Gå til innhold

Vårt nyttårsønske

Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: Det er jo litt sippete da, men jeg synes bare det er søtt jeg. Det blir jo bare så bra når lille superdamen kommer om 6-7 mnd. Blir spennende å finne ut når du har termin da. Det er så moro å følge med deg!!! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare at hun trives ikke som gravid..jeg likte jo den tiden jeg..tilogmed spytiden.. :tunge1:

- Resultater er jo absollutt verdt ALT!

Det låter så härligt - och jag är enig med dig (även om jag mådde superbra). Det är härligt att vara gravid, och när man sen får känslochocken med alla kärlekskänslor mot sin lille baby. ååhhh

:hjerter:

Jag blir nästan rörd här också bara att läsa vad du skriver. Färga superman-body rosa (varför rosa föresten? tror du att det är en lillasyster?)

:oops: NU förstår jag - det var av misstag! :ler:

Tvillingar... he he... det vore nåt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm :roll: ..litt drøyt å rope hurra for tvillinger til meg, når jeg egentlig fikk sjokk over å få en til..Med to så tette, håper jeg ikke det er tvillinger!

:hoppe: Klærne mine har kommet hjem!!! :hoppe:

- endelig!! Og de ser ikke så ille ut...

Jeg er utrolig trøtt, litt kvalm i kveld og tiltaksløs...

-stakkars mann!! :tunge1:

L fikk vite det i går, hun synes det var moro, em uventa... :oops: Hun sa få se på magen og sa oi, ja det synes veldig!! Og det gjør det. Skal gå gjennom klærne min i morgen og begynne så smått å bruke noe av det. Ser nesten ut som da jeg var 4 mnd på vei jeg..men så er det jo heller ikke lenge siden jeg fødte, så det er vel derfor..Me nå har jeg i hvertfall KLÆR!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende på legetime i morgen, håper du får vite hvor langt på vei du er..

Men du..Dette med tvillinger...Stemoren min var tidlig kvalm og fikk mage ganske raskt, så vi trodde hun var lenger på vei, men det viste seg at der var det to stykker gitt :wink: Skal ikke skremme deg jeg, det er sikkert bare en der! Gleder meg til å høre referat fra legen jeg!

Ha en fin dag, Kipa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:murvegg: Syk lege, ingen time i morgen heller men 28. september....det er lenge til det :roll:

Jeg som går og gleder meg til å komme til legen...

Har på olabukse fra polaren og pyret, sitter perfekt, på det innerste hakket altså! :wink: Da blir ikke magen så bulkete heller.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nämen! Ingen läkartimme! :murvegg:

du får tala om för dem att det är ett helt gäng jenter på KG som är så otroligt nyfikna på hur långt gången du är. Så du bara måste få timme tidigt... :ler:

jaja... 28 september. Vi får väl lugna oss tills dess då...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ingen vet hvor langt du er på vei!

Du må jo få fortere legetime da! :sur:

For alt vi vet, kan du jo ligge på føden før den tid!

Eier de ikke folkeskikk??

Jaja...hvis du er så langt på vei at du føder før du får snakket med legen, kan du si:

"Moahaha! Who's laughing now!"

:roll:

Håper du får en fin uke, Kipa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne gangen ser det ikke ut til at det skal gå bra... :-( Er litt sliten av å engste meg etter jeg begynte å blø så veldig i helgen, ingen smerter, bare blod....men hvor er kvalmen..dette ser dårlig ut,. Ringer legen med engang det åpner i morgen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne gangen ser det ikke ut til at det skal gå bra... :-( Er litt sliten av å engste meg etter jeg begynte å blø så veldig i helgen, ingen smerter, bare blod....men hvor er kvalmen..dette ser dårlig ut,. Ringer legen med engang det åpner i morgen.

Dra på legevakten med en gang du :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååh.... men vännen... :trøste:

klart det ska gå bra. det ska det. så det så. gå bra. uff...

tänker på dig och mannen

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...