murmeldyret Skrevet 19. september 2004 #1321 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg håper virkelig det går bra! :trøste: Håper du har dratt på legevakten i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 19. september 2004 #1322 Del Skrevet 19. september 2004 Å nei.. Håper den lille klorer seg fast i magen din! Og at du har dratt til legen allerede. Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. september 2004 #1323 Del Skrevet 20. september 2004 Krysser alt som krysses kan for at alt er bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. september 2004 #1324 Del Skrevet 20. september 2004 Håper det går bra meg deg, Kipa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. september 2004 #1325 Del Skrevet 20. september 2004 Fikk denne av Kipa kl 8:32: Er på sykehuset jeg nå.. Mista så mye blod og er på obs... Det gikk galt. Det var leit å høre vennen! Jeg tenker masse på deg og dere! :trøste: Håper du slipper å være på obs så lenge, og at du har de som elsker deg rundt deg både nå og etterpå... Og hvis du vil ha noen å prate med, så er jeg her fra lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. september 2004 #1326 Del Skrevet 20. september 2004 Er så lei meg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. september 2004 #1327 Del Skrevet 20. september 2004 Uff, nå ble jeg lei meg også! :cry: Håper alikevel det går bra med deg. Dette var veldig trist og du er i tankene mine, Kipa! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 20. september 2004 #1328 Del Skrevet 20. september 2004 Så trist at du ikke fikk fullføre svangerskapet! Tenker på deg! Mange klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 20. september 2004 #1329 Del Skrevet 20. september 2004 Mangler dekkende ord nå, men tenker masse på dere og sender over Ta vare på hverandre som best dere kan :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 20. september 2004 #1330 Del Skrevet 20. september 2004 Å nei Dette var fryktelig trist, Kipa :trøste: Stor klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 20. september 2004 #1331 Del Skrevet 20. september 2004 Ånei.. :-( Føler med deg Kipa.. dette var veldig trist.. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 20. september 2004 #1332 Del Skrevet 20. september 2004 Uff.. :trøste: Dette var leit - vet ikke hva jeg skal si. Håper alt står bra til Dere har jo Lukasen, og han er en kjempeskjønn unge! Det var ikke liv laga denne gangen, men det betyr ikke at det ikke går neste gang! Tenker masse på dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 20. september 2004 #1333 Del Skrevet 20. september 2004 :cry: Tenker masse på deg! Dette var trist! Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 20. september 2004 #1334 Del Skrevet 20. september 2004 :cry: Åh, vännen :trøste: Så trist att höra. Ta hand om er nu, hela familjen. Du och mannen har ju varandra, goe Lukas och Ludde. Det finns flera chanser längre fram Stor kram Furstina :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 20. september 2004 #1335 Del Skrevet 20. september 2004 Dette var kjempetrist :trøste: Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. september 2004 #1336 Del Skrevet 20. september 2004 Dette var fryktelig trist å høre... Tenker på deg og familien din :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 20. september 2004 #1337 Del Skrevet 20. september 2004 Neineinei, det var ikke slik dette skulle gå. :cry: til hele familien! Ta godt vare på hverandre nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. september 2004 Forfatter #1338 Del Skrevet 20. september 2004 Tusen takk!! - Dere er skjønne! Begynte jo å blø i helgen, og det bare økte, ikke særlig optimist da nei....men man klamrer seg jo til et håp, og derfor benektet jeg det litt og lot som ingenting. Ikke engang Jinx sin strenge tone hjalp... :oops: hadde jo ikke vondt... Var på besøk hos mamma på middag, lot Lukas være igjen der mens jeg øvelses-kjørte litt. Stadig ingen smerter. Men da jeg gikk ut av bilen kjente jeg det...og da kom smertene også, men helt vanlige mens- smerter egentlig. Selv om jeg så det da jeg var på do..en fostersekk har jeg blitt fortalt i dag..Jeg lot det være...Vi dro hjem og la oss. Våkna i natt av noen helvetes smerter, trodde jeg skulle dø...Hyperventilerte nesten og klarte ikke takle dem...men de ble svakere etter en stund. Mannen ringte mamma og så legevakten. Men det var ikke bare å komme dit nei :evil: Legen skulle ringe tilbake, men det skjedde aldri. Mamma kom og vi dro. jeg kom inn til en jævla inkompetent lege av et utenlandsk kvinnfolk. Hun skjønte ingenting. Mens jeg var der silblødde det..og hun var mest opptatt av at det ikke kom på benken..HA! Det gjorde det. Buksa ble rød...og det rant fra meg :o De bak luka ordna et laken jeg fikk rundt meg, og de ordna så jeg fikk komme på gyn.avd. Legen ville egentlig sende meg hjem.. Hun gjorde ikke noe. Da jeg kom inn på mottakelsen målte de blodtrykk og sånt. Det var bra. Kom opp til en flink lege som undersøkte meg og "ordna" der nede... jeg var så flau over alt blodet...Etterpå fikk jeg en ( ren) seng og intravenøst og ble trilla inn på et rom. Så fikk jeg være alene. mannen hadde vært med meg hele tiden, utenom da jeg jagde han ut..Han er verdens beste. jeg ba han dra hjem til Lukas, da var klokka halv fire, vi kom vel inn halv to... Sove fikk jeg ikke jeg gråt litt og tenkte og så i taket... :cry: I dag har jeg vært på ny undersøkelse, og det viste seg at jeg trenger ingen utskrapning. Kroppen ordner opp selv. Fikk noen tabletter som skal hjelp til og en kontroll time på fredag. så kom mannen og Lukas og henta meg. har sovet og sløvet siden jeg kom hjem. Og vi har kost masse! Dette går nok over, og verdens beste trøst har vi i Lukas! Merker det går bedre allerede.. jeg var faktisk over tre mnd..nærmere 3, 5.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. september 2004 Forfatter #1339 Del Skrevet 20. september 2004 det var foresten en upassende dag og offentligjøre en ny graviditet for prinsessen... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg