pm eller mail, og si meg hvor problemet ligger (hvis du ikke er på allerede da!? Er det bare jeg som ikke har adressen din kanskje?). [email protected] Vi vil ha deg med! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. august 2003 #431 Del Skrevet 20. august 2003 Hei Kipa! Godt å høre at det var trivelig å begynne på jobben igjen. Når er det du går ut i permisjon? Lenge før jul? Og er magen din godt synlig nå? Du må vel nærme deg fem måneder nå, eller hva? Håper du har hatt en bra dag i dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. august 2003 #432 Del Skrevet 20. august 2003 Godt å lese at vondten er borte :D Ble litt bekymra for deg, men er nå ubekymret og glad på dine vegne :D Så enkelt å greit det virker med navnevalg hos dere da! Høres deilig ut!! Vi har pratet navn nå i vel et halvt år og er enige om absolutt ingen ting.. Jaja, blir vel annerledes dersom vi blir gravide, da får vi jo litt press på oss, arbeider begge best under press Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. august 2003 Forfatter #433 Del Skrevet 20. august 2003 Jo, jeg har det fortsatt bra! Men merker jo at dagen er litt lengre en før- på en måte...Barna er herlige fortsatt, men rimelig høyt støynivå under lunsj i dag...Men vi koser oss... I dag er jeg 20 uker på vei...5 måneder! WOW!!! Og mage, JA det har jeg absolutt...men jeg er fornøyd med å ha det også...er stolt av den, og liker at det synes...kan man si det da :oops: I dag morges sparka det litt livligere enn før..og jammen har jeg ikke kjent det i løpet av dagen også! Er ikke så aktiv her nå som jeg er i jobb igjen, og med besøket vårt blir det også mindre tid.. Lillen; får prøve meg på msn til uka... Skal oppdatere meg, dusje med deilig peeling..og så ta et fotbad- før gjengen kommer hjem. Unner meg en dag vekk fra tomta i dag med litt selvpleie... takk for alle koselige hilsener!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. august 2003 Forfatter #434 Del Skrevet 22. august 2003 Er passe lei av å ha gjester nå....I morgen drar dem, og det skal bli godt! Selv om svigermor har blitt totalt forandra...har hatt det hyggelig med henne. Svigerfar derimot er også blitt det samme- til det verre!!! jeg er lei av å ha han her... Har gått bra på jobben denne uka!! Er litt slten om ettermiddagen og sovner nok fortere enn før..men det har alikevel gått bra! Skal dusje og finne fram en kjole jeg skal ha på meg. Plutselig ble det knallvær- passer bra, vi skal gå inn til byen å se på livet. Er jo elvefestival her nå og sikkert masse folk ute. Skal ut å spise også Deilig med helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 22. august 2003 #435 Del Skrevet 22. august 2003 Elvefestival ?? Det hørtes skummelt ut Jaja.. Kos deg da ihvertfall.. God helg pia... Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. august 2003 Forfatter #436 Del Skrevet 23. august 2003 Alene igjen....deilig! En uke er en stund det... Vi var og spiste på La Piovra i går, NAM NAM!! Helt nydelig mat har de der!! Tusla litt i byen etterpå, møtte mange kjente- som drakk og koste seg.. :-? Jeg ville hjem etter maten jeg da- særingen... Har rukket å bli kjempe forkjøla i løpet av kort tid. Vondt i halsen og helt tett....Slitsomt!! Sover dårlig om natten og er sliten i dag... Håper det er noe som er borte i morgen!! Har ikke stått opp før nærmere ett i dag... :o mannen har vært med Ludde hos dyrlegen, for å ta stingene, så nå kan han bade igjen..Ludde altså! mamma har vært innom på kort besøk, hun var så fascinert av magen i dag, og synes den hadde vokst på to dager... Nå skal jeg inn til byen og kjøpe en liten bursdaggsgave til min halvsøster, som vi skal til i morgen, fyller 31 år. Må handle litt og så skal jeg ut på tomta med litt mat & drikke til mannen, han hørtes sliten ut i dag- trenger noe godt til overraskelse da. Får ta en tur innom bakeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. august 2003 #437 Del Skrevet 23. august 2003 Kos deg Kipa.. Deilig å ha huset for seg selv igjen vil jeg tro.. Lørdagsklem fra Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #438 Del Skrevet 23. august 2003 *Lister meg stille inn og legger igjen sjokoladepudding og vaniljesaus* Det hjelper mot forkjølelse. Bli bra igjen klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 24. august 2003 Forfatter #439 Del Skrevet 24. august 2003 *nam, nam, slurp, slurp..*- slikker i meg restene av vaniljesausen Hilde gav... For matlysten og " digg- lysten" er ikke borte... takk for søte hilsener!! Har ikke sovet så godt i natt...er potetett og tør ikke ta nesespray heller...så da får jeg bare ligge der og være tett da... :-? Solen skinner og jeg tror det er kjempe varmt..men jeg gidder ikke å ut... Har spist frokost ved data'n..kellogs spesial K og yoghurt, godt! Men må vel ha noe å drikke snart også...og disse dumme vitaminene og litt jern.. Gleder meg til bursdag i kveld, det eneste jeg tenker på er hva slags kaker...HMMM, skal vel ikke være sånn resten av sv. skapet..Jeg som har vært så sunn og fornuftig helt til nå...merker at suget etter digg, sjokolade og alt mulig er tilbake. Etter 5 måneder... - Ja, ja- får jo klare å beherske meg da....vil ikke ha verken kjempe- baby eller hyper- baby!! Men er glad for at jeg fortsatt fyser på nektariner, grønne epler og slike sunne gode ting - og brus drikker jeg så og si aldri lenger, har fått smaken på vann!! Mannen er på et morgenmøte...og jeg sitter i morgenkåpe... He- he...Får vel ta et lite tak og gjøre noe fornuftig. I morgen skal jeg til jordmor. :D Må se å få litt ut av denne vakre dagen nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. august 2003 #440 Del Skrevet 24. august 2003 Dedd i desen ?? Huffda... Snyt deg - snyt deg - snyt deg og snyt deg.. Eller lag deg vannbad.. Jeg å gleder meg til bursdager å slikt, og tenker da på kaker Tror det må være noe graviditets greier... Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg