Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen, Matahari og Magnhild! :D

Vi har tenkt å flytte inn til jul vi...

I dag har jeg kjøpt mitt første plagg i str 56. En lyseblå selebukse med en bamse på brystet, en lys body med små detaljer i blått og beige på ermene og et par bitte små hvite sokker :hjerter: Har lagt det ned i den esken som det står Lucas på.. :hjerte: (og i en pose foreløpig, vasker det når tiden nærmer seg...) Alt det vi fikk av svigermor etter mannen var jo nyvasket og nystrøket! 4 nydelige sengesett, men det har jeg vel skrevet om tro...Og nedi der ligger også lille bamsen jeg har kjøpt med tre kronor-genser og spilledåsen.... :hjerte::hjerte: SØTT, søtt, SØTT!! Oi så dillete jeg er i dag da..fnis.. :ler:

Har snust litt på finn.no...og der fant jeg to vogner jeg likte så godt, maila dem til mamma, siden hun skal spandere- får litt dårlig samvittighet om hun må kjøpe splitter ny....De jeg fant var så gode som nye, så veldig fine ut. Jeg har noen krav;

At det er simo, kombivogn og ikke noe dill= ruter, bamser og sånn, det vil jeg ikke på vognen- litt er ok, men ikke mye..! Jeg vil ha en klassisk, ikke noe moderne fjask i tivoli farger...Helst ser jeg for meg en i lysegrått...men den eneste jeg har sett var en på finn. no og det var en en annen type tror jeg og dyr til å være brukt! Det blir vel en blå en antakelig, men det synes jeg alle har...

Vil ha Simo, siden det er kvalitet og størst plass i bagen. Kjenner til det fra bhg- vil faktisk ha lille J sin, men den er nok ikke til salgs...eller kanskje.. :sjarmor:

Har i hvertfall kommet til den konklusjonen at man kan kjøpe brukt- OM det er bra da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så greit det må være å ha erfaringer fra jobben, når du selv skal få barn! Jeg skjønner selvsagt ingenting av disse vogn-greiene (trodde først at vogn var en vogn...), men nå skal jeg huske på...simo...brukt... :lol: Plukker opp litt her og der, men har så god tid; bedre tid enn jeg selv vil!

Tusen takk for cheering up i dagboken min. Det var godt!

Blir så forferdelig missunnerlig på dere som bygger!

Og i det hele tatt eier!

Så søtt å høre om dulle-handlingen din.

En søt liten kasse det blir...

Kos deg med boboli :klovn: hihi!

Lillen

PS: Trodde venninne N var min, jeg... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lover, på tro og ære, at jeg ikke skal spørre flere spm!

Er bare litt nysgjerrig og lurete av meg. Men jeg skal slutte. Bare skrive om løst og fast og ikke spørre!!!

Klems

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIL IKKE at søte Magnhild skal være lei seg pga meg.... :cry: Må nok sende henne en liten baguett med reker el. kylling, kan hende det blir bra da!!

Bare spør du, jeg mente ikke å gjøre deg enda mer lei deg!!

Er ikke noe effektiv i dag, men har bare igjen et stort punkt på den lista med steder som måtte oppsøkes...og ordnes med- har tilogmed ringt til tannlegen og bestilt time, er så fonøyd med det atte :lol:

Ludde har ventet tålmodig leenge nå- så nå er det hans tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ække lei meg....

Bare later som!

4-åring du liksom!!!

:P

Jeg har gjort det jeg skulle i dag.

*Har snakket med legen min.

*har spist litt sjokolade, selv om jeg får halsbrann

*har sett på tv

*snakket med lillen på msn

*strikket en halv pinne på babyteppet

Føler at jeg har vært skikkelig aktiv altså!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vennen!

Jeg leste nettopp innlegget ditt. Forstår godt at du ble kvalm når du ble redd! Så bra at du fikk snakket med noen som kunne roe deg ned...

Det går sikkert helt bra med både deg og Lucas :)

Greit å ha kg også... :wink:

Håper det går bra med deg! :D

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går bra med meg, bortsett fra at jeg har migrene, har hatt det siden jeg våkna og nå blir det bare verre. Morfar kom innom, typisk, og jeg har sittet og tørr prata med han i TO timer- 4 ganger har han sagt har du vondt i huet enda..JA- ja jeg husker da jeg var ung og hadde migrene....Hallo, det driter jeg i. Nå skal jeg legge meg under dyna og sove det bort. Samme hvor lang tid det tar.

Har ikke merket noe mystisk med magen, da går det vel bra da. Men fy faen så redd jeg ble, fikk helt panikk!!

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!

Uff, dette var ikke noe gøy. Jeg henger meg på de andre her og sier at babyen ligger godt beskyttet. Men jeg tror kanskje jeg hadde tatt det litt med ro, i tilfelle babyen ble litt stresset.

Og stakkars deg med migrene. Det finnes få ting her i verden som er verre.

God bedring, håper det går bra med deg!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så søte dere er, jeg føler meg rimelig trygg nå. :D

Jævel- migrenen er der enda, så jeg har kapitulert...ringte til mamma og spurte om hun kunne ringe sin apoteker venninne for å få råd. Nå har jeg tatt to panodil Zapp, liker det ikke. Men det står også ingen uheldige påvirkninger på fosteret, og hun venninnen sa det samme. Orker ikke gå sånn, har sulla med det huet i hele dag og har ikke tatt noen form for smertestillende i løpet av disse mnd og da skal det gå bra. har hatt vondt i huet før også, men nå er det helt jævlig- om 2o minutter forhåpentligvis borte...

jeg er ingen som lett tyr til tabletter, må jeg bare si...tok de under tvil..så nå får de jaggu se å virke :-?

