Kipa Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #261 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg hadde skrevet et laangt innlegg som ikke ble sendt..orker ikke skrive det på nytt. Jeg er lei meg i dag. Alt er bra med baby- men jeg er lei meg pga svigermor og pga min pappa... :cry: Svigermor fortsetter å anklage meg for at vi bor her og ikke der hun er..i N- sverige hun nekter å komme hit i ferien, enda hun vet hvor vanskelig det er for oss å få til- men husbygging. Hun spør aldri åssen jeg har det og lurer ikke på hvordan det går med baby i magen... :cry: Har sagt en gang at barnebarn vil hun ikke ha for hun får ikke se dem alikevel. Det er så hyggelig sagt..og sånne stikk gir hun meg når mannen ikke er tilstede, for hun vil jo ikke såre han. Sist gang vi møttes sa hun ja jeg får vel ikke se sønnen min før han er død. Ikke vet jeg hva hun mente, men å takle det var ikke lett- jeg sa at hun er hjertlig velkommen til oss når som helst- men det er jo så vanskelig for henne å få til... pappa merker jeg glir bort fra meg nå. han har vært sammen med en veldig koselig dame i snart to år, men de siste mnd har han ikke tatt kontakt ikke svart på mine meldinger eller telefoner. Han har ikke sett tomta vår en gang- og spør ikke hvordan jeg har det og baby...Null intr. som jeg er redd går over til ikke noe... :cry: Er så opptattt med å være på hytta hennes etc..Jeg er enbarn så det burde ikke være så vankelig å få inn litt tid til meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 27. juni 2003 #262 Del Skrevet 27. juni 2003 :cry: Synes virkelig synd på deg nå Ville bare gi deg en stor og god klem *KLEEMM* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 27. juni 2003 #263 Del Skrevet 27. juni 2003 Åh... stor klem til deg Kipa! Det är trist när familjen inte han hålla kontakt eller glädjas trots avstånd och nya kärester. Som tur är har jag en fantastisk svärfamilj i Norge som gläder sig trots avstånd. Jag känner igen det där med relation till pappa. Jag hade en riktigt bra relation med min pappa men så träffade han en kvinna och flyttade till Göteborg för tre år sedan. Första året var de lyckliga men nu har de nog bråkat konstant i två år - det var även nära att han inte kom på mitt bröllop. Hon kom inte för hon kunde inte bestämma sig, så när jag krävde ett besked fyra dagar innan bröllopet kunde hon inte svara så då sa jag Nej. Nu skyller hon MIN mamma för att ha nekat henne att komma... Aldrig hör han av sig, ringde inte ens i jul eller när jag fyllde 30 Jag har ännu inte berättat för dem att jag är gravid, tycker inte de bryr sig tillräckligt för att förtjäna att veta - och jag vill inte att min graviditet ska vara en anledning till kontakt. Oj, det var inte meningen att skravla om mitt... ville bara ge dig en klem och och säga att det inte är lätt. Ta hand om dig och mannen, ta stöd i varandra - det hjälper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2003 #264 Del Skrevet 27. juni 2003 Heisann Kipa!! Først :kysse: til deg fordi du sliter med vanskelig voksne... Så er det et lite spm jeg har lurt litt på. Ser at du har nevnt navn til babyen. Kan jeg spørre om det er en grunn til at de er så 'utenlandske'? Sånn som Iset som har italiensk manns kjønner jeg godt, er det noe sånt for deg også, eller synes du de bare er fine? Jeg synes nemlig at de er så fine de navnene dine, men tor ikke de passer sammen med Magnhild og Carl Oscar... Så var dette med voksipose. Det finnes jo sommerinnlegg også til voksiposen som vi også skal ha. Det bør val kanskje være nok. Så kan vi heller bruke tepper og pledd om sommeren om posen er for varm. Eller blir det for teit? Jeg aner ikke jeg! Også har du fått en sånn fin dato på terminen din. Liker 7.januar jeg. Nå liker jeg alt med syv i jeg da... :oops: Lykke til videre Kipa! Og kos deg i helgen. Ikke la familien få gjøre deg for lei deg. Tenk på så bra du har det. Med ny tomt hvor huset deres skal bygges og alt og det. Og ikke minst en liten baby i magen!! Mange klemmer fra magnhild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. juni 2003 Forfatter #265 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg skal ut nå. Skal gå for å ta sol...ute skinner sola, men jeg tenkte å gjøre en ekstra innsats mht til det...Da får jeg trim også... og sol både til og fra..noen km er ikke å forakte, siden jeg merker litt vondt i ryggen.. :-? Deesuten har jeg hatt vondt i hodet i natt- vært mye våken at det kommer av for mye tid foran pc'n hadde jeg ikke tenkt på før nå... :fy: Må i hvertfall bruke briller da...vondt i hodet er slitsomt, men nå er det bra- hodet mitt.. Ut i solen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. juni 2003 #266 Del Skrevet 27. juni 2003 :-? også var det det å skrive med gult da... sliten ut hodet mitt med å lese da... VONDT I HODET? Kan det komme av pc'en??? Nekter jeg å tro!!! :blunke: God tur ut!! Klem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. juni 2003 Forfatter #267 Del Skrevet 28. juni 2003 He- he jeg skrev med solens farge vettu..., men nå har jeg forandra til oransje. Jeg bruker bare markere den texten som er gul eller annen uleselig text, da går det så bra atte!! :D Har nesten ikke sovet i natt...vært oppe tilsammen 6-7 ganger, mista tellinga etterhvert...Ikke drakk jeg mye på kvelden heller...Eller jeg pælma i meg vann etter jeg hadde kasta opp hele dagens måltider sent på kvelden. BLÆH!! :evil: Nå skal jeg spise bittelitt, dusje og freshe meg opp. Skal møte venninne L og spandere lunsj på henne, hun fylte år i går. Må kjøpe en litn ting også, men vet ikke helt hva... Finner vel på noe. Takk for koselige hilsener Bizzy, Furstina og Magnhild! : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 28. juni 2003 #268 Del Skrevet 28. juni 2003 Magnhild, Kipa: Helena och Lucas är rätt så vanliga svenska namn, kan Kipa-mannen ha varit med och tyckt? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. juni 2003 #269 Del Skrevet 28. juni 2003 Helløu ! Nydelige navn ! Og vet du hva jeg kom til å tenke på ? Når dere her inne har født, ja da kommer vi jo på samme dagbokside igjen ! :D God helgklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 28. juni 2003 #270 Del Skrevet 28. juni 2003 Heisann Kipa!!! Ble lei meg når jeg leste om faren og svigermoren din :cry: :cry: svigermoren din burde aldri sagt det hun sa til deg går bare ikke ann og faren din burde jo vise mye mer interesse. Men mannfolk er jo ikke alltid like flinke å snakke om følelser kansje han bedrer seg når barnebarnet er født?? Tusen takk for hilsner i dagboka kjekt du gidder å følge med meg i min LANGE PROSESS. KLEM FRA PIA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 28. juni 2003 #271 Del Skrevet 28. juni 2003 Sender en :kysse: til deg, håper det ordner seg med familien. Hørtes trist ut. Og du, 7 er jo et lykketall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #272 Del Skrevet 30. juni 2003 I går var vi på Koster..Så nydelig øy det var da!! Vi kjørte tidlig til Strømstad og tok båten over dit med sykler på slep. Søster'n og sambo og lille I hadde leid et hus der, og vi fikk være gjester. Det ble en lang tur til Strømstad, jeg var såå dårlig, starta med å spy opp det lille vannet jeg hadde drukket da vi var kommet noen mil på vei.. :x og fortsatte hele veien...Men da vi kom fram var det bra. Så det ble en deilig dag, med turer på stranden, vassa bare- bikinien passa ikke... :oops: Og koste oss med god mat. På veien hjem satt vi i bilkø i 2 timer fra Strømstad til Svinesund........Sånn så mannen ut :evil: og så var vi hjemme tolv i natt i steden for 9- 10 som vi hadde tenkt... Ja, ja men en deilig dag hadde vi jo! I dag er formen veldig bra, og kvalmen kan bare våge å komme i morgen etter den helga...Da ber jeg den dra et visst sted. Må forte meg å lage mat, mannen kommer fra jobb, skal spise og må visst stresse videre på neste jobb... Rekker ikke engang å være på tomta i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #273 Del Skrevet 30. juni 2003 sånn, maten er ferdig, bare putrer på ovnen.. Glemte å fortelle en liten ting. Spiste sild og poteter til lunsj der ute på Koster i går i går...Mmmmmmmmmmmmmm!!! Godt godt GODT!! Visste ikke at jeg likte sild engang, nå klarer jeg ikke å tenke på noe annet- og vil ha sild- og poteter og rømme og rød løk! Men det har vi ikke...Ja, ja skal nok kjøpe det i morgen og koose meg med!! Det var ikke så viktig det jeg skulle fortelle, men føles veldig viktig for meg... Skapet er foresten fylt opp med nøtter i alle varianter nå...men det vil jeg ikke ha i dag! - sær- Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. juni 