Snille mannen kommer hjem før i dag, vil se hvordan jeg har det. Ta seg av Ludde og sånn så jeg får gjort litt av det jeg skal i hvertfall og så må han handle. har ikke fått gjort det jeg...Men han er så snill og god og kommer snart hjem med det vi trenger.. :hjerte:

Nå er snart gulvet i annen etg. på plass og takstolene er på plass, det ser ut som et hus jo...Han er så flink!!

Skal begynne på mine to gule- lapper lister over hva som skal gjøres før svigers kommer. Tar badet nå og så får vi se om det er nok for i dag eller om jeg orker noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Hodepine er noe dritt ja... :-?

Klarer ikke bevege hodet, snakke el. uten at en vrir seg i smerte...

Men som de andre allerede har sagt:

Babyen er så godt beskyttet at det er ingen fare med den.

Men klart du fikk deg en støkk - det hadde hvem som helst fått...

Men ønske om en riktig god helg. :kysse:

Trøsteklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok en lang halv time, og så var hodepinene historie. Hurra, det var helt utrolig deilig!!

Har fått vaska badet og støvsugd, vaska opp og dusja- endelig funker jeg igjen!! I morgen tar jeg resten av lista... :Nikke:

Takk for omtanke, jenter, dere er så gode atte!! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Kan skjønne du ble redd av det fallet ja..

Men nå er alt mye bedre skjønner jeg..

:P Takk for gode ord i boken min..

Å for at du er så snill at du vil dele mannen din

litt med meg :wink::ler:

Gode klemmer fra Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag, med nye muligheter :D

Frokosten står på bordet, venter på mannen som er og gjør unna noen byggkjøp...

Formen er veldig bra!

-og jeg er klar til dagens dyst... :blunke:

Har bestemt meg for å dra til mamma og lage blåbærmuffins- stopper på torget og kjøper ferskeb låbær tenkte jeg, de er jo greie å ha i fryser'n til disse kaffe & kake menneskene som komme i morgen og skal være her en uke..Er spent på hvordan det skal gå, men jeg skal jo jobbe jeg så de får klare seg selv. :sjarmor:

men før det skal de øvrige rommene til pers! Er såvidt i gang med soverommet.

I pausene mine...stikker jeg innom her!

Godt å høre fra deg igjen , Jinx!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dag er det lørdag 16. august. Du går nå i 20. svangerskapsuke og har 146 dager (21 uker) til termin fredag 9. januar 2004.

Uke 20: Barnet ditt er nå ca 25cm langt og veier 340g. Det har halvparten av lengden det skal ha til fødselen, men bare 10% av vekten, så nå begynner "oppfetingen".

Jeg trodde jeg ikke var det før på onsdag, enten er det meg det går rundt for ellers så er det jordmor, eller BIM... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemmer for at det er BIM som er helt på jordet. Jeg har i alle fall full kontroll på meg selv om når jeg 'skifter' uke og sånt. Men har ikke funnet ut når BIM skifter uke, så da bare glemmer jeg det. REgner med at dagene frem til termin er riktig uansett...

Så bra at hodepinen forsvant ut av hodet. Det er den deiligste følesen. Jeg har selv vært mye plaget med stresshodepine. Og da hjalp ingenting. Men så begynte jeg å gå til kiropraktor, og hun knakk bokstavelig talt hodepinen vekk. Ett litt knekk i nakken og jeg kjente at den rant ned i ryggen... :Nikke: *drømmer om det enda* Hun vil ikke ha meg til behandling lengre, nå som jeg er graivd... :cry:

Jaja, vi prates i pausene Kipa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAUSE!!! :briller:

Phu, når er det ingen klær i skittentøykurven, sengeteppet er vasket og soverommet er helt klart til å intaes av svigers- alt er strøkent der inne, så jeg har lukket igjen døren, for å slippe hundespor...Vi har tenkt å ligge på gjesterommet/ datarommet/ kontoret, har dobbelt seng der også. Skal ligge her i natt og, så slapp jeg å stresse med det i morgen, da er det liksom siste finishen da...

har brukt lang tid synes jeg, men så er det ikke vanlig ukesrengjøring heller- det er opp med madrasser og ut å lufte, vaske og støvsuge hver lille krok - rengjøring. det er "imponere- svigers- rengjøring.." :sjarmor::ler:

Er litt småsliten... Men det er deilig med alt som er ferdig, også! Tror jeg tar en kort pause her..vasker kjøkkenet i en fei og reiser til mamma for å få bakt.

Hilde; Vi har tenkt å flytte inn til jul...men da er nok ikke alt ferdig, regner med å gjøre ferdig 1. etg der vi har stort kjk, stue+ spisestue, lite bad, vaske rom og et soverom for så gjøre ferdig 2. etg etterhvert- der blir det 3 soverom, et stort fellesrom og et stort bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, for en effektiv dag...Nå gjenstår bare detaljene i morgen og litt støvsuging av hår like før de kommer...

Har lagd deilige blåbærmuffins, fryseren er full av dem nå...Hos mamma var lille niese S også, koselig og være litt samme med henne :lol:

Jeg og mannen tok en ferdig pizza fra Lizzi's, deilig. Men ååå så sugen på litt vin til...drakk litt fanta exotic, er liksom ikke det samme :-? Snart er jeg blitt så vant med vann at jeg foretrekker det..Ikke noen ulempe det!

Vi har gått en deilig kveldstur og nå blir det litt sløving foran tv'n med ostepop og smågodt... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...