2003 #274 Del Skrevet 30. juni 2003 Smask! Håper det ordner seg med familie... Pappan din er nok bare i en teit fase; han er nok tilbake snart! (skal jo bli bestefar og greier!!) Og så håper jeg alt ordner seg med naboen... eller at de fjerner seg snarest... Det er morsomt å lese om spisingen din. Du har alt for dårlig samvittighet når du spiser "usunt" en gang i blandt, synes jeg! Og så gir du meg bare enda mere dårlig samvittighet, for jeg spiser jo burgere og pølser og brus og chips rett som det er... Neida...er ikke så opptatt av det jeg, så samvittigheten er det bare bra med! Men det er da klart du skal ha lov til å spise godt du også! Skulle bare mangle! Gå i butikken en dag, og legg igjen samvittigheten din hjemme! Nemlig! Den har godt av litt ferie fra deg! Eller du fra den, mener jeg! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 30. juni 2003 Forfatter #275 Del Skrevet 30. juni 2003 Nam nam- vi var i butikken etter tomta og da kjøpte jeg sild!! :D Mange silder...apetitsild, vinsild og cremesild. Mmm det var godt, ingen poteter- men på knekkebrød- yeah, redda kvelden for meg. Vi har hatt en riktig så romantisk kveld. Var bare en snartur på tomta for å hente noe, men hadde med hunden og båndet, så vi gikk en lang tur og endte opp på et berg der vi hadde utsikt over Drammensfjorden, koselig! Ikke ofte vi har tid til sånt lenger...Satt der og bare nøt litt prata om dagen i dag, og fremtiden vår som ser jo svært så lys ut!! Jeg er så våken i kveld, mannen har lagt seg..sliten stakkar! Bør vel piltre meg etter- men det er så lyst og deilig ute...men sitter jo her da.. I morgen begynner jeg halv ett, avspaserer halve dagen- herlig! mannen skal hjem og spise lunsj med en han jobber med, tenkte å overraske dem med ferdig dekket bord og omelett eller noe annet godt. Da blir han nok glad. God natt! Foresten, Lillen; det er godt å ha deg tilbake!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 2. juli 2003 Forfatter #276 Del Skrevet 2. juli 2003 Naboene har gått videre...de har klaga til fylkesmannen og krever å få stoppet husbyggingen vår,jeg er kvalm og mannen har ikke sovet i natt! Ingenting er avgjort, men det viser seg at kommunen har overkjørt klagene dems og derfor kan de føre saken videre. Herregud hva gjør vi om vi ikke kan bygge videre. For noen gærne folk!!! - ikke så glad Kipa og Kipa mann i dag nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. juli 2003 #277 Del Skrevet 2. juli 2003 :kysse: En god nettklem på vei fra meg til deg. :kysse: Dere har jo fått godkjenning på huset før dere begyndte å bygge? Da er det ikke noe naboen kan gjøre - annet enn å forsure naboforholdet før det har startet. :-? Krysser fingrene for dere. xxxxxxxxxxxxx Pappaen min ble samboer med en dame for 13 år siden. Hun har ikke barn, men veldig god kontakt med nieser, nevøer og deres barn... Vi kommer i annen rekke dessverre... I 2 år kom min far og passet gutten min 1 kveld i uken da jeg gikk på kveldsskole i tillegg til full jobb. Var ferdig forrige sommer. Dette året: tilbake til gamle synder dessverre... Men jeg tror det sved litt da jeg og gutten var på besøk på hytten i påsken. Da spurte gutten om ikke morfar var glad i ham lenger siden han aldri kom på besøk lenger... Men foreløpig ser vi lite til ham... Håper det ordner seg for dere - med svigermor, far og naboer. Godklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 3. juli 2003 Forfatter #278 Del Skrevet 3. juli 2003 lommeboka mi er stjålet...med over 500 kroner i...og banken er stengt så jeg får ikke sperret kortet... :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia1006 Skrevet 3. juli 2003 #279 Del Skrevet 3. juli 2003 Uff da mye å tenke på om dagen dere :cry: Hvordan går det me huset får dere bygge videre eller?? Merkelige naboer ihvertfall for vis det er godtkjent fra før så trodde jeg ikke de hadde noe å si?? Håper det ordner seg med familien din også!! Klem fra pia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. juli 2003 #280 Del Skrevet 3. juli 2003 *trøsteklemmer* Alt ordner seg til slutt, skal du se; med det ene og det andre... Og er ikke sperre-kort-telefonen døgnåpen? Det skal den og bør den være... Drar hjem til modem-mamma en tur jeg! Ha det fint så lenge! